Матеріали конференцій (КтаР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (КтаР) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 37
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Approach to enhance the energetic efficiency of air conditioning systems by cooling load distribution in ambient air procession(2020) Radchenko, M.; Trushliakov, E.; Radchenko, A.; Kantor, S.; Tkachenko, V.; Радченко, М.; Трушляков, Є.; Радченко, А.; Кантор, С.; Ткаченко, В.У загальному випадку весь діапазон холодопродуктивності будь-якої системи кондиціювання повітря включає нестабільний діапазон і порівняно стабільну частину холодопродуктивності для подальшого охолодження повітря. Таким чином, стабільний діапазон холодопродуктивності може бути забезпечений роботою звичайного компресора, в той час як режим із значними коливаннями холодопродуктивності вимагає її модуляції. Пропонований підхід може бути використаний для проектування систем зі змінним потоком хладагента (VRF), забезпечених системою обробки зовнішнього повітря (OAP).Документ Документ Документ Dimensionless generalised specifications of hermetic compressor units for marine air conditioning(2021) Lytosh Olena V.; Литош О. В.Обговорюється питання, пов'язане з концепцією застосування та проведення розрахунків при проектуванні герметичної парокомпресорної холодильної машини (ПКХМ) суднового обладнання кондиціювання повітря. Для цього необхідно знати узагальненізалежності холодопродуктивності та електричного холодильного коефіцієнта герметичного компресорного агрегата (ГКА). Метою даного дослідження є отримання і аналіз характеристик ГКА типу ХГВ в номинальному режимі та отримання узагальнених залежностей холодопродуктивності та електричного холодильного коефіцієнта ГКА типу ХГВ.Документ Dimensionless generalised volumetric and energy specifications of hermetic compressor units for marine air conditioning(2021) Lytosh Olena V.; Литош О. В.Обговорюється питання, пов'язане з концепцією застосування і оцінки ефективності герметичної парокомпресорної холодильної машини (ПКХМ) суднового обладнання кондиціювання повітря. Для оцінки ефективності герметичної ПКХМ необхідно знати об’ємні і енергетичні характеристики герметичного компресорного агрегата (ГКА), які є невід’ємною ії частиною. Метою даного дослідження є отримання і аналіз характеристик ГКА типу ХГВ в номінальному режимі та отримання узагальнених безрозмірних залежностей коефіцієнтів подачі і електричного ККД високотемпературних ГКА типу ХГВ.Документ Electrical losses of hermetic compressor units for marine air conditioning(2022) Lytosh, Olena V.Документ Energy-saving heat exchangers for shipboard microclimate and refrigeration systems(2023) Lytosh Olena V.Документ Enhancing heat efficiency of air coolers of air conditioning systems by injector refrigerant circulation(2020) Radchenko, Mykola; Trushliakov, Eugeniy; Radchenko, Andrii; Радченко, М. І.; Трушляков, Є. І.; Радченко, А. М.Анотація: Один з найпривабливіших резервів підвищення ефективності систем кондиціонування та їх застосування в різних областях полягає в ефективній роботі повітряних охолоджувачів (випарників холодоагенту). Концепція доопрацювання ефективної роботи випарників холодоагенту з неповним випаровуванням холодоагенту за рахунок рециркуляції рідкого холодоагенту інжектором (реактивним насосом) знайшла новий імпульс для подальших застосувань у зовнішніх повітряних переробних установках, щоб відповідати різним нагріванням зовнішнього тепла відповідно до фактичних кліматичних умов Умови в приміщенні відповідали різним тепловим навантаженням у приміщеннях в системах кондиціювання без змінного холодильного потоку. Запропонована концепція підвищення теплової ефективності теплообмінників з киплячими холодоагентами всередині каналів розроблена для вирішення проблеми нерівномірного розподілу холодоагенту у впускних колекторах (головках) для мікроканальних теплообмінників або між котушками холодоагенту та нерівними зовнішнім боковим нагріванням повітря на змійовиках холодоагенту шляхом переповнення їх за допомогою рециркуляції рідкого холодоагенту, що забезпечує виключення кінцевої стадії висихання випаровування холодоагенту з низькою інтенсивністю передачі тепла. Таким чином, за рахунок виключення внутрішньої проблеми нерівномірного розподілу холодоагенту та низької інтенсивності передачі тепла випаровуванням холодоагенту в каналах загальна проблема підвищення ефективності теплообмінників киплячим холодоагентом всередині каналів перетворюється на зовнішню проблему передачі тепла на повітряній стороні.Документ Enhancing the Utilization of Gas Engine Module Exhaust Heat by Two-stage Chillers for Combined Electricity, Heat and Refrigeration(2019) Radchenko, Mykola; Radchenko, Roman; Ostapenko, OleksiyДокумент Research of the Aerothermopressor Cooling System of Charge Air of a Marine Internal Combustion Engine Under Variable Climatic Conditions of Operation(2020) Konovalov, Dmytro; Trushliakov, Eugeniy; Radchenko, Mykola; Kobalava, Halina; Maksymov, VitaliyДокумент Statistical Method to Define Rational Heat Loads on Railway Air Conditioning System for Changeable Climatic Conditions(2019) Radchenko, Andrii; Radchenko, Mykola; Trushliakov, Eugeniy; Kantor, Serhiy; Tkachenko, VeniaminДокумент The efficiency of refrigeration capacity regulation in ambient air conditioning systems(2020) Trushliakov, E.; Radchenko, A.; Radchenko, M.; Kantor, S.; Zielikov, O.; Трушляков, Є.; Радченко, А.; Радченко, М.; Кантор, С.; Зеліков, А.Розроблено новий метод і підхід до аналізу ефективності системи кондиціювання зовнішнього повітря, згідно з яким весь діапазон змінних теплових навантажень поділяється на дві зони: зона обробки навколишнього повітря зі значними коливаннями поточного теплового навантаження і зона без коливань. Пропонований спосіб регулювання холодопродуктивності дозволяє підвищити ефективність використання встановленої холодопродуктивності в поточних кліматичних умовах.Документ The Efficiency of Refrigeration Capacity Regulation in the Ambient Air Conditioning Systems(2020) Trushliakov, Eugeniy; Radchenko, Andrii; Radchenko, Mykola; Kantor, Serhiy; Zielikov, OleksiiДокумент Аварія ПА "Titan" компанії Ocean Gate – уроки трагедії: від проривного стартапу до глибоководної катастрофи(2023) Трушляков Є. І.; Trushliakov EugeniyПроаналізовано відомі з відкритих джерел матеріали, щоб зрозуміти фактори, що призвели до катастрофічної загибелі ПА «Титан» у червні 2023 року при зануренні до «Титаніка», та допомогти гарантувати, що подібна трагедія не повториться у майбутньому.Документ Аналіз екологічної ефективності систем кондиціювання повітря комбінованого типу(2020) Трушляков, Є. І.; Радченко, А. М.; Фордуй, С. Г.; Зубарєв, А. А.; Кантор, С. А.; Ткаченко, В. С.; Trushliakov, E. I.; Radchenko, А. M.; Forduy, S. G.; Zubarev, А. А.; Kantor, S. A.; Tkachenko, V. S.Анотація. В роботі досліджено екологічну ефективність кондиціювання повітря в кліматичних умовах м. Київ. Показниками оцінки екологічного ефекту обрані сумарні по накопиченню річні скорочення викидів двооксиду вуглецю CO2 та оксиду азоту NOX. Показано, що при використанні методу забезпечення максимального темпу приросту виробництва холоду спостерігається найбільше скорочення шкідливих викидів.Документ Визначення встановленої холодопродуктивності системи кондиціювання зовнішнього повітря за поточними тепловими навантаженнями(2019) Трушляков, Є. І.; Радченко, А. М.; Зубарєв, А. А.; Ткаченко, В. С.; Зонмін, Я.; Фордуй, С. Г.; Trushliakov, E. I.; Radchenko, A. M.; Zubarev, A. A.; Tkachenko, V. S.; Zongming, Y.; Forduy, S. G.Анотація. Ефективність застосування систем кондиціювання зовнішнього повітря залежить від того, наскільки повно використовуються встановлені холодильні потужності в конкретних кліматичних умовах, тобто за більш повного навантаження і тривалого часу упродовж року. За показник кількісної оцінки ефективності використання холодильної потужності систем кондиціювання повітря взято виробництво холоду – кількість виробленого холоду відповідно до його поточних витрат на кондиціювання повітря, яка в свою чергу залежить від поточних витрат холодопродуктивності та тривалості роботи системи кондиціювання за цих витрат і представляє собою їх добуток. Вочевидь, що максимальна величина поточної кількості виробленого/витраченого холоду свідчить про ефективне використання встановленої холодильної потужності. Однак, оскільки поточні витрати холодопродуктивності та їх тривалість, тобто кількість виробленого/витраченого холоду, залежать від змінних поточних кліматичних умов, то вони теж характеризуються значними коливаннями, що ускладнює вибір встановленої холодопродуктивності системи кондиціювання повітря. Вочевидь, якщо визначати кількість виробленого/витраченого холоду за його поточними величинами і нарощуванням упродовж року, то можна суттєво спростити вибір встановленої холодопродуктивності. При цьому поточна кількість виробленого/витраченого холоду спричиняє зміну темпу прирощення річного виробництва холоду зі зміною встановленої холодопродуктивності і максимальному темпу відповідає встановлена холодопродуктивність, яка забезпечує її ефективне використання. Виходячи з різного темпу прирощення річного виробництва холоду зі збільшенням встановленої холодопродуктивності системи кондиціювання повітря, обумовленого зміною теплового навантаження відповідно до поточних кліматичних умов упродовж року, вибирають таку величину проектного теплового навантаження на систему кондиціювання повітря (встановлену холодопродуктивність), яка забезпечує максимальний або близький до нього темп прирощення річного виробництва холоду, а відтак і максимальну ефективність використання встановленої холодильної потужності.Документ Визначення проектної холодопродуктивності системи кондиціювання повітря в конкретних кліматичних умовах і різними методами(2020) Трушляков, Є. І.; Радченко, А. М.; Кантор, С. А.; Ткаченко, В. С.; Фордуй, С. Г.; Зонмін, Я.; Trushliakov, E. I.; Radchenko, А. M.; Kantor, S. A.; Tkachenko, V. S.; Forduy, S. G.; Zongming, Y.Анотація. Запропоновано використання скорочення питомого споживання палива та вироблення холоду для визначення проектної холодопродуктивності холодильних машин системи кондиціювання повітря. Показано, що значення проектної холодопродуктивності, розраховані за обома показниками ефективності однакові для одних і тих же кліматичних умов.Документ Використання червоного шламу при формуванні композиційних електродугових покриттів(2022) Карпеченко, А. А.; Бобров, М. М.; Дубовий, О. М.; Савенков О. І.; Кондратьева А. А.Показано, що особливо актуальною проблема утилізації відходів виробництва бокситу, а саме червоного шламу, є для Миколаївській області, оскільки на її території розташований Миколаївський глиноземний завод (МГЗ). Встановлено, що перспективним є напрям, пов'язаний із використанням червоного шламу в якості напилюваного матеріалу при нанесенні газотермічних покриттів. Отримано експериментальні зразки композиційних електродугових покриттів шляхом розпилення дроту з алюмінієвого сплаву системи Al-Si марки ER4043 та порошку червоного шламу МГЗ, досліджено їх мікроструктуру та міцність зчеплення покриттів з металевою основою.Документ Вплив ступеневого кондиціювання повітря машинного відділення на ефективність газових двигунів автономної теплоелектростанції(2023) Грич А. В.; Hrych ArtemВиконано аналіз ефективності охолодження припливного повітря машинного відділення когенераційних газових двигунів автономної теплоелектростанції. Розглянуто систему двоступеневого охолодження повітря з використанням абсорбційної холодильної машини і зональною повітроподачею. Запропоновано способи обробки їх припливного повітря машинного відділення, що забезпечують його глибоке охолодження.Документ Забезпечення працездатності суднових енергетичних установок в умовах розцентровок осей з’єднувальних валів головних турбозубчастих агрегатів(2023) Савенков О. І.; Savenkov Oleg IgorevichНайбільш перспективним способом зниження негативного впливу перекосів осей з’єднувальних валів головних турбозубчастих агрегатів на працездатність суднових енергетичних установок є застосування конструкцій зубчастих муфт з комбінованою поздовжньою модифікацією зовнішніх і внутрішніх зубів, які за рахунок рівномірного розподілу зусиль між усіма спряженими парами зубами характеризується підвищеною, більш ніж у двічі, навантажувальною здатністю в порівнянні з традиційними конструкціями та здатні компенсувати кути перекосу до 5ꞏ10–3 рад.