Кафедра енергетичного машинобудування (ЕМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра енергетичного машинобудування (ЕМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 221
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення математичної моделі розрахунку робочого процесу газових двигунів з врахуванням особливостей газоподібних палив(2010) Литвин, С. М.; Швець, І. А.; Litvin, S. M.; Shvets, I. A.Розглянуто питання вдосконалення математичної моделі розрахунку робочого процесу газових двигунів, за рахунок обліку складу та фізико-хімічних властивостей газових палив.Документ Визначення основних параметрів хвильових процесів при роботі електромеханічного актуатору подачі палива(2013) Швець, І. А.В статті описано причини появи та можливі наслідки від дії хвильових процесів отриманих внаслідок короткочасного дроселювання газу під час роботи електромеханічного актуатору подачі газового палива. Представлено математичні залежності що описують параметри газового потоку та хвильових процесів для даного пристрою. Оцінено вплив зазначених процесів на роботу пристрою взагалі.Документ Напряженно-деформированное состояние конструктивно неоднородных многослойных ортотропных оболочек при вынужденных колебаниях(2017) Власов, О. И.; Каиров, А. С.; Каиров, В. А.; Vlasov, O. I.; Kairov, O. S.; Kairov, V. O.Розглянуто задача дослідження вимушених коливань багатошарових ортотропних циліндричних оболонок з приєднаними твердими тілами. Розроблена уточнена математична модель напружено-деформованого стану оболонкової системи, яка враховує структурну неоднорідність композиту. Наведено результати розрахунку амплітуд вимушених коливань оболонки і напружень, викликаних впливом нормальної рівномірно розподіленої збуджуючої сили, що змінюється за гармонійним законом.Документ Собственные колебания конструктивно неоднородных многослойных ортотропных цилиндрических оболочек из композиционных материалов(2017) Каиров, А. С.; Власов, О. И.; Латанская, Л. А.; Kairov, A. S.; Vlasov, O. I.; Latanskaya, L. A.Досліджено вільні коливання пружних багатошарових ортотропних циліндричних оболонок обертання з приєднаними твердими тілами. Розроблена уточнена математична модель коливань, що враховує структурну неоднорідність оболонки. Задача розв’язується в лінійній постановці методом Рітца. Наведено результати розрахунку власних частот і форм вільних коливань оболонкової системи. Виконано порівняння отриманих даних з чисельними результатами для аналогічних задач.Документ Free Vibrations of Multilayered Orthotropic Ribbed Cylindrical Shells With Attached Solid Bodies(2018) Kairov, A. S.; Vlasov, O. I.Документ Use of refined finite element models for solving the contact thermoalasticity problem of gas turbine rotors(2018) Kairov, Aleksey; Morgun, Sergey; Каіров, О. С.; Моргун, С. О.Розроблена уточнена математична модель роторів газотурбінних двигунів з використанням тривимірних скінченних елементів криволінійної форми. Всі розрахунки виконані для роторів, що дуже поширені в енергетичному машино- та суднобудуванні. Деталі такого типу мають конструктивну неоднорідність, яку навряд чи можна було б правильно пояснити, використовуючи добре відомі скінченні елементи та їхні функції форми. З іншого боку, математична модель повинна бути максимально простою з метою її широкого використання в процесі проектування ротора. Тому була розроблена нова уточнена скінченноелементна математична модель, що складається з тривимірних криволінійних скінченних елементів типу гексаедр. Вона використовувалась для розрахунку поля переміщень, викликаного комплексним впливом теплового потоку, і контактного навантаження в місцях з'єднання елементів ротора. Такий підхід дає можливість описати весь ротор як суперпозицію розроблених криволінійних моделей скінченних елементів і зробити процес розрахунку більш правильним і компактним. Для вирішення поставленого завдання була складена система матричних рівнянь. Вона грунтується на використанні залежностей енергетичного балансу під час механічної контактної взаємодії елементів ротора, а також теплового балансу у разі впливу нестаціонарного теплового потоку. Під час створення чисельного алгоритму розв’язання поставленої задачі використовувалося пряме розкладання Холецького. Для додання розв’язку більшої компактності застосовувалася схема Шермана. Всі розрахунки полів переміщень і температур проведені для двох широко поширених типів з'єднань, які використовуються для створення таких роторів, а саме: з'єднань з зазором та натягом.Документ Floating plastic waste processing, artificial diesel fuel production, storage and offloading(2019) Tkach, Mychaylo; Tymoshevskyy, Borys; Halynkin, Yurii; Proskurin, Arkadii; Dotsenko, SerhiiДокумент Собственные колебания ребристых цилиндрических оболочек с отверстиями(2019) Каиров, А. С.; Латанская, Л. А.; Каиров, В. А.; Kairov, A. S.; Latanskaya, L. A.; Kairov, V. A.Розглянуто вільні коливання підкріплених ребрами циліндричних оболонок з отворами та приєднаними твердими тілами. Розроблена уточнена математична модель коливань, що враховує конструктивну неоднорідність оболонкової системи. Задача розв’язується в лінійній постановці методом скінченних елементів з урахуванням дискретного розміщення ребер. Наведено результати числового дослідження власних частот і форм коливань. Отримано залежності впливу отворів, підкріплюючих ребер і приєднаних твердих тіл на амплітудночастотні характеристики оболонок. Виконано порівняльний аналіз отриманих числових результатів з відомими розв’язками.Документ Методичні вказівки до курсової роботи з дисципліни "Технологія обробки спеціальних деталей"(2019) Каіров, Олексій Сергійович; Ошовський, Віктор ЯковичВ методичних вказівках приведені нормативні і науково-методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з дисципліни "Технологія обробки спеціальних деталей" для студентів-здобувачів ступеню освіти "Магістр" за освітньою програмою "Технології енергетичного машинобудування" спеціальності 131 – "Прикладна механіка". Методичні вказівки призначені для ознайомлення студентів зі структурою, змістом та методикою виконання і оформлення курсової роботи. Приведені рекомендації дозволять студентам на основі знань і умінь, отриманих при вивченні фахових дисципліни та відповідних науково-методичних і довідникових джерел, придбати практичні навички з проектування технологічних процесів виготовлення деталей машин спеціального призначення.Документ Improving the efficiency of a gas-fueled ship power plant using a Waste Heat Recovery metal hydride system(2019) Cherednichenko, Oleksandr; Tkach, Mykhaylo; Timoshevskiy, Boris; Havrysh, Valerii; Dotsenko, SerhiiДокумент Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 865 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Двигун-прототип: 6ЧН 26/34(2020) Коровяк, В. Е.; Швець Ігор АнатолійовичДокумент Покращення техніко-економічних показників автомобільного двигуна потужністю 85 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива(2020) Татарин, В. М.; Проскурін, Аркадій ЮрійовичДокумент Results of the Experimental Research of the Medium Speed Diesel Engine Work on Soybean Oil(2020) Shvets, I.; Hrabovenko, O.; Dotsenko, S.; Nesterenko, V.Використання в двигунах внутрішнього згоряння альтернативних палив, отриманих на основі олій рослинного та жирів тваринницького походження, дозволяє не лише зменшити паливну залежність споживача від використання палив нафтового походження, але й значно підвищує екологічні показники силової установки за рахунок зменшення токсичних викидів у відпрацьованих газах. В даній роботі здійснено порівняльний аналіз отриманих результатів експериментального дослідження вихідних параметрів середньо обертового дизельного двигуна працюючого по навантажувальній характеристиці при використанні дизельного палива та соєвої олії. Об’єктом експериментального дослідження був середньо обертовий дизельний двигун 6ЧН 26/34 з безпосереднім впорскуванням палива в циліндр, газотурбінним наддувом та проміжним охолодженням наддувного повітря. В ході дослідження було визначено техніко-економічні параметри двигуна та показники токсичності відпрацьованих газів при роботі на дизельному паливі та соєвій олії. Порівняння отриманих показників показало, що процес згоряння при використанні рослинної олії затягується в часі і, як наслідок, знижується ефективність робочого циклу і тому є необхідність його удосконалення.Документ Розробка вдосконаленої конструкції з’єднувальної муфти для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 30 кВт. Двигун-прототип: 4Ч10,5/13(2020) Різун, І. В.; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка вдосконаленої конструкції з’єднувальної муфти для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 30 кВт» приведений опис конструкції двигуна - прототипу 4Ч10,5/13, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій з’єднувальних муфт, на основі якого пропонується застосувати замість серійної пружної з'єднувальної муфти пальцевого типу муфту поліпшеної конструкції (відцентрову), яка вирішує проблему крутильних коливань валопроводу дизель – генератора. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, з’єднувальної муфти, робоче креслення маховика та інших деталей муфти, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Методичні вказівки до курсового проектування з дисципліни "Технологія обробки типових деталей та складання машин"(2020) Ошовський, Віктор Якович; Каіров, Олексій СергійовичВ методичних вказівках приведені нормативні і науково-методичні рекомендації щодо курсового проектування з дисципліни "Технологія обробки типових деталей та складання машин" для студентів-здобувачів ступеню освіти "Бакалавр" за освітньою програмою "Технологія машинобудування" спеціальності 131 – "Прикладна механіка". Методичні вказівки призначені для ознайомлення студентів зі структурою, змістом, тематикою та методикою виконання і оформлення курсового проекту. Приведені рекомендації дозволять студентам на основі знань і умінь, отриманих при вивченні фахових дисципліни та відповідних науково-методичних і довідникових джерел, придбати практичні навички з проектування технологічних процесів виготовлення деталей машин.Документ Підвищення ефективності газодизельного суднового двигуна потужністю 7860 кВт за рахунок вдосконалення паливної системи(2020) Ошовський, В. В.; Проскурін Аркадій ЮрійовичДокумент Розробка конструкції форкамери для 4-тактного газового двигуна потужністю 540 кВт(2020) Волошин, Кирило Сергійович; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка конструкції форкамери для 4-тактного газового двигуна потужністю 540 кВт». приведений опис конструкції двигуна - прототипу 6ГЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій кришок циліндрів ДВЗ, обґрунтовано рішення по застосуванню форкамеро - факельної системи запалювання, яка передбачає наявність в кришці робочого циліндру форкамери. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, кришки циліндру, газового клапана форкамери та робочі креслення клапана форкамери, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення надійності роботи стаціонарного дизельного двигуна потужністю 890 кВт за рахунок застосування поршня покращеної конструкції. Прототип – 6ЧН26/34(2020) Гнилозуб, Роман Ігорович; Краснощок Микола МиколайовичВ кваліфікаційній роботі «Підвищення надійності роботи дизельного двигуна потужністю 890 кВт за рахунок застосування поршня покращеної конструкції» приведений опис конструкції двигуна - прототипу 6ЧН26/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій поршнів ДВЗ, обґрунтована покращена конструкція поршня, який відрізняється від поршня двигуна-прототипу тим, що для зменшення витрат на механічне тертя поршня і забезпечення його ремонтопридатності на робочих поверхнях тронку поршня закріплені зємні вкладиші із сталеалюмінієвої полоси АО20-1. В графічній частині роботи виконаний план розміщення дизель-генератора в машинній залі електростанції, складальні креслення двигуна, поршня та робочі креслення тронка і вкладиша, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1360 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Двигун-прототип: 12ЧН 26/26(2020) Клевцов, Б. А.; Швець Ігор АнатолійовичДокумент Проект стаціонарного дизельного двигуна внутрішнього згоряння потужністю 120 кВт з дослідженням роботи на соєвої олії(2020) Грицик, М. І.; Доценко Сергій Михайлович