Матеріали конференцій (ПЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Ефективність використання структурно-логічних схем у процесі вивчення дисципліни «Методика викладання англійської мови»(2024) Шаманова Н. Є.; Shamanova NataliіаУ статті розглядаються аспекти застосування структурно-логічних схем у процесі вивчення дисципліни «Методика викладання англійської мови» на лекційних та практичних заняттях. Визначено актуальність та ефективність використання структурно-логічних схем та переваги такого візуального методу навчання в порівнянні з традиційним викладом навчального матеріалу.Документ Семантика концепту ВІЙНА/WAR: лінгводидактичний аспект(2024) Філіппова Н. М.; Фомічова В. О.; Filippova Nina; Fomichova ValeriaСтаття показує один із лінгводидактичних аспектів концептуального аналізу для розуміння місця універсального концепту ВІЙНА/WAR в українськомовній і англомовній картинах світу. На прикладі аналізу дефініційних, образних і аксіологічних складових було зроблено висновки щодо типологічних характеристик концепту.Документ Using artificial intelligence and language learning apps in learning foreign languages(2024) Smuhliakova M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова М. К.; Пономаренко Н. М.Стаття розглядає вплив сучасних технологій штучного інтелекту на процес навчання іноземних мов у контексті мобільних додатків та спрямована на аналіз використання штучного інтелекту в розробці та вдосконаленні мовних додатків для ефективного вивчення іноземних мов.Документ English speaking drills for quality communication(2024) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.; Пономаренко Н. М.; Смуглякова М. К.У цій статті представлено комплексний огляд якісних вправ з розвитку мовлення для студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування, з виокремленням кількох ефективних підходів та вправ. Навички говоріння є невід’ємною частиною викладання англійської мови професійного спрямування, і їхній розвиток вимагає від студентів зосередження на точності, плавності, доречності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говоріння англійською мовою професійного спрямування має включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації, а також надають можливості для чіткого викладання мовних структур та функцій.Документ Поліеквівалентні терміни: термінографічний виклик(2020) Філіппова НінаОписано українсько-російсько-англійський словник – посібник поліеквівалентних технічних термінів. Зазначено, що міжсистемна полісемія – це закономірне явище для термінологій різних сучасних галузей знань. У статті виокремлено структурні особливості словника і показано багато прикладів поліеквівалентних технічних термінів.Документ Художня книга як тренажер ментальних патернів соціальної поведінки (значення курсу історії зарубіжної літератури)(2024) Данильчук Ольга МихайлівнаДокумент Основи теоретичних знань як база викладання курсу «Історія зарубіжної літератури»(2024) Данильчук Ольга МихайлівнаДокумент Усе заради катарсису? Від катарсису до самадхі й знову до катарсису(2024) Данильчук Ольга МихайлівнаДокумент Терапевтична функція курсу «Історія зарубіжної літератури»(2024) Данильчук Ольга МихайлівнаДокумент Особливості онлайн-навчання фонетики англійської мови(2023) Мочалова НаталіяДокумент Ідентифікація ідентичності: моделювання універсального лінгвокультурного концепту «КРИЗА»(2023) Філіппова Н. М.; Filippova NinaCтаття присвячена інтерпретаційному дослідженню концепту КРИЗА в українській та англійській мовах. На основі аналізу етимологічних, тлумачних, тезаурусних лексикографічних джерел представлено поняттєву структуру концептів КРИЗА/CRISIS. Зроблена спроба порівняти об'єми значень концепту у двох мовах і узагальнити можливості ідентифікації національної ідентичності.Документ English Academic Discourse: Hedges as the Strategic Stereotype for Academic Writers(2023) Filippova NinaДокумент Digital Educational Resources as a Component of Linguistic Environment Basis for ESP Blended Learning(2017) Wang Wei-Ping; Chernytskyi VolodymyrДокумент Pedagogical aspects of teaching english for professional purposes(2020) Smuhliakova, M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова, М. К.; Пономаренко, Н. М.Стаття присвячена актуальній темі викладання англійської мови для професійних цілей. ESP визначає аналіз потреб, яких мовних навичок найбільш потребують студенти, навчальний план розроблюється відповідним чином. Найголовніша аспект полягає в цілях у вивченні англійської мови для того, щоб спілкуватися з наявністю професійних навичок та виконують певні функції, пов'язані з роботою.Документ Чому український іменник не втратить категорію роду(2023) Дубова Олена АнатоліївнаДокумент Конотації новотворів воєнного часу(2023) Дубова Олена Анатоліївна; Бринза Дарина ДмитрівнаДокумент ESP and ELT: problems or challenges(2019) Filippova, NinaАвтор зосереджує увагу на необхідності прикладного лінгвістичного підходу до викладаня англійської мови для спеціальних цілей, особливо виділяючи проектну роботу, підхід зосередження на вимогах студента, використання методів когнітивного моделювання.Документ Документ Від парадигми знання – до парадигми мислення(2017) Філіппова, Н. М.Відомо, що співвідношення самостійної та аудиторної роботи, підвищення рівня автономії студентів, змінення ролі викладача в навчальному процесі та деякі інші фактори, які пов’язанні із реформами вищої школи за останні двадцять років, викликають необхідність реалізації різноманітних навчальних проектів, пов’язаних з можливостями використання знань, отриманих в аудиторії під керівництвом викладача і самостійно в процесі автономної діяльності студентів.