Навчально-методичні матеріали (ПЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні матеріали (ПЛ) за Автор "Філіппова, Н. М."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Compass for Research Students(2012) Філіппова, Н. М.Навчальний посібник призначений для магістрів, аспірантів і здобувачів технічних спеціальностей, які готуються до кандидатського іспиту з англійської мови. Структура орієнтована на те, щоб допомогти молодим науковцям розвинути навички читання, говоріння та письма на основі типових комунікативних ситуації. Він складається з п’яти розділів, тезаурусу і чотирьох додатків.Документ Compass. Grammar in Use(2000) Філіппова, Н. М.; Лук'янова, С. Г.; Кібарова, С. І.; Клемент'єва, І. О.Даний посібник – це можливість представити декілька елементів навчальної практичної (функціональної) граматики, мета якої підвести студента до розміркування над різними можливостями використання граматичних засобів і на практиці показати, як взаємодіють когнітивна і комунікативна функції мови.Документ Вступ до прикладної лінгвістики(2014) Філіппова, Н. М.Даний посібник представляє один з можливих підходів до навчання дисципліни «Вступ до прикладної лінгвістики». Посібник складається з 4-х розділів, які розкривають основні підходи до визначення прикладної лінгвістики, показують роль моделювання як інструменту прикладної лінгвістики, дають уявлення про методи лінгвістичного аналізу, які дозволяють моделювати мову, мовлення, картину світу, яка представлена в мові, а також демонструють основні напрями прикладної лінгвістики. Призначений для студентів і молодих науковців, зацікавлених у знайомстві із спеціальністю «Прикладна лінгвістика».Документ Загальне термінознавство(2020) Філіппова, Н. М.Навчальний посібник покликаний забезпечити вивчення особливостей функціонування термінологій як важливого компоненту мовної політики будь-якої країни й основного інструменту наукового мислення. Розглянуто актуальні теми загального термінознавства: термін і терміносистема; мовні інтерференції; внутрішня та зовнішня форми терміна; когнітивні засади аналізу терміносистем; історія розвитку україномовних термінологій; термінологічне планування. Вміщено завдання для самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури та ключові слова з кожної теми. Призначено для студентів-філологів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Загальне термінознавство".Документ Особливості англомовного риторично-організованого наукового дискурсу(2021) Філіппова, Н. М.Посібник складається з трьох розділів, які пропонують базову інформацію, пов’язану з характеристиками наукового функціонального стилю, особливостями функціонування і формування термінів та терміносистем, композиційними особливостями наукового тексту. Особливої уваги заслуговують практичні завдання, які дозволяють перевірити рівень засвоєнності теоретичних знань. Посібник призначено для магістрантів і аспірантів, майбутніх докторів філософії, спеціальності яких пов’язані з технічними галузями знань, і студентів філологічних спеціальностей.Документ Семіотико-соціолінгвістичний аспект лінгвістичного аналізу(2007) Філіппова, Н. М.; Снігур, Л. А.Методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності 7.030505 „Прикладна лінгвістика”. Данні вказівки представляють хрестоматію та систему завдань для самостійної роботи студентів з деяких проблем семіотичного і соціолінгвістичного аналізів.Документ Інформація – мова – знак: семіотика та комунікація(2012) Філіппова, Н. М.Навчальний посібник – це хрестоматія та система завдань для самостійної роботи студентів з дисципліни "Семіотика". Він складається з чотирьох розділів, які висвітлюють основні поняття семіотики, мову як особливу знакову систему, семіотику літератури, прикладну семіотику.Посібник призначений для студентів філологічних спеціальностей, зокрема для самостійної роботи студентів спеціальностей 7.02030303 "Прикладна лінгвістика.