Кафедра сучасних мов (СМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра сучасних мов (СМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 273
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Документ An introduction to information and communication technologies(2020) Задорожна, Тетяна Павлівна; Давиденко, Олена БорисівнаОсновною метою методичних вказівок є збагачення активного словникового запасу студентів за фахом та його реалізація у мовленнєвому акті, вміння читати та розуміти оригінальні тексти та застосовувати набуті теоретичні навички і вміння на практиці. Матеріал складається з трьох розділів: Learning Assignments, Supplementary Reading, Appendix. Перший розділ (Learning Assignments) складається з шістьох окремих уроків, що містять базові тексти, лексико-граматичні та комунікаційні вправи. У другому розділі (Supplementary Reading) наведені тексти для додаткового читання з метою поширення лексичного запасу. Третій розділ містить оригінальні тестові завдання для здійснення перевірки та систематизації лексичного та граматичного матеріалу.Документ Anxiety in foreign language learning(2021) Ovsyanko, G. V.Документ Application of video materials in Foreign Language Teaching(2015) Fatieieva, V. H.; Sharapova, V. V.; Фатєєва, В. Г.; Шарапова, В. В.The main aspects of application of video materials in foreign language teaching have been defined. The active applying of video forms is the important mean of communicative oriented method in the process of foreign language teaching. The examples of implementation of audio-visual means in class and extra-curriculum activities have been givenДокумент Assessment strategies in ESP distance Learning(2021) Miniailova, A. V.; Shlyakhtina, O. S.; Міняйлова, А. В.; Шляхтіна, О. С.У статті розкрито сутність і задачі оцінювання як важливої складової навчального процесу. Окреслено особливості дистанційної форми навчання у закладах вищої освіти в умовах карантину, запровадженого урядом України через пандемію. Проаналізовано основні методи оцінювання в процесі дистанційного викладання англійської мови для спеціальних цілей.Документ Borrowings in English transport terms as a way of its enrichment(2017) Zasymenko, Viktoriia; Miniailova, Alevtyna; Засименко, Виктория; Меняйлова, Алевтина; Засименко, Вікторія; Міняйлова, АлевтинаУ статті проаналізовано чинники, що впливають на розвиток і розширення англомовних транспортних термінів, а також йдеться про шляхи і способи збагачення англійської транспортної термінології. Основну увагу зосереджено на ролі запозичень якспособу поповнення словника транспортних термінів.Документ Check Your English for Computing(2017) Кириченко Світлана ВолодимирівнаНаведено комплекс тестів з англійської мови метою яких є формування у студентів загальних і професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної та прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі; а також сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійної роботи, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному та професійному середовищі як під час навчання у ВНЗ, так і після отримання диплома про вищу освіту. Призначено для студентів спеціальностей 121 – Інженерія програмного забезпечення; 122 – Комп'ютерні науки та інформаційні технології; 123 – Комп'ютерна інженерія; 125 – Кібербезпека, а також читачів, які цікавляться комп'ютерними науками.Документ Communicative approach in esp teaching(2019) Miniailova, A. V.; Shlyakhtina, O. S.; Міняйлова, А. В.; Шляхтіна, О. С.This article aims to highlight the role of communicative methods and approaches in teaching ESP to engineering students. It discusses different communicative strategies which can be successfully applied in the process of English language teaching and assist engineering students to improve their learning skills.Документ Communicative barriers in foreign language study(2021) Ovsyanko, G. V.Документ Computational thinking як сучасний освітній тренд(2018) Тихонова, Тетяна Валентинівна; Кошкіна, Ганна Леонідівна; Tykhonova, Tetiana Valentynivna; Koshkina, Hanna LeonidivnaУ статті розглянуто сутність поняття «computational thinking» як актуального сучасного тренду у закордонній освіті. Запропоновано використовувати термін «комп’ютаційне мислення» для назви цього поняття у вітчизняній освіті. Обґрунтовано актуальність, теоретичну значущіcть поняття комп’ютаційного мислення, описано різні підходи до визначення його сутності. Представлено операційне означення комп’ютаційного мислення для 12-річної середньої освіти. Надано авторське означення комп’ютаційного мислення як розумової здатності людини вирішувати складні проблеми шляхом побудови систем та процесів рішення, які можуть бути реалізовані за допомогою комп’ютерів. Описано основні компоненти комп’ютаційного мислення: декомпозицію, розпізнавання шаблонів, абстракцію і алгоритми. Автори підкреслюють, що комп’ютаційне мислення притаманне перш за все програмістам, але з розвитком комп’ютерів та їх використанням в усіх галузях життєдіяльності людини, цей вид мислення стає універсальним умінням, необхідним будь-кому для успішного існування у цифровому суспільстві. Комп’ютаційне мислення тісно пов’язане з процесуальним, алгоритмічним, структурним і критичним мисленням та містить ці види мислення. Обгрунтовано необхідність формування комп’ютаційного мислення учнів під час вивчення різних шкільних предметів. Охарактеризовано досвід підвищення кваліфікації вчителів у питаннях формування і розвитку комп’ютаційного мислення учнів. Зроблено висновок, що впровадження методів та засобів формування комп’ютаційного мислення в освітній процес потребує широкомасштабної безперервної професійної підготовки вчителів та нових педагогічних підходів.Документ Das europäische sprachenportfolio ist das eigentum des studierenden(2009) Гресь, А. А.; Gres, A. A.У статті проаналізовано Європейський мовний портфель, пропонований Рамковою Програмою з німецької мови для професійного спілкування. Виявлені цілі документа, методи його інтегрування у навчальний процес та застосування набутого завдяки йому досвіду у професійній діяльності студентаДокумент Developing writing skills of engineering students(2010) Данилова, С.; Danylova, S.It deals with developing English learners’ writing skills. It focuses on the importance of teaching essay writing at technical higher school which is considered as a tool for developing students’ thinking abilities, improving their organizing skills in writing. It is paid attention to visual graphic organizers in the process of writing and some ideas how to use them in teaching essay writingДокумент Digital competence of university teachers in globalization conditions. European scientific congress(2023) Kyrychenko Svitlana VolodymyrivnaДокумент Distance learning: historical approaches(2012) Zadorozhna, T.; Kryms'ka, N.; Задорожна, Т.; Кримська, Н.Historical development of distance learning has been analyzed from the point of view of the technologies enhancement investigation. Reviewing the main features of each period and conditions of the learning technologies effective applicationДокумент Elektrotechnik(2010) Гресь, Анастасія АнатоліївнаМетодичні вказівки розраховані на студентів, що вивчили основи своєї спеціальності або студентів магістратури. Метою методичних вказівок є формування навичок читання та розуміння наукової літератури зі своєї спеціальності. У методичних вказівках наведено 10 розділів з галузі електротехніки. У кожному розділі подаються фахові тексти з історії та розвитку електротехніки, інформація про відомих фізиків, важливі фізичні процеси та закони. До кожного тексту подаються вправи для роботи над розумінням тексту, лексикою, словотворенням та граматикою. Подано оригінальні тексти, схеми, малюнки.Документ Energy Picture(2007) Лук'янова, Світлана Григорівна; Шляхтіна, Олена СеменівнаНаведено інформаційно насичений текстовий матеріал, вправи та завдання для практики читання й усного та письмового мовлення англійською мовою. Автентичні тексти за фахом і вправи фокусують увагу на проблемах виробництва та використання різних видів джерел енергії і спонукають студентів до сприйняття та вироблення нового способу мислення у розв'язанні галузевих завдань. У додатку (Supplementary Reading) наведено тексти для самостійної роботи.Документ English for career development(2020) Задорожна, Т. П.; Давиденко, О. Б.Навчальний посібник створений з метою ознайомлення та використання сучасного академічного стилю англійської мови студентами та її використання для працевлаштування за фахом, складання резюме, супроводжувальних листів та проходження співбесід. Під час роботи з посібником студенти мають оволодіти необхідним лексичним матеріалом академічного стилю у сфері інформаційних технологій, навчитися усному та письмовому перекладу академічних текстів за спеціальністю, компресії тексту з метою вилучення найважливішої інформації та представлення її в усному та письмовому вигляді. Навчальний посібник складається з трьох розділів. Перший розділ складається з семи окремих уроків, що містять лексико-граматичні та комунікаційні вправи. У другому розділі наведені тексти для додаткового читання з метою поширення лексичного запасу. Третій розділ містить оригінальні резюме та супроводжувальні листи, які можуть бути використані як моделі для складання особистого резюме та супроводжувальних листів. Навчальний посібник призначено як для опрацювання на заняттях під керівництвом викладача, так і для самостійного вивчення.Документ English for Career Development in Electrical Engineering(2023) Давиденко Олена Борисівна; Задорожна Тетяна ПавлівнаНавчальний посібник створено з метою ознайомлення та використання студентами сучасного стилю ділового та наукового спілкування, що необхідно при працевлаштуванні за фахом, складання резюме, супроводжувальних листів та проходження співбесід. Під час роботи з посібником студенти мають оволодіти необхідним лексичним та граматичним матеріалом ділового та академічного стилю у сфері електротехніки та електротехнологій. Призначено для студентів магістерських програм спеціальності «Електротехніка та електротехнології».Документ English for Ecologists(2020) Міняйлова, А. В.; Шляхтіна, О. С.У посібнику наведено вправи та оригінальні тексти за професійною тематикою, спрямовані на формування і розвиток у студентів спеціальності 101 "Екологія" навичок усного та писемного мовлення, читання наукової та довідникової літератури за фахом, презентації результатів наукових робіт на міжнародних конференціях, ведення наукових дискусій англійською мовою. Навчальний посібник розроблений як основний курс дисципліни "Іноземна мова" (за професійним спрямуванням, англійська) і призначений для студентів спеціальності 101 "Екологія".Документ English for Electronics. Part 1(2022) Кошкіна, Г. Л.Представлено оригінальні тексти за професійною тематикою, наведено комплекс вправ, спрямованих на формування у студентів знань, умінь та навичок із чотирьох видів мовленнєвої діяльності (читання, аудіювання, говоріння, письма). Окрему увагу приділено опрацюванню та закріплен- ню лексичного матеріалу. Застосовано різноманітні візуальні засоби для кращого засвоєння навчального матеріалу. Зроблено акцент на виконанні вправ за допомогою сучасних цифрових ресурсів та інструментів. Призначено для очного та дистанційного навчання студентів І курсу галузі знань 17 «Електроніка та телекомунікації» спеціальності 171 «Електроніка», освітня програма «Електронні системи».