Кафедра сучасних мов (СМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра сучасних мов (СМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 273
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Focus on Design. Part One. Architecture(2002) Філіппова, Ніна Михайлівна; Смуглякова, Марина КостянтинівнаПосібник призначено для студентів 2-го курсу спеціальності 6.020200 - Дизайн і має головною метою формулювання системи знань (лексика і граматика) для читання спеціальної літератури та розвинення навичок усного та письмового мовлення на англійській мові. Посібник містить англо-україно-російський словник та додаток (Supplement) з ілюстраціями.Документ Екологія у фокусі(2002) Філіппова, Ніна Михайлівна; Парсяк, Ольга Никифорівна; Снігур, Лариса АнатоліївнаПосібник передбачає розвиток усного мовлення та письма. Оригінальні тексти фокусують увагу студентів на екологічних проблемах та примушують замислитися про роль української та світової спільноти у вирішенні цих проблем. Призначений для студентів спеціальності 6:0708 - Екологія.Документ Методичні вказівки для розвитку фонетичних навичок правильного читання та усномовленнєвої діяльності(2002) Сиротенко, Тетяна ВолодимірівнаМетодичні вказівки мають своєю метою допомогти студентам в роботі над розвитком фонетичних навичок правильного читання та усномовленнєвої діяльності. Вони складаються з 15 уроків. Кожний містить інформацію з одного теоретичного питання, оригінальний текст, вправи на окремі звуки, а також вправи, які сприяють розвитку навичок усного мовлення з обов'язковим вживанням необхідних моделей. Наприкінці є тлумачення ключових слів. Призначається для студентів першого курсу спеціальності "Прикладна лінгвістика", а також можуть використовуватися студентами старших курсів для вдосконалення навичок мовленнєвої діяльності.Документ The Wonderworld of Grammar through the Wonderworld of Engineering(2003) Філіппова, Ніна Михайлівна; Шаманова, Наталія ЄвгенівнаДокумент Вступ до прикладної лінгвістики. Моделювання у мові(2004) Філіппова, Ніна МихайлівнаДаний посібник представляє деякі можливі підходи до категорії моделювання мовних та мовленнєвих об'єктів. Увага приділяється структурності і системності мовної організації як бази для моделювання, деяким особливостям мовної моделі, когнітивній організації моделювання картин світу (знань) і мовлення (спілкування). Призначений для студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Методичні вказівки для проведення практичних занять з німецької ділової мови "Ділова мова для економістів"(2005) Єганова, Лариса ЛеонідівнаМетодичні вказівки складаються з оригінальних текстів та вправ, які сприяють розвитку навичок читання та мовлення на базі професійної лексики. Фахові тексти знайомлять студентів з економікою Німеччини: це ринки та ціноутворення, товаровідносини, форми підприємств, гроші та банки, валюта, бюджет і податки та ін. Призначені для студентів II-V курсів економічного факультету, а також для магістрів та аспірантів.Документ Information Security(2007) Філіппова, Ніна Михайлівна; Смуглякова, Марина КостянтинівнаДані методичні вказівки є першою частиною навчального комплексу з англійської мови за темою "Захист інформації". Наведено системи завдань для вивчення лексики з даної теми і розвитку навичок користування цією лексикою (пошукове і поглиблене читання та розвиток мовлення).Документ Energy Picture(2007) Лук'янова, Світлана Григорівна; Шляхтіна, Олена СеменівнаНаведено інформаційно насичений текстовий матеріал, вправи та завдання для практики читання й усного та письмового мовлення англійською мовою. Автентичні тексти за фахом і вправи фокусують увагу на проблемах виробництва та використання різних видів джерел енергії і спонукають студентів до сприйняття та вироблення нового способу мислення у розв'язанні галузевих завдань. У додатку (Supplementary Reading) наведено тексти для самостійної роботи.Документ Maschinenkunde(2007) Гресь, Анастасія АнатоліївнаНаведено оригінальні тексти, таблиці, рисунки та вправи, які сприяють розвитку навичок читання та мовлення на базі професійної лексики. Подано фахові тексти, які знайомлять студентів з видами, будовою та функціями машин. Метою даних вказівок є навчити студентів читати та розуміти фахові тексти; розуміти основні визначення в галузі машинознавства; застосовувати на практиці важливі фахові терміни іноземною мовою.Документ Проблеми правопису та вживання наукової термінології в українській мові(2009) Петрович, Л. І.; Petrovich, L. I.Проаналізовано причини засвоєння іншомовних слів в українській мові, проблеми в правописній системі української мови та вживанні української наукової термінологіїДокумент Роль проектної методики в навчанні іноземної мови спеціального вжитку(2009) Смуглякова, М. К.; Smuglyakova, M. K.Визначено загальні напрямки та особливості використання проектних методів у процесі викладання іноземної мови спеціального вжиткуДокумент "Кейсове навчання" у викладенні англійської мови для спеціальних цілей(2009) Шляхтіна, О. С.; Shlyakhtina, H. S.Розрита суть методу "кейсового" навчання, проаналізовано ставлення студентів до вказано методики розглянуті етапи аналізу "кейсового" методу та запропоновані шляхи розв'язання проблеми матеріального забезпечення курсу вивчення іноземної мови за "кейсовим" методомДокумент The role of the English teacher in facilitating class debates(2009) Клочкова, Л. О.; Klochkova, L. O.Дебати на заняттях англійської мови являються собою потужне знаряддя, яке дозволяє викладачеві створити активну атмосферу під час дискусій. Організація і проведення цих дискусій потребують вдосконалення навичок та вмінь моделювання дебатів, спонукання студентів до висловлювання власної думки, підведення загальних результатів обговоренняДокумент Das europäische sprachenportfolio ist das eigentum des studierenden(2009) Гресь, А. А.; Gres, A. A.У статті проаналізовано Європейський мовний портфель, пропонований Рамковою Програмою з німецької мови для професійного спілкування. Виявлені цілі документа, методи його інтегрування у навчальний процес та застосування набутого завдяки йому досвіду у професійній діяльності студентаДокумент Впровадження електронних занять в процес навчання іноземної мови для студентів технічних спеціальностей(2009) Сорокіна, Т. М.; Sorokina, T. M.Розглянуті питання впровадження електронних занять в процес навчання іноземної мови для студентів технічних спеціальностейДокумент Принципи добору термінів фаху для навчання англійської термінології студентів-економістів в сучасному ВНЗ(2009) Давиденко, О. Б.; Davidenko, O. B.У статті розглядаються методичні аспекти добору економічної термінології для укладання навчального словника-мінімуму з урахуванням комунікативних потреб студентів економічних спеціальностейДокумент Some Aspects of Teaching Academic Essay Writing at Technical University(2009) Данилова, С. В.; Danylova, S. V.It is focused on teaching academic essay writing to students who study English for specific purposes. Academic essay writing is considered to be an effective means of developing students’ critical thinking which deals with exercising different mental activities. It is given а classification of essays and analyzed the structure of a scientific essayДокумент Особливості викладання граматики англійської мови за професійним спрямуванням(2009) Давиденко, О. С.; Шляхтіна, О. С.; Davydenko, О. S.; Shlyakhtina, O. S.Деякі спеціалісти вважають, що викладання англійської мови за професійним спрямуванням не повинно бути пов’язано з викладанням граматики. Однак, якщо студенти зіштовхуються з такими граматичними труднощами, які перешкоджають розвитку важливих мовних навичок, стає необхідним приділяти увагу таким труднощамДокумент Навчання читанню англійською мовою зі спеціальності «Правознавство»(2009) Бєлоусова, С. М.Проаналізовано читання як засіб навчання. Представлені основні види навчального читання. Наведений текст і види вправ для вивчення читання за фахом "Правознавство"Документ Соціокультурний компонент навчання іноземній мові як засіб виховання студентів(2009) Ратушняк, Я. І.; Ratushnyak, Y. I.Проаналізовано вплив діалогу культур на процес виховання студентів. Встановлено, о без соціокультурної компетенції неможливе формування комунікативно компетенції студентів. Визначені складові змісту соціокультурного компонента