Бакалаврські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ЕМ) за Ключові слова "diesel engine"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення конструкції блочного паливного насосу високого тиску з покращеною конструкцією плунжерної пари для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 170 кВт. Прототип – 6ЧН18/22(2024) Булацевський Денис Ігорович; Дубовець Андрій ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему ''Вдосконалення конструкції блочного паливного насосу високого тиску з покращеною конструкцією плунжерної пари для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 170 кВт. Прототип – 6ЧН18/22'' складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 7 Додатків – 2–х специфікацій та 5 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 6ЧН18/22, розрахований робочий процес двигуна з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування вибраної конструкції втулки плунжера та плунжера. Також виконані розрахунки теплового балансу та динаміки дизеля 6ЧН18/22. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на дизельний двигун 6ЧН18/22, складальне креслення двигуна 6ЧН18/22 (поперечний переріз), робочі креслення втулки плунжера та плунжера.Документ Покращення охолодження поршня стаціонарного дизельного двигуна потужністю 125 кВт.(2024) Лазов Данило Дмитрович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаціиної роботи бакалавра на тему "Покращення охолодження поршня стаціонарного дизельного двигуна потужністю 125кВт" складається із Вступу, 4 розділів, Висновку, Використаної літератури та 6 Додатків. В текстовій частині пояснювальної записки приведений детальний опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 8ЧН13/14, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з обґрунтуванням вихідних даних та визначенням його основних параметрів, також розрахований тепловий баланс двигуна. Для побудови діаграм сил, що діють на КШМ дизельного двигуна виконаний його динамічний розрахунок. Розробка конструкції поршня з покращеним охолоджуванням здійснювалась після проведеного аналізу наявних конструкцій охолоджуваних поршнів у двигунах вітчизняного та зарубіжного виробництва. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 8ЧН13/14 (поперечний переріз), креслення складальне та робоче поршня, специфікації на двигун на поршень, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, за рахунок застосування системи наддуву. Прототип 6Ч 23/30(2022) Пак, Олександр Васильович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішене питання покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт на базі прототипу 6Ч 23/30, за рахунок застосування системи наддуву. Описано об’єкт встановлення двигуна-прототипу, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано будову і роботу двигуна-прототипу, його систем та складових елементів. Розраховано параметри робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна а також складових зовнішнього теплового балансу. Проаналізовано та описано шляхи форсування двигунів, та їх перспективи щодо підвищення ефективності роботи двигунів внутрішнього згоряння. Обґрунтовано обрано систему газотурбінного наддуву як шлях ефективного форсування двигуна-прототипу. Описано її будову та принцип роботи. Запропоновано заходи щодо її встановлення на двигуні. Розраховано параметри термодинамічні робочого тіла при проходженні соплового апарату компресора та турбіни. Визначено геометричні параметри складових елементів турбокомпресору. Розглянуто проблеми пов’язані зі шкідливим впливом токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Проект 2-тактного дизельного двигуна потужністю 11482 кВт з розробкою технологічного процесу регулювання паливного насосу високого тиску. Прототип 6ДКРН 60/202,2(2024) Ільчик Яна Василівна; Познанський Андрій СтаніславовичВ дипломному проекті було виконано розрахунок робочого циклу 2-тактного дизельного двигуна 6ДКРН 60/202,2 потужністю 11482 кВт при 123 об/хв колінчатого валу. За результатами розрахунку отримано основні параметри робочого циклу і побудовано теоретичну індикаторну діаграму. Проведено аналіз ефективних показників проектованого двигуна й прототипу. Виконано динамічний розрахунок двигуна та побудовані діаграми динаміки. Також виконано розрахунок паливовпорскуючої апаратури. В технологічному розділі дипломної роботи розроблено технологічний процес регулювання паливного насосу високого тиску. В роботі розглянуто основні вимоги до експлуатації двигуна, розроблено заходи з охорони праці та розглянуто питання охорони навколишнього середовища. Дипломна робота виконана українською мовою на 83 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 літературних джерел. Графічна частина представлена на 4 кресленнях формату А1.Документ Проект 4-тактного дизельного двигуна потужністю 5400 кВт з розробкою технологічного процесу складання маслоохолоджувача. Прототип 6ЧН 43/61(2024) Войтович Владислав Ігорович; Познанський Андрій СтаніславовичВ дипломному проекті було виконано розрахунок робочого циклу 4-тактного дизельного двигуна 6ЧН 43/61 потужністю 5400 кВт при 500 об/хв колінчатого валу. За результатами розрахунку отримано основні параметри робочого циклу і побудовано теоретичну індикаторну діаграму. Проведено аналіз ефективних показників проектованого двигуна й прототипу. Виконано динамічний розрахунок двигуна та побудовані діаграми динаміки. Також виконано розрахунок систем, які обслуговують двигун, а саме – паливної, змащення, охолодження, повітропостачання і газовідводу та системи пуску. В технологічному розділі дипломної роботи розроблено технологічний процес складання маслоохолоджувача. В роботі розглянуто основні вимоги до експлуатації двигуна, розроблено заходи з охорони праці та розглянуто питання охорони навколишнього середовища. Дипломна робота виконана українською мовою на 83 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 11 літературних джерел. Графічна частина представлена на 4 кресленнях формату А1.Документ Підвищення ефективності роботи дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача. Прототип 6Ч 23/30(2024) Баранський Ростислав Віталійович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо підвищення ефективності роботи дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6Ч 23/30, за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано паливну систему штатного двигуна, та розглянуто особливості її роботи. Зазначено переваги та недоліки штатної паливної системи. Окремо описано особливості будови штатної форсунки. Визначено шляхи для подальшого покращення конструкції форсунки, в тому числі за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача. Запропоновано нове конструктивне рішення розпилювача що передбачає можливість його швидкої заміни за рахунок складеної конструкції. Визначено параметри системи подачі палива дизельного двигуна. Розглянуто проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час експлуатації. Визначено кількісні показники токсичних компонентів відпрацьованих газів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення надійності дизельного двигуна, потужністю 280 кВт за рахунок вдосконалення конструкції шатуна. Прототип 6ЧН 15/18(2022) Соломенцева, Лілія Вікторівна; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ даній кваліфікаційній роботі, у відповідності з поставленим завданням реалізовано завдання щодо підвищення надійності дизельного двигуна потужністю 280 кВт, спроектованого на базі 6ЧН 15/18, за рахунок вдосконалення конструкції шатуна. В роботі описано об’єкт на який встановлено двигун, яким є маневровий тепловоз ТГМ-23Д. Розглянуто та описано будову та роботу двигуна прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сили та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто та описано будову шатуна двигуна-прототипу. Проаналізовано переваги та недоліки штатної конструкції шатуна. Запропоновано конструкторське рішення що покращує умови змащення та охолодження поршневої групи і як наслідок підвищує надійність проектованого двигуна. Розраховано шатун на міцність та визначено параметри маслопідвідного каналу. В роботі розглянуто проблеми пов’язані зі шкідливим впливом токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено кількісні показники токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано та описано небезпеки, що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного для дизельного двигуна потужністю 870 кВт.(2024) Яковенко Олександр Петрович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до бакалаврської роботи на тему «Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного для дизельного двигуна потужністю 870кВт" складається із Вступу, 4 розділів та 6 Додатків - 2 специфікацій та 4 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 6ЧН26/34, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з вибором вихідних даних та визначенням його основних параметрів, розраховані тепловий баланс двигуна та теоретична і дійсна індикаторна діаграми. Для можливості побудова діаграм сил, що діють на КШМ, виконано динамічний розрахунок двигуна. Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного здійснена після аналізу конструкцій подібних теплообмінників, що виробляються як вітчизняними так і зарубіжними фірмами. Основні параметри теплообмінника утилізаційного водогрійного визначені його тепловим розрахунком, а працездатність при робочому тиску підігрітої води підтверджується розрахунком на міцність його основних деталей. Також в бакалаврській роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ЧН26/34 (поперечний переріз), креслення складальне ТУВ, робоче креслення трубної дошки, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка вдосконаленої конструкції втулки циліндру для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 270 кВт. Прототип – 6ЧН18/22(2024) Цимбал Андрій Анатолійович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему "Розробка вдосконаленої конструкції втулки циліндру для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 270 кВт" складається із Вступу, 4 розділів та додатків - 4 листів креслень формату А1 та специфікації на двигун. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ЧН18/22, розрахований робочий процес з визначенням його основних параметрів та тепловий баланс двигуна, виконано обґрунтування розробленої конструкції втулки циліндру та зроблений розрахунок її на міцність. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ЧН18/22 (поперечний та поздовжній перерізи), креслення робоче втулки циліндру, специфікації на двигун, а також дійсна індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка паливної системи для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 110 кВт. Прототип – 6Ч 13/14(2022) Поляков, Ілля Ігорович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Розробка паливної системи для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 110 кВт, Прототип 6Ч13/14» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 5 Додатків – 5 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6Ч13/14, розрахований робочий процес дизельного двигуна 6ГЧ13/14 з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування вибраної паливної системи. Також виконані необхідні розрахунки на міцність деталей проектованого двигуна. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на дизельний двигун 6Ч13/14, підігрівач палива, форсунку; креслення дизельного двигуна 6Ч13/14 (поперечний переріз), схему паливної системи, форсунку, розпилювач, а також індикаторну діаграму та діаграми сил, що діють на КШМ.