Навчально-методичні матеріали (ПЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні матеріали (ПЛ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Compass. Grammar in Use(2000) Філіппова, Н. М.; Лук'янова, С. Г.; Кібарова, С. І.; Клемент'єва, І. О.Даний посібник – це можливість представити декілька елементів навчальної практичної (функціональної) граматики, мета якої підвести студента до розміркування над різними можливостями використання граматичних засобів і на практиці показати, як взаємодіють когнітивна і комунікативна функції мови.Документ Методичні вказівки для вивчення фонетики та розвитку навичок усного мовлення(2006) Мочалова, Наталія СтепанівнаМетодичні вказівки містять матеріали з фонетики англійської мови та вправи для розвитку навичок усного мовлення для студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Методичні вказівки для вивчення французької мови(2007) Сищенко, Юрій АнатолійовичМетодичні вказівки спрямовані на практичну активізацію лексики та закріплення граматики, вивчених у процесі роботи студентів з підручником "Le nouveau sans frontières 2" авторів Philippe Dominique, Jacky Girardet, Michèle Verdelhan, Michel Verdelhan. Призначені для студентів другого курсу вузів та тих, хто вивчає самостійно французьку мову за підручником "Le nouveau sans frontières 2".Документ Семіотико-соціолінгвістичні засади лінгвістичного аналізу(2007) Філіппова, Ніна Михайлівна; Снігур, Лариса АнатоліївнаДанні вказівки представляють хрестоматію та систему завдань для самостійної роботи студентів з деяких проблем семіотичного і соціолінгвістичного аналізів. Призначені для студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Семіотико-соціолінгвістичний аспект лінгвістичного аналізу(2007) Філіппова, Н. М.; Снігур, Л. А.Методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності 7.030505 „Прикладна лінгвістика”. Данні вказівки представляють хрестоматію та систему завдань для самостійної роботи студентів з деяких проблем семіотичного і соціолінгвістичного аналізів.Документ Постмодернізм: характерні особливості та проблеми розвитку(2008) Данильчук, Ольга МихайлівнаМетодичні вказівки мають головною метою дати студентам для їх практичної роботи матеріали, які полегшать теоретичне і практичне вивчення курсу "Постмодернізм". Такими матеріалами є: анотований зміст лекцій, який супроводжується списком обов'язкової та додаткової літератури; питання для самоконтролю, які ставлять за мету дати повне висвітлення явища постмодернізму; загальний тест, призначений для практичного засвоєння теоретичних положень; словник персоналій та термінологічний. Методичними рекомендаціями можна скористатися для підготовки до аудиторних і практичних занять. Подані рекомендації містять матеріали з курсу "Постмодернізм". Призначено для студентів філологічних спеціальносей.Документ Методичні рекомендації для підготовки до кандидатського іспиту з англійської мови(2009) Філіппова, Ніна МихайлівнаМетодичні рекомендації призначені для магістрів, аспірантів і здобувачів технічних спеціальностей, які готуються до кандидатського іспиту з англійської мови. Структура рекомендацій орієнтована на те, щоб допомогти молодим науковцям розвинути навички читання, письма на основі типових комунікативних ситуацій. Вони складаються з п'яти розділів, тезаурусу і чотирьох додатків.Документ Методичні вказівки для самостійного вивчення фразеології англійської мови(2010) Мочалова, Наталія СтепанівнаМетодичні вказівки покликані допомогти студентам у самостійній роботі над теоретичними та практичними завданнями з фразеології англійської мови. Вказівки складаються з двох розділів теоретичних положень, розділу практичних вправ і завдань, глосарію, ключових термінів та списку рекомендованої літератури. Призначені для студентів третього курсу спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з теорії і практики науково-технічного перекладу(2011) Мочалова, Наталія Степанівна; Шаманова, Наталія ЄвгенівнаМетодичні вказівки складаються з двох розділів практичних вправ і завдань. Також містять вказівки для написання рефератів, перелік тем рефератів, глосарій ключових термінів і список рекомендованої літератури. Призначені для студентів другого та третього курсів спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Історія зарубіжної літератури. Середні віки і доба відродження(2011) Данильчук, Ольга МихайлівнаМістять розподіл навчального часу з урахуванням кредитно-модульної системи. Наведені теми змістовних модулів, тематика лекційних та практичних занять (до останніх додаються перелік художніх текстів для читання і список критичної літератури), подаються загальні тести для самоконтролю, контрольні питання, список обов'язкових для читання художніх творів, тематика рефератів, питання до заліку, таблиці, теоретико-термінологічний матеріал (словник), а також список рекомендованої літератури. Можуть бути використані як при підготовці до аудиторних занять, так і під час самостійного вивчення окремих розділів. Призначені для студентів-філологів та тих, хто опановує історію зарубіжної літератури самостійно і бажає систематизувати свої знання.Документ Методичні вказівки до вивчення французької мови для студентів ІІ курсу(2011) Сищенко, Юрій АнатолійовичМетодичні вказівки спрямовані на практичну активізацію лексики та закріплення граматики, здобутих у процесі навчання за підручником "Le nouveau sans frontieres 2" авторів Philippe Dominique, Jacky Girardet, Michele Verdelhan, Michel Verdelhan. Призначено для студентів ІІ курсу технічних вузів та тих, хто вивчає французьку мову як другу іноземну за підручником "Le nouveau sans frontieres 2".Документ Інформація – мова – знак: семіотика та комунікація(2012) Філіппова, Н. М.Навчальний посібник – це хрестоматія та система завдань для самостійної роботи студентів з дисципліни "Семіотика". Він складається з чотирьох розділів, які висвітлюють основні поняття семіотики, мову як особливу знакову систему, семіотику літератури, прикладну семіотику.Посібник призначений для студентів філологічних спеціальностей, зокрема для самостійної роботи студентів спеціальностей 7.02030303 "Прикладна лінгвістика.Документ Compass for Research Students(2012) Філіппова, Н. М.Навчальний посібник призначений для магістрів, аспірантів і здобувачів технічних спеціальностей, які готуються до кандидатського іспиту з англійської мови. Структура орієнтована на те, щоб допомогти молодим науковцям розвинути навички читання, говоріння та письма на основі типових комунікативних ситуації. Він складається з п’яти розділів, тезаурусу і чотирьох додатків.Документ Вступ до прикладної лінгвістики(2014) Філіппова, Н. М.Даний посібник представляє один з можливих підходів до навчання дисципліни «Вступ до прикладної лінгвістики». Посібник складається з 4-х розділів, які розкривають основні підходи до визначення прикладної лінгвістики, показують роль моделювання як інструменту прикладної лінгвістики, дають уявлення про методи лінгвістичного аналізу, які дозволяють моделювати мову, мовлення, картину світу, яка представлена в мові, а також демонструють основні напрями прикладної лінгвістики. Призначений для студентів і молодих науковців, зацікавлених у знайомстві із спеціальністю «Прикладна лінгвістика».Документ Методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності «Прикладна лінгвістика» з німецької мови «Німецька мова в комунікативних ситуаціях»(2017) Єганова Лариса ЛеонідівнаМетодичні вказівки спрямовані на допомогу студентам у самостійній роботі з вивчення німецької мови. Важливим завданням матеріалів є формування у студентів лінгво-методичних навичок та вмінь, необхідних для майбутнього вчителя іноземної мови. Мета методичних вказівок полягає у тому, щоб студенти оволоділи фонетичними, лексичними та граматичними нормами німецької мови та передбачає набуття та розвиток навичок і вмінь читання, письма, мовлення та усного сприйняття німецької мови. Основна увага при вивченні другої іноземної мови приділяється комунікативному, ситуаційному підходам, тому методичні вказівки складаються з 10-ти уроків-ситуацій.Документ Fransis Scott Fitzgerald. The Great Gatsby(2017) Мовчан Луїза Степанівна; Цицюра Ксенія ВалеріївнаВикладено загальні відомості про Ф. С. Фіджеральда; проаналізовано тексти. Запропоновано комплексні завдання до кожного розділу для перевірки знань лексики, граматики та розуміння англомовного тексту, контрольні питання для перевірки сформованості навичок читання та критичного аналізу тексту. Призначено для студентів філологічних спеціальностей, які вивчають курси англійської мови та літератури.Документ Загальне термінознавство(2018) Філіппова Ніна МихайлівнаНавчальний посібник покликаний забезпечити вивчення особливостей функціонування термінологій як важливого компоненту мовної політики будь-якої країни й основного інструменту наукового мислення. Розглянуто актуальні теми загального термінознавства: термін і терміносистема; мовні інтерференції; внутрішня та зовнішня форми терміна; когнітивні засади аналізу терміносистем; історія розвитку україномовних термінологій; термінологічне планування. Вміщено завдання для самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури та ключові слова з кожної теми. Призначено для студентів-філологів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Загальне термінознавство".Документ Проблемні питання психолінгвістики(2018) Щербак Олена ВолодимирівнаУміщено ключові питання тем, практичні завдання і вправи, запропоновані студентам для самостійного опрацювання, а також перелік рефератів, доповідей та список рекомендованої літератури. Подано рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Вказівки розроблено відповідно до програми навчальної дисципліни "Психолінгвістика". Призначено для студентів спеціальності 035 "Філологія" ("Прикладна лінгвістика") денної та заочної форм навчання.Документ Мова–мислення–комунікація(2018) Філіппова Ніна МихайлівнаЗапропоновано підбірку завдань, які показують розвиток психолінгвістичних ідей та становлення психолінгвістики як науки. Посібник дозволяє зануритися у реальний текст, створений сучасними дослідниками цих проблем, і запрошує студентів-філологів до подальшого, більш детального і глибокого ознайомлення з ними. Призначено для студентів-філологів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Психолінгвістика".Документ Історія зарубіжної літератури XVII–XIX століть. Класицизм. Бароко. Просвітництво. Сентименталізм. Романтизм. Реалізм(2020) Данильчук Ольга МихайлівнаВміщено питання, що порушують актуальні проблеми зарубіжної літератури Нового часу, розглядаються такі художні напрямки, як класицизм, бароко, просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм, романтизм і реалізм. Призначено для студентів філологічних факультетів, учителів шкіл і коледжів гуманітарного профілю та всіх, хто цікавиться сучасною літературою.