Бакалаврські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ЕМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 113
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка вдосконаленої конструкції з’єднувальної муфти для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 30 кВт. Двигун-прототип: 4Ч10,5/13(2020) Різун, І. В.; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка вдосконаленої конструкції з’єднувальної муфти для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 30 кВт» приведений опис конструкції двигуна - прототипу 4Ч10,5/13, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій з’єднувальних муфт, на основі якого пропонується застосувати замість серійної пружної з'єднувальної муфти пальцевого типу муфту поліпшеної конструкції (відцентрову), яка вирішує проблему крутильних коливань валопроводу дизель – генератора. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, з’єднувальної муфти, робоче креслення маховика та інших деталей муфти, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Розробка конструкції форкамери для 4-тактного газового двигуна потужністю 540 кВт(2020) Волошин, Кирило Сергійович; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка конструкції форкамери для 4-тактного газового двигуна потужністю 540 кВт». приведений опис конструкції двигуна - прототипу 6ГЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій кришок циліндрів ДВЗ, обґрунтовано рішення по застосуванню форкамеро - факельної системи запалювання, яка передбачає наявність в кришці робочого циліндру форкамери. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, кришки циліндру, газового клапана форкамери та робочі креслення клапана форкамери, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Розробка вдосконаленої конструкції розподільчого валу для 4-тактного газового двигуна потужністю 720 кВт. Двигун-прототип: 6ГЧН25/34(2020) Закамалдін, О. А.; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка вдосконаленої конструкції розподільчого валу для 4-тактного газового двигуна потужністю 720 кВт. Двигун-прототип: 6ГЧН25/34» приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ГЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій механізмів газорозподілу ДВЗ, обґрунтована покращена конструкція розподільчого валу, яка забезпечує його надійну роботу, ремонтопридатність, технологічність, зручність обслуговування та мінімальні витрати на його виготовлення. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, розподільчого валу та робочі креслення секцій розподільчого валу, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення рекуперативного охолоджувача наддувочного повітря. Прототип 6ЧН 26/26(2020) Іщенко, Ігор Євгенович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення рекуперативного охолоджувача наддувочного повітря. Прототип 6ЧН 26/26.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано рішення щодо розробки конструкції рекуперативного теплообмінного апарату. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності стаціонарної насосної установки, потужністю 6 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Прототип 1Ч 7,2/6,2(2020) Верчук, Наталія Анатоліївна; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності стаціонарної насосної установки, потужністю 6 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Прототип 1Ч 7,2/6,2.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано конструкторське рішення щодо конструкції поршня який буде працювати на газовому паливі. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення газоповітряного змішувача. Прототип 8ЧН 22/28(2020) Дзюбенко, Анатолій Миколайович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення газоповітряного змішувача. Прототип 8ЧН 22/28.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано рішення щодо переводу даного двигуна з дизельного палива на газове. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності допоміжного судового двигуна, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 25/34(2020) Бульба, Олексій Сергійович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності допоміжного дизель-генератора, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 25/34.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано конструкторське рішення щодо застосування на проектованому двигуні акумуляторної системи подачі палива. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Розробка паливної системи для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 950 кВт, що працює на паливній емульсії. Двигун-прототип: 6ЧН26/34(2020) Данильчук, Олексій Володимирович; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка паливної системи для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 950кВт, що працює на паливній емульсії». Приведений опис конструкції двигуна - прототипу 6ЧН26/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз паливних систем ДВЗ, обґрунтовано рішення по вдосконаленню паливної системи дизеля-прототипу, яка передбачає застосовування рослинної олії у вигляді водопаливної емульсії і її попередній підігрів та застосування форсунки з покращеною конструкцією розпилювача. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, форсунки, принципова схема паливної системи, робоче креслення розпилювача, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1300 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 12ЧН 26/26(2020) Бурлаченко, Василь Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1300 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 12ЧН 26/26» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано рішення щодо переводу даного двигуна з дизельного палива на газове. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності роботи автомобільного двигуна, потужністю 70 кВт, за рахунок розробки системи подачі газового палива. Прототип 4Ч 8,2/7,1(2021) Іванюк, Я. В.; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішено питання підвищення ефективності бензинового двигуна легкового автомобіля потужністю 70 кВт, спроектованого на базі прототипу 4Ч 8,2/7,1, та розроблено систему для дискретного дозування газового палива. Здійснено загальний опис автомобіля «ЛАДА Самара» (ВАЗ-2108) та детальний опис двигуна-прототипу, який є його силовою установкою. Перелічено основні технічні характеристики автомобіля. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Розраховано значення складових зовнішнього теплового балансу двигуна. Проаналізовано існуючі системи подачі газового палива рідкого палива, та визначено їх основні переваги та недоліки. Запропоновано паралельно до існуючої системи подачі рідкого палива, встановити систему подачі газового палива з дискретним дозуванням. Розраховано основні витратні параметри вищезазначеної системи для забезпечення стійкої роботи двигуна по зовнішній швидкісній характеристиці. В проекті розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено кількісні показники основних токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки під час ремонту та експлуатації двигуна. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Розробка, виготовлення та монтаж впускної системи для стендової установки з дизелем 1Ч7,8/6,2 (''Кентавр'')(2021) Рахно, Віталій Віталійович; Доценко, Сергій МихайловичДокумент Розробка конструкції кришки циліндру підвищеної надійності для газового двигуна потужністю 520 кВт(2021) Кагарлицький, Андрій Ігорович; Грабовенко Олександр ІвановичДокумент Покращення ефективності роботи газового двигуна для стаціонарної електростанції потужністю 95 кВт за рахунок удосконалення системи охолодження. Прототип 6ГЧН12/14.(2021) Кучма, Михайло Валерійович; Нестеренко, В. В.Тема кваліфікаційної роботи: «Покращення ефективності роботи газового двигуна для стаціонарної електростанції потужністю 95 кВт за рахунок удосконалення системи охолодження. Прототип 6ГЧН12/14». В роботі виконано опис конструкції двигуна-прототипу та вказано його технічні характеристики, розглянуті основні схеми систем охолодження. Проведено конструкторський розрахунок, в який входить: розрахунок робочого процесу газового двигуна, розрахунок теплового балансу, побудована індикаторна діаграма, динамічний розрахунок з побудовою графіків. Розроблено систему охолодження двигуна 6ГЧН12/14, виконано розрахунок відцентрового водяного насоса. В графічній частині роботи розроблено складальне двигуна, складальне креслення насоса, а також робоче креслення колеса насоса та схема системи охолодження. Визначено заходи по охороні праці та навколишнього середовища, розглянуто основні негативні фактори, що впливають на людину та навколишнє середовище при роботі двигуна.Документ Розробка покращеної системи пуску для стаціонарного газового двигуна потужністю 240 кВт із застосуванням пневмостартера. Двигун - прототип 3ГЧН 25/34(2021) Літваков, Андрій Михайлович; Грабовенко Олександр ІвановичДокумент Проект 2-тактного дизельного двигуна потужністю 7100 кВт з удосконаленням конструкції турбокомпресора(2021) Дяченко, Максим Сергійович; Проскурін, Аркадій ЮрійовичДокумент Проект 4-тактного дизельного двигуна потужністю 550 кВт з розробкою охолоджувача наддувного повітря(2021) Репецький, Дмитро Олександрович; Проскурін, Аркадій ЮрійовичДокумент Підвищення ефективності роботи двигуна транспортного засобу, потужністю 255 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня при зміні виду палива. Прототип 8ЧН13/14.(2021) Демчевський, Сергій Олегович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання, спроектовано газовий двигун з наддувом потужністю 255 кВт на базі прототипу 8ЧН13/14, та розроблено конструкцію поршня. Проектований двигун 8ГН13/14 планується встановити на автомобілі КрАЗ-250. В першому розділі пояснювальної записки було виконано детальний опис двигуна-прототипу 8ЧН13/14. В другому розділі виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі отриманих результатів якого побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сили та моменти, що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Проаналізовано існуючі схеми конструкцій поршнів ДВЗ. Для забезпечення високих ресурсних показників запроектованого двигуна та надійності його роботи змінено тип палива. Виконано розрахунок основних параметрів складових поршневої групи газодизеля з метою забезпечення оптимальних умов протікання робочого процесу в циліндрах двигуна. В проекті розглянуто основні проблеми щодо захисту навколишнього середовища та охорони праці підчас експлуатації двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки при експлуатації та під час обслуговування газового двигуна, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна. В графічній частині виконано креслення: поперечний переріз двигуна 8ГЧН13/14, складальне креслення поршневої групи та робоче креслення поршня; схема системи живлення;індикаторна діаграма та діаграма сил, що діють в КШМ.Документ Покращення екологічних показників автомобільного двигуна, потужністю 80 кВ·т, за рахунок розробки системи очищення відпрацьованих газів·. Прототип 4ЧН 8,7/9,4(2021) Іващенко, Олександр Іванович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання спроектовано чотиритактний дизельний двигун з наддувом номінальною потужністю 80 кВт на базі прототипу 4ЧН 8,7/9,4, та розроблено систему очищення відпрацьованих газів. Здійснено загальний опис бортового вантажного автомобіля «Газель» (ГАЗ-33021) та детальний опис двигуна-прототипу, який являється його силовою установкою. Перелічено основні технічні характеристики автомобіля. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто шляхи зниження токсичності відпрацьованих газів. Описано будову та роботу системи очищення відпрацьованих газів SCR. Розраховано основні витратні параметри форсунки для вприскування синтетичної сечовини. В проекті розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено кількісні показники основних токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки під час ремонту та експлуатації двигуна. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності газового двигуна з наддувом потужністю 650 кВт за рахунок удосконаленням конструкції масляного насоса. Прототип 8ГЧН 19/23.(2021) Нечипорук, Олександр Петрович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання, спроектовано газовий двигун з наддувом потужністю 650кВт на базі прототипу 8ГЧН 19/23 та удосконалено конструкцію масляного насоса двигуна. Здійснено детальний опис двигуна-прототипу 8ГЧН 19/23 та системи мащення, яку планується застосувати на проектованому двигуні. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна. Визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сили та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Проведений аналіз існуючих систем мащення та конструкцій масляних насосів. Для забезпечення високих ресурсних показників запроектованого двигуна та надійності його роботи змінено тип системи мащення. Обрано систему мащення з «сухим» картером та шестеренний масляний насос. Виконано розрахунки окремих елементів системи мащення. Виконано проектуванні розрахунки масляного насоса. В проекті розглянуто основні проблеми щодо захисту навколишнього середовища та охорони праці підчас експлуатації двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки при експлуатації та під час обслуговування газового двигуна, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна. В графічній частині виконано креслення: загальний вигляд двигуна; робоче креслення веденого валу масляного насоса; робоче креслення зубчастого колеса масляного насоса; складальне креслення масляного насоса; схему системи мащення двигуна.Документ Покращення ефективності дизельного двигуна, потужністю 220 кВт, за рахунок розробки системи регульованого наддуву. Прототип 6ЧН 13/14(2021) Ляшкевич, Едуард Якович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, реалізовано завдання щодо покращення ефективності чотиритактного дизельного двигуна потужністю 220 кВт на базі прототипу 6ЧН 13/14, за рахунок розробки системи регульованого наддуву. Здійснено загальний опис установки де встановлено двигун, якою являється екскаватор ЕО-4125, та здійснено опис загальної будови двигуна-прототипу, який є силовою установкою вищезгаданого транспортного засобу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто особливості існуючих схем регулювання наддуву, проаналізовано їхні переваги та недоліки, а також на основі проведеного аналізу обрано схему наддуву з перепусканням робочого тіла. Обрано типорозмір турбокомпресору яким є ТКР-11, та визначено параметри руху потоку для проточної частини турбіни і компресору. Розраховано параметри газового потоку при русі через горловину перепускного клапану. В проекті розглянуто основні проблеми охорони праці та захисту навколишнього середовища під час експлуатації двигуна. Запропоновано заходи для зниження шкідливого впливу токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки при експлуатації та під час обслуговування дизеля. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.