Бакалаврські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ЕМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 87
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення конструкції блочного паливного насосу високого тиску з покращеною конструкцією плунжерної пари для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 170 кВт. Прототип – 6ЧН18/22(2024) Булацевський Денис Ігорович; Дубовець Андрій ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему ''Вдосконалення конструкції блочного паливного насосу високого тиску з покращеною конструкцією плунжерної пари для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 170 кВт. Прототип – 6ЧН18/22'' складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 7 Додатків – 2–х специфікацій та 5 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 6ЧН18/22, розрахований робочий процес двигуна з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування вибраної конструкції втулки плунжера та плунжера. Також виконані розрахунки теплового балансу та динаміки дизеля 6ЧН18/22. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на дизельний двигун 6ЧН18/22, складальне креслення двигуна 6ЧН18/22 (поперечний переріз), робочі креслення втулки плунжера та плунжера.Документ Покращення охолодження поршня стаціонарного дизельного двигуна потужністю 125 кВт.(2024) Лазов Данило Дмитрович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаціиної роботи бакалавра на тему "Покращення охолодження поршня стаціонарного дизельного двигуна потужністю 125кВт" складається із Вступу, 4 розділів, Висновку, Використаної літератури та 6 Додатків. В текстовій частині пояснювальної записки приведений детальний опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 8ЧН13/14, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з обґрунтуванням вихідних даних та визначенням його основних параметрів, також розрахований тепловий баланс двигуна. Для побудови діаграм сил, що діють на КШМ дизельного двигуна виконаний його динамічний розрахунок. Розробка конструкції поршня з покращеним охолоджуванням здійснювалась після проведеного аналізу наявних конструкцій охолоджуваних поршнів у двигунах вітчизняного та зарубіжного виробництва. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 8ЧН13/14 (поперечний переріз), креслення складальне та робоче поршня, специфікації на двигун на поршень, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Покращення екологічних показників автомобільного двигуна, потужністю 80 кВ·т, за рахунок розробки системи очищення відпрацьованих газів·. Прототип 4ЧН 8,7/9,4(2021) Іващенко, Олександр Іванович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання спроектовано чотиритактний дизельний двигун з наддувом номінальною потужністю 80 кВт на базі прототипу 4ЧН 8,7/9,4, та розроблено систему очищення відпрацьованих газів. Здійснено загальний опис бортового вантажного автомобіля «Газель» (ГАЗ-33021) та детальний опис двигуна-прототипу, який являється його силовою установкою. Перелічено основні технічні характеристики автомобіля. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто шляхи зниження токсичності відпрацьованих газів. Описано будову та роботу системи очищення відпрацьованих газів SCR. Розраховано основні витратні параметри форсунки для вприскування синтетичної сечовини. В проекті розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено кількісні показники основних токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки під час ремонту та експлуатації двигуна. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення екологічних показників двигуна автонавантажувача, потужністю 60 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 4Ч 9,8/12,7(2022) Ісайко, Микола Миколайович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, згідно поставленого завдання запропоновано конструкторське рішення щодо покращення екологічних показників двигуна автонавантажувача потужністю 60 кВт, спроектованого на базі двигуна прототипу 4Ч 9,8/12,7 за рахунок вдосконалення системи подачі палива. В роботі описано об’єкт встановлення двигуна, яким універсальний навантажувач Балканкар «Рекорд-2». Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу Д-3900К. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи подачі палива. Проаналізовано її переваги та недоліки. Запропоновано заходи щодо вдосконалення системи подачі палива для покращення екологічних показників двигуна. Представлено конструкторське рішення, яке передбачає подачу змішаного палива, основу якого складає рідке дизельне паливо, з добавкою рідкої фази зрідженого газу. Запропоновано конструкцію форсунки для подачі змішаного палива. Розраховано основні параметри елементів системи живлення. Розглянуто проблеми щодо негативного впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Розраховано показники основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Визначено можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників газового двигуна за рахунок вдосконалення системи охолодження. Прототип 6ГЧН12/14(2023) Златогорський Б. В.; Нестеренко В. В.Документ Покращення ефективних показників дизель-генераторної установки, потужністю 40 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 8Ч 9,5/10(2023) Клінишков Богдан Юрійович; Швець І. А.В даній кваліфікаційній роботі, у відповідності із поставленим завданням представлено конструкторське рішення щодо покращення ефективних показників дизель-генераторної установки, потужністю 40 кВт, спроектованої на базі двигуна-прототипу 8Ч 9,5/10, за рахунок вдосконалення за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким являється дизель-генераторна установка призначена для забезпечення споживача електричним струмом. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна- прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи подачі палива, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості роботи паливної системи та її елементів на різних режимах роботи. Запропоновано нову систему подачі палива з відсічкою та електронним керуванням. Виконано розрахунок основних елементів системи та визначено її основні витратні характеристики.Документ Покращення ефективних показників дизельного двигуна, потужністю 882 кВт, при роботі на змішаному паливі з вдосконаленням конструкції форсунки. Прототип 6ДН 12/2х12(2022) Пархоменко, І. В.; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання реалізовано завдання щодо покращення ефективних показників танкового двигуна працюючого на змішаному паливі, номінальною потужністю 882 кВт, спроектованого на базі прототипу 6ДН 12/2х12, за рахунок вдосконалення конструкції форсунки. Описано об’єкт на який встановлено двигун, яким є основний бойовий танк БМ «Оплот». Розглянуто особливості конструкції та роботи двигуна прототипу, а також його систем та механізмів. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи подачі палива. Проаналізовано проблеми, що виникають під експлуатації з системою подачі палива. Запропоновано використання змішаного палива в системі подачі палива для покращення ефективних та екологічних показників дизеля. Запропоновано конструктивне доопрацювання форсунки для подачі змішаного палива. Розраховано параметри гідравлічні параметри форсунки, та параметри міцності її складових елементів. В роботі розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Проаналізовано можливі небезпеки, що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6Ч 23/30(2022) Мардар, Віталій Дмитрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, згідно поставленого завдання здійснено покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6Ч 23/30, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Описано об’єкт для встановлення двигуна, яким є стаціонарна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто проблеми, пов’язані із забезпеченням подачі запальної циклової порції дизельного палива. Описано особливості будови роботи та будови акумуляторної системи подачі палива. Запропоновано акумуляторну систему подачі палива як допоміжну (запалювальну) до основної газової системи подачі. Розраховано гідравлічні параметри та параметри міцності її основних елементів. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Оцінено можливий вплив токсичних компонентів відпрацьованих газів на оточуюче середовище. Запропоновано ряд заходів для знешкодження шкідливого впливу токсичних компонентів. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна. Запропоновано заходи для зменшення шкідливого впливу шуму та вібрації на навколишнє середовище.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6Ч 23/30(2023) Лаврук Максим Сергійович; Швець І. А.В даній кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо вирішення проблеми покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, спроектованої на базі двигуна-прототипу 6Ч 23/30, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову та роботу штатної паливної системи двигуна, розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості роботи паливної системи на різних режимах роботи двигуна. Запропоновано вдосконалену систему подачі палива. Виконано розрахунок елементів паливної системи та визначено витратні і геометричні параметри. Розглянуто та описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Прототип 6ЧН 25/34(2023) Рідош Ярослав Вікторович; Швець І. А.В кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧН 25/34, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель- генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову шатунно-поршневої групи, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості навантаження поршня на різних режимах роботи двигуна. Запропоновано вдосконалену конструкцію поршня. Виконано розрахунок поршня на міцність та визначено його геометричні параметри. Розглянуто та описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, за рахунок застосування системи наддуву. Прототип 6Ч 23/30(2022) Пак, Олександр Васильович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішене питання покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт на базі прототипу 6Ч 23/30, за рахунок застосування системи наддуву. Описано об’єкт встановлення двигуна-прототипу, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано будову і роботу двигуна-прототипу, його систем та складових елементів. Розраховано параметри робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна а також складових зовнішнього теплового балансу. Проаналізовано та описано шляхи форсування двигунів, та їх перспективи щодо підвищення ефективності роботи двигунів внутрішнього згоряння. Обґрунтовано обрано систему газотурбінного наддуву як шлях ефективного форсування двигуна-прототипу. Описано її будову та принцип роботи. Запропоновано заходи щодо її встановлення на двигуні. Розраховано параметри термодинамічні робочого тіла при проходженні соплового апарату компресора та турбіни. Визначено геометричні параметри складових елементів турбокомпресору. Розглянуто проблеми пов’язані зі шкідливим впливом токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників транспортного двигуна при зміні палива з удосконаленням конструкції шатуна. Прототип 6ЧН15/15.(2023) Шкрабак Євгеній Володимирович; Нестеренко В. В.Документ Покращення ефективності дизельного двигуна, потужністю 115 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 11/12,5.(2021) Штеклейн, Віктор Вікторович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, вирішено завдання щодо покращення ефективності чотиритактного дизельного двигуна з наддувом номінальною потужністю 115 кВт на базі прототипу 6ЧН 11/12,5, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Здійснено загальний опис фронтального навантажувача Амкодор 333В та детальний опис двигуна-прототипу, який являється його силовою установкою. Перелічено основні технічні характеристики автомобіля. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто шляхи щодо підвищення ефективності паливної апаратури. Описано будову та роботу існуючої системи подачі палива, та виявлено її переваги та недоліки. Запропоновано конструкторське рішення що передбачає заміну пружного елементу. Розраховано основні витратні параметри форсунки для вприскування палива. В проекті розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено кількісні показники основних токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки під час ремонту та експлуатації двигуна. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності дизельного двигуна, потужністю 220 кВт, за рахунок розробки системи регульованого наддуву. Прототип 6ЧН 13/14(2021) Ляшкевич, Едуард Якович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, реалізовано завдання щодо покращення ефективності чотиритактного дизельного двигуна потужністю 220 кВт на базі прототипу 6ЧН 13/14, за рахунок розробки системи регульованого наддуву. Здійснено загальний опис установки де встановлено двигун, якою являється екскаватор ЕО-4125, та здійснено опис загальної будови двигуна-прототипу, який є силовою установкою вищезгаданого транспортного засобу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто особливості існуючих схем регулювання наддуву, проаналізовано їхні переваги та недоліки, а також на основі проведеного аналізу обрано схему наддуву з перепусканням робочого тіла. Обрано типорозмір турбокомпресору яким є ТКР-11, та визначено параметри руху потоку для проточної частини турбіни і компресору. Розраховано параметри газового потоку при русі через горловину перепускного клапану. В проекті розглянуто основні проблеми охорони праці та захисту навколишнього середовища під час експлуатації двигуна. Запропоновано заходи для зниження шкідливого впливу токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки при експлуатації та під час обслуговування дизеля. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності роботи газового двигуна для стаціонарної електростанції потужністю 95 кВт за рахунок удосконалення системи охолодження. Прототип 6ГЧН12/14.(2021) Кучма, Михайло Валерійович; Нестеренко, В. В.Тема кваліфікаційної роботи: «Покращення ефективності роботи газового двигуна для стаціонарної електростанції потужністю 95 кВт за рахунок удосконалення системи охолодження. Прототип 6ГЧН12/14». В роботі виконано опис конструкції двигуна-прототипу та вказано його технічні характеристики, розглянуті основні схеми систем охолодження. Проведено конструкторський розрахунок, в який входить: розрахунок робочого процесу газового двигуна, розрахунок теплового балансу, побудована індикаторна діаграма, динамічний розрахунок з побудовою графіків. Розроблено систему охолодження двигуна 6ГЧН12/14, виконано розрахунок відцентрового водяного насоса. В графічній частині роботи розроблено складальне двигуна, складальне креслення насоса, а також робоче креслення колеса насоса та схема системи охолодження. Визначено заходи по охороні праці та навколишнього середовища, розглянуто основні негативні фактори, що впливають на людину та навколишнє середовище при роботі двигуна.Документ Покращення ефективності роботи системи живлення стаціонарної електростанції потужністю 115 кВт, за рахунок розробки конструкції дозатора газу. Прототип 6ЧН 11/12,5(2022) Паламарчук, Олександр Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішене питання щодо покращення ефективності роботи системи живлення стаціонарної електростанції, потужністю 115 кВт, спроектованого на базі двигуна прототипу 6ЧН 11/12,5, за рахунок вдосконалення конструкції дозатору газу. Розглянуто та описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна двигун-генераторна електростанція. Розглянуто особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову системи подачі палива. Запропоновано заходи щодо конвертації (переведення) робочого циклу дизеля на газодизельний. Розглянуто та запропоновано заходи щодо модифікації системи живлення з метою подачі газового палива. Покращено ефективність роботи системи живлення газовим паливом за рахунок уведення електронного керування. Запропоновано та розраховано конструкцію електронного дозатору газу. Розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів двигуна на навколишнє середовище. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності системи охолодження комбайнового двигуна, потужністю 180 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції муфти приводу вентилятора. Прототип 6ЧН 12/14(2022) Лукашин, Євгеній Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання реалізовано завдання щодо покращення ефективності системи охолодження комбайнового двигуна, потужністю 180 кВт, спроектованого на базі прототипу 6ЧН 12/14, за рахунок вдосконалення конструкції муфти приводу вентилятора. Описано об’єкт на який встановлено двигун, яким є колісний, самохідний комбайн «Дон-1500». Розглянуто особливості конструкції та роботи двигуна прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи охолодження. Запропоновано заходи щодо покращення ефективності роботи системи охолодження на протязі року. Запропоновано конструкцію муфти для приводу вентилятору. Розраховано складові елементи муфти приводу вентилятору. В роботі розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 35 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції форсунки. Прототип 4Ч 10,5/13.(2023) Коваленко Богдан Сергійович; Швець І. А.В даній кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано конструкторське рішення щодо вирішення проблеми покращення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 35 кВт спроектованої на базі двигуна-прототипу 4Ч 10,5/13, за рахунок вдосконалення конструкції форсунки. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна електростанція змінного струму. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову паливної системи, та розглянуто її переваги та недоліки. Розглянуто роботу паливної системи на різних режимах роботи дизельного двигуна. Запропоновано вдосконалену конструкцію форсунки. Виконано розрахунок елементів паливної системи та визначено геометричні її основних елементів. Описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час його роботи. Розраховано показники викидів токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх знешкодження. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення системи подачі паливного газу для стаціонарного газового двигуна потужністю 400 кВт за рахунок вдосконалення конструкції дросельної заслінки. Двигун - прототип 6ГЧН 25/34.(2021) Тельвак, Володимир Миколайович; Грабовенко Олександр ІвановичДокумент Покращення технічних параметрів газового двигуна потужністю 410 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива. Прототип - 6ГЧН25/34(2024) Гаєвський Вадим Сергійович; Галинкін Юрій МиколайовичПояснювальна записка до бакалаврської роботи на тему "Покращення технічних параметрів газового двигуна потужністю 410 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива." складається із вступу, чотирьох розділів та шести додатків - трьох специфікацій та шести листів креслень. Текстова частина пояснювальної записки складається з опису конструкції двигуна-прототипу 6ЧГН25/34, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з визначенням його основних параметрів. Розрахований тепловий баланс двигуна, теоретична і дійсна індикаторна діаграми. Для можливості побудова діаграм сил, що діють на КШМ, виконано динамічний розрахунок двигуна. В третьому розділі зроблений опис системи газопостачання та газогенераторної установки, виконаний розрахунок елементів паливної системи двигуна. Також в бакалаврській роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблені загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ГЧН25/34 (поперечний переріз), креслення складальне заслінки, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ, креслення загального виду електростанції, схема подачі газу в двигун та схема газогенераторної установки.