Навчально-методичні матеріали (ПЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні матеріали (ПЛ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Compass for Research Students(2012) Філіппова, Н. М.Навчальний посібник призначений для магістрів, аспірантів і здобувачів технічних спеціальностей, які готуються до кандидатського іспиту з англійської мови. Структура орієнтована на те, щоб допомогти молодим науковцям розвинути навички читання, говоріння та письма на основі типових комунікативних ситуації. Він складається з п’яти розділів, тезаурусу і чотирьох додатків.Документ Compass. Grammar in Use(2000) Філіппова, Н. М.; Лук'янова, С. Г.; Кібарова, С. І.; Клемент'єва, І. О.Даний посібник – це можливість представити декілька елементів навчальної практичної (функціональної) граматики, мета якої підвести студента до розміркування над різними можливостями використання граматичних засобів і на практиці показати, як взаємодіють когнітивна і комунікативна функції мови.Документ Fransis Scott Fitzgerald. The Great Gatsby(2017) Мовчан Луїза Степанівна; Цицюра Ксенія ВалеріївнаВикладено загальні відомості про Ф. С. Фіджеральда; проаналізовано тексти. Запропоновано комплексні завдання до кожного розділу для перевірки знань лексики, граматики та розуміння англомовного тексту, контрольні питання для перевірки сформованості навичок читання та критичного аналізу тексту. Призначено для студентів філологічних спеціальностей, які вивчають курси англійської мови та літератури.Документ Англійська мова: тестові завдання з лексики та граматики для студентів І курсу спеціальності 035 «Філологія»(2023) Пономаренко Наталія МиколаївнаТестові завдання спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі для перевірки засвоєння ними лексичного запасу слів та граматичного матеріалу. Завдання містять матеріал, який складається з тем, запропонованих студентам на практичних заняттях. Список використаної літератури додається. Тестові завдання розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Англійська мова» для фахівців першого рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» за спеціальністю 035 «Філологія» спеціалізації 035.10 «Прикладна лінгвістика». Призначено для студентів вузів.Документ Вступ до прикладної лінгвістики(2014) Філіппова, Н. М.Даний посібник представляє один з можливих підходів до навчання дисципліни «Вступ до прикладної лінгвістики». Посібник складається з 4-х розділів, які розкривають основні підходи до визначення прикладної лінгвістики, показують роль моделювання як інструменту прикладної лінгвістики, дають уявлення про методи лінгвістичного аналізу, які дозволяють моделювати мову, мовлення, картину світу, яка представлена в мові, а також демонструють основні напрями прикладної лінгвістики. Призначений для студентів і молодих науковців, зацікавлених у знайомстві із спеціальністю «Прикладна лінгвістика».Документ Вступ до прикладної лінгвістики(2024) Філіппова Ніна МихайлівнаПосібник надає можливість ознайомитися з одним із варіантів викладання дисципліни «Вступ до прикладної лінгвістики». Посібник складається з 4-х розділів, які розкривають основні підходи до визначення прикладної лінгвістики, показують роль моделювання як інструменту прикладної лінгвістики, дають уявлення про методи лінгвістичного аналізу, які дозволяють моделювати мову, мовлення, картину світу, яка представлена в мові, а також демонструють основні напрями прикладної лінгвістики. Призначено для студентів і молодих науковців, зацікавлених у знайомстві зі спеціальністю «Прикладна лінгвістика».Документ Граматика в таблицях : метод. вказівки з німецької мови для іноземних студентів(2020) Єганова Лариса ЛеонідівнаВажливим завданням матеріалів є формування у студентів навичок вмінь з граматики з метою подальшого їх детального та системного опрацювання і формування граматичних навичок на наступних етапах вивчення німецької мови. Граматичний матеріал подається в таблицях, що сприяє зручному використанню деяких граматичних тем і подальшому їх опрацюванню.Документ Загальне термінознавство(2018) Філіппова Ніна МихайлівнаНавчальний посібник покликаний забезпечити вивчення особливостей функціонування термінологій як важливого компоненту мовної політики будь-якої країни й основного інструменту наукового мислення. Розглянуто актуальні теми загального термінознавства: термін і терміносистема; мовні інтерференції; внутрішня та зовнішня форми терміна; когнітивні засади аналізу терміносистем; історія розвитку україномовних термінологій; термінологічне планування. Вміщено завдання для самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури та ключові слова з кожної теми. Призначено для студентів-філологів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Загальне термінознавство".Документ Загальне термінознавство(2020) Філіппова, Н. М.Навчальний посібник покликаний забезпечити вивчення особливостей функціонування термінологій як важливого компоненту мовної політики будь-якої країни й основного інструменту наукового мислення. Розглянуто актуальні теми загального термінознавства: термін і терміносистема; мовні інтерференції; внутрішня та зовнішня форми терміна; когнітивні засади аналізу терміносистем; історія розвитку україномовних термінологій; термінологічне планування. Вміщено завдання для самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури та ключові слова з кожної теми. Призначено для студентів-філологів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Загальне термінознавство".Документ Знак–інформація–мова: семіотика та комунікація(2023) Філіппова Ніна МихайлівнаНавчальний посібник «Знак– інформація–мова: семіотика та комунікація» – це хрестоматія та система завдань для самостійної роботи студентів з дисципліни «Семіотична концептологія». Він складається з чотирьох розділів, які представляють основні поняття семіотики, мову як особливу знакову систему, семіотику літератури, прикладну семіотику. Призначено для студентів філологічних спеціальностей.Документ Латинська мова(2021) Шаманова, Наталія ЄвгенівнаПосібник складається з 20 лекцій, які містять теоретичний, лексичний, практичний, фразеологічний і текстовий матеріал та завдання з етимологічного аналізу лінгвістичних термінів. Мета посібника – надати студентам основні відомості з латинської мови як для аудиторного, так і для самостійного вивчення. Призначено для фахівців першого рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» за спеціальністю 035 «Філологія» спеціалізації 035.10 «Прикладна лінгвістика».Документ Латинська мова. Тестові завдання для самоконтролю та самостійної роботи студентів(2023) Шаманова Наталія ЄвгенівнаТестові завдання розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Латинська мова» для фахівців першого рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» за спеціальністю 035 «Філологія» спеціаліза¬ції 035.10 «Прикладна лінгвістика». Пропонується діагностичний блок у вигляді базових тестових завдань і завдань підвищеної складності до кожної теми курсу латинської мови та рекомендована література для самостійної роботи студентів. Призначено для викладачів латинської мови та студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Методичні вказівки для вивчення фонетики та розвитку навичок усного мовлення(2006) Мочалова, Наталія СтепанівнаМетодичні вказівки містять матеріали з фонетики англійської мови та вправи для розвитку навичок усного мовлення для студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Методичні вказівки для вивчення французької мови(2007) Сищенко, Юрій АнатолійовичМетодичні вказівки спрямовані на практичну активізацію лексики та закріплення граматики, вивчених у процесі роботи студентів з підручником "Le nouveau sans frontières 2" авторів Philippe Dominique, Jacky Girardet, Michèle Verdelhan, Michel Verdelhan. Призначені для студентів другого курсу вузів та тих, хто вивчає самостійно французьку мову за підручником "Le nouveau sans frontières 2".Документ Методичні вказівки для самостійного вивчення фразеології англійської мови(2010) Мочалова, Наталія СтепанівнаМетодичні вказівки покликані допомогти студентам у самостійній роботі над теоретичними та практичними завданнями з фразеології англійської мови. Вказівки складаються з двох розділів теоретичних положень, розділу практичних вправ і завдань, глосарію, ключових термінів та списку рекомендованої літератури. Призначені для студентів третього курсу спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з розвитку навичок читання(2022) Мочалова Наталя СеменівнаМетодичні вказівки спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі над практичними питаннями з розвитку техніки читання англійською мовою. У них вміщено основні правила читання та виключення з них, практичні вправи і завдання для формування та автоматизації навичок читання. Методичні вказівки складаються з 12 коротких уроків, у кожному з яких надано вправи для розвитку навичок читання та список ресурсів для практики навичок читання, вимови та роботи з фонетичною транскрипцією. Призначені для студентів першого курсу спеціальності «Прикладна лінгвістика».Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з розвитку інтонаційних та фоностилістичних навичок усного мовлення(2020) Мочалова, Н. С.Методичні вказівки спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі над теоретичними та практичними питаннями з розвитку інтонаційних та фоностилістичних навичок усного мовлення. Вони складаються з 14 уроків, які містять теоретичні положення та практичні вправи і завдання. Наприкінці вміщено глосарій ключових термінів, додаткові вправи для розвитку фоностилістичних навичок та список рекомендованої літератури. Призначено для студентів першого курсу спеціальності "Прикладна лінгвістикаДокумент Методичні вказівки для самостійної роботи з теорії і практики науково-технічного перекладу(2011) Мочалова, Наталія Степанівна; Шаманова, Наталія ЄвгенівнаМетодичні вказівки складаються з двох розділів практичних вправ і завдань. Також містять вказівки для написання рефератів, перелік тем рефератів, глосарій ключових термінів і список рекомендованої літератури. Призначені для студентів другого та третього курсів спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності «Прикладна лінгвістика» з німецької мови «Німецька мова в комунікативних ситуаціях»(2017) Єганова Лариса ЛеонідівнаМетодичні вказівки спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі з вивчення німецької мови. Важливим завданням матеріалів є формування у студентів лінгво-методичних навичок та вмінь, необхідних для майбутнього вчителя іноземної мови. Мета методичних вказівок полягає у тому, щоб студенти оволоділи фонетичними, лексичними та граматичними нормами німецької мови та передбачає набуття та розвиток навичок і вмінь читання, письма, мовлення та усного сприйняття німецької мови. Основна увага при вивченні другої іноземної мови приділяється комунікативному, ситуаційному підходам, тому методичні вказівки складаються з 10-ти уроків-ситуацій.Документ Методичні вказівки до вивчення французької мови для студентів ІІ курсу(2011) Сищенко, Юрій АнатолійовичМетодичні вказівки спрямовані на практичну активізацію лексики та закріплення граматики, здобутих у процесі навчання за підручником "Le nouveau sans frontieres 2" авторів Philippe Dominique, Jacky Girardet, Michele Verdelhan, Michel Verdelhan. Призначено для студентів ІІ курсу технічних вузів та тих, хто вивчає французьку мову як другу іноземну за підручником "Le nouveau sans frontieres 2".