Матеріали конференцій (ПЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (ПЛ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 95
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Blended learning: NEW challenges – old solutions(2021) Filippova, N. M.Документ Digital Educational Resources as a Component of Linguistic Environment Basis for ESP Blended Learning(2017) Wang Wei-Ping; Chernytskyi VolodymyrДокумент Does Academic Matter. Discourse Writing and Cognitive Approach to Academic Writing /(2008) Filippova, N.Стаття концентрує увагу на актуальні проблеми створення системи навчання писемному спілкуванні англійською мовою.Документ Emotional intelligence as the ability of hoping and optimistic outlooking(2015) Filippova, NinaРозуміння розумових здібностей – це одна з можливостей підвищити ефективність навчання і контроля за навчальним прогресом. Автор концентрує увагу на деяких проблемах, які дозволяє вирішити теорію Г. Гарднера, оскільки вона дозволяє ідентифікувати види діяльності в залежності від сдібностей мовної особистості.Документ English Academic Discourse: Hedges as the Strategic Stereotype for Academic Writers(2023) Filippova NinaДокумент English speaking drills for quality communication(2024) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.; Пономаренко Н. М.; Смуглякова М. К.У цій статті представлено комплексний огляд якісних вправ з розвитку мовлення для студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування, з виокремленням кількох ефективних підходів та вправ. Навички говоріння є невід’ємною частиною викладання англійської мови професійного спрямування, і їхній розвиток вимагає від студентів зосередження на точності, плавності, доречності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говоріння англійською мовою професійного спрямування має включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації, а також надають можливості для чіткого викладання мовних структур та функцій.Документ ESP and ELT: problems or challenges(2019) Filippova, NinaАвтор зосереджує увагу на необхідності прикладного лінгвістичного підходу до викладаня англійської мови для спеціальних цілей, особливо виділяючи проектну роботу, підхід зосередження на вимогах студента, використання методів когнітивного моделювання.Документ How to mediate in ESP: that is the question(2004) Filippova, NinaДокумент Linguistic and Non-Linguistic Cognition (a Cognitive Approach to Content-Based Instruction)(2005) Filippova, NinaСтаття описує один з підходів до використання когнітивного підходу до контент-орієнтованого навчання іноземних мов.Документ Pedagogical aspects of teaching english for professional purposes(2020) Smuhliakova, M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова, М. К.; Пономаренко, Н. М.Стаття присвячена актуальній темі викладання англійської мови для професійних цілей. ESP визначає аналіз потреб, яких мовних навичок найбільш потребують студенти, навчальний план розроблюється відповідним чином. Найголовніша аспект полягає в цілях у вивченні англійської мови для того, щоб спілкуватися з наявністю професійних навичок та виконують певні функції, пов'язані з роботою.Документ Документ Scientific Discourse. How to Use the "old" and the "new" in ESP(2000) Filippova, N.В статті показана можливість використання теорії дискурсу для практики навчання перекладу.Документ Semantics of Intensity: Universal Intensifiers(2009) Filippova, NinaНа прикладі концептуального аналізу концепту Love показано можливість виділення універсальних.Документ Using artificial intelligence and language learning apps in learning foreign languages(2024) Smuhliakova M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова М. К.; Пономаренко Н. М.Стаття розглядає вплив сучасних технологій штучного інтелекту на процес навчання іноземних мов у контексті мобільних додатків та спрямована на аналіз використання штучного інтелекту в розробці та вдосконаленні мовних додатків для ефективного вивчення іноземних мов.Документ Where There is Cognition, There is Semiotics (Cognitilogy and Semiotics for the Specialty "Applied Linguistics")(2005) Filippova, NinaПоказана одна з можливостей використання семіотико-когнітивного підходу для вирішення прикладних лінгвістичних задач.Документ Актуалізація особистості у віртуальній комунікації(2009) Філіппова, НінаЗагальний аналіз особливостей віртуального спілкування мовних особистостей дозволяє зробити припущення щодо формування нового стилю в мові – стилю Інтернет-спілкування, який не тільки є специфічною особливістю Інтернет- співтовариства, але і серйозно впливає на мовну поведінку всього суспільства в цілому.Документ Аналіз методів розширення запитів інформаційного пошуку як засобів збільшення пошукових можливостей(2019) Артюхова, Ю. І.; Мочалова, Н. С.У статті подано основні методи розширення інформаційних запитів та проведено аналіз цих методів на доцільність їх використання, щоб підвищити ступінь релевантності видачі результатів пошуку, при розробці інформаційно-пошукових систем.Документ Аналітичний словник-довідник для дисципліни «Вступ до мовознавства» та його структура(2018) Щадило, К. О.; Дубова, О. А.У статті розглянуто проблему багатозначності терміну та шляхи її подолання. Задля цього було розроблено аналітичний словник-довідник, який є допомогою студенту-першокурснику при вивченні даної дисципліни.Документ Вербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламі(2019) Бродкін, В. О.; Щербак, О. В.Статтю присвячено дослідженню феномену адресата в рекламі та виявленню мовних засобів його гендерного позиціонування в українській комерційній телерекламі. З цією метою розроблено класифікацію адресатів реклами та проілюстровано її.Документ Використання сайту на лекційних та практичних заняттях із курсу «Історія зарубіжної літератури»(2018) Зайцева, О. І.; Данильчук, О. М.Визначено доцільність у необхідності створення електронних ресурсів для систематизації знань із курсу «Історія зарубіжної літератури». Розглянуто інноваційні методи для покращення умов навчання. Описано прикладний продукт, розроблений у рамках дослідження, а також його структуру та значення для самостійної роботи під час навчального процесу.