Статті (ПЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ПЛ) за Ключові слова "advertising discourse"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретико-методологічні засади студіювання лінгвосеміотичних кодів у рекламному дискурсі(2017) Щербак, О. В.; Shcherbak, O. V.Статтю присвячено огляду основних концепцій студіювання лінгвосеміотичних кодів рекламних дискурсів, розроблених у зарубіжній та вітчизняній наукових парадигмах. Висвітлено сутність поняття «лінгвосеміотичний код», наведено основні класифікації лінгвосеміотичних кодів, а також доведено релевантність застосування таксономічної моделі В. Степанова для досліджень української комерційної телереклами у лінгвосеміотичному та сугестивному аспектах