Навчально-методичні матеріали (ЖР та PR-технологій)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Вступ до спеціальності: навч.-метод. посібник для студентів денної форми навчання у галузі знань 06 «Журналістика», спеціальності 061 «Журналістика, реклама і PR», освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»(2022) Гінкевич О. В.; Клименко Н. Г.Мета курсу полягає в тому, щоб студенти опанували основні поняття журналістики, реклами та піару. Завдання дисципліни полягає у формуванні в студентів професійної відповідальності за інформацію, моральних засад журналістської праці, глибокого розуміння принципів, функцій діяльності ЗМІ, норм професійної етики, а також – стійкої світоглядної позиції, національнодуховних переконань, державницького мислення, вдосконаленнятворчої обдарованості, інтелектуальних здібностей.Документ Методичні рекомендації до написання та захисту випускної кваліфікаційної роботи за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти в Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова(2023) Спанатій О. С.; Костирко Т. М.; Гаврилова Я. Л.; Гінкевич О. В.Випускна кваліфікаційна робота/проєкт (дипломна робота/проєкт) – це самостійне теоретико-прикладне дослідження, що виконується здобувачем вищої освіти за завершальному етапі навчання за освітнім ступенем. Випускна кваліфікаційна робота – кваліфікаційне самостійне дослідження, що виконує студент при завершенні навчання за освітньою програмою; призначене для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей в медіа сфері, які закріплені у стандартах вищої освіти відповідного освітнього ступеня, містить висновки та пропозиції за результатами аналітичних і експериментальних досліджень, направлені на вирішення актуальної науково-практичної/суспільно важливої проблеми. Випускний кваліфікаційний проєкт – кваліфікаційне самостійне дослідження, що виконує студент при завершенні навчання за освітньою програмою; призначене для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей в медіа сфері, які закріплені у стандартах вищої освіти відповідного освітнього ступеня, та містить економічне/управлінське рішення, необхідне для реалізації проєкту на основі застосування економічних рішень (розрахунків)/програмних інформаційних продуктів тощо.Документ Копірайтинг у рекламі і PR(2022) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Практика рекламних та PR-структур у зарубіжних країнах(2024) Гінкевич Оксана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Теорія і практика журналістики(2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Клименко Наталя ГригорівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю) ».Документ Теорія та історія соціальних комунікацій(2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Гаврилова Яна ЛеонідівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Психологія реклами та PR(2024) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Українська мова в засобах масової комунікації(2024) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Рекламні та PR-технології у digital-просторі(2024) Спанатій Олександр СергійовичУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Методичні вказівки та рекомендації з підготовки курсових робіт для студентів спеціальності 061 Журналістика(2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Клименко Наталя Григорівна; Гінкевич Оксана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Практична стилістика і літературне редагування(2024) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Правові та етичні основи професійної діяльності(2024) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Курс зорієнтований на поглиблення, розширення та систематизацію раніше здобутих знань з інформаційного права, вироблення аналітичних навиків щодо самостійного розв’язання практичних проблем, пов’язаних із діяльністю засобів масової інформації, реклами, діяльності журналістів, а також щодо правильного застосування норм законодавства у цій сфері.Документ Журналістська майстерність(2024) Клименко Наталя Григорівна; Спанатій Олександр СергійовичУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Методичні рекомендації щодо проходження практик для студентів спеціальності 061 Журналістика(2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Клименко Наталя ГригорівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до навчальної, виробничої та переддипломної практики. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Стратегічні технології реклами та PR(2024) Спанатій О. С.; Гінкевич О. В.У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Теорія твору(2024) Філатова Оксана СтепанівнаУ навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи висвітлено найважливіші питання програмного матеріалу з курсу «Теорія твору». Головну увагу зосереджено на завданнях, що дають змогу закріпити теоретичні знання та виробити практичні навички з метою їх застосування під час написання медіатворів різних жанрів, при створенні PR‐рекламних матеріалів (імідж‐модулів, прес‐релізів, прес-ревю, інформаційних повідомлень для ЗМІ тощо), підготовці радіо- і телевізійних роликів, джинґлів тощо. Призначені для студентів спеціальності 061 Журналістика, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю».Документ Кризові комунікації(2024) Костирко Тамара МиколаївнаУ навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи розглядаються теоретичні та методологічні аспекти кризових комунікацій, аналіз кризових явищ; визначаються основні передумови, чинники та закономірності виникнення кризових явищ; управління організацією під час кризи. Рекомендації за змістом відповідають робочій навчальній програмі дисципліни та призначені для самостійного вивчення теоретичного курсу та виконання самостійної роботи студентами спеціальності журналістики, реклами та PR-технологій.Документ Аналітика інформаційного середовища(2024) Костирко Тамара МиколаївнаВ сучасних умовах інформаційна аналітика виступає органічною компонентою усіх різновидів інформаційної діяльності. Аналітик, спираючись на інформаційні моделі, створює нові знання, виступаючи дослідником своєї предметної області. Метою навчальної дисципліни «Аналітика інформаційного середовища» є ознайомлення з практичними можливостями використання методів і прийомів аналітики для оптимізації рекламної та PR-діяльності. Навчально-методичні рекомендації призначено для студентів спеціальності журналістики, реклами та PR-технологій.Документ Нетворкінг(2024) Філатова Оксана СтепанівнаУ навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи висвітлено найважливіші питання програмного матеріалу з курсу «Нетворкінг». Головну увагу зосереджено на завданнях, що дають змогу закріпити теоретичні знання й виробити практичні навички опанування студентами мистецтва спілкування та створення взаємозв’язків, які максимально підвищують ефективність вирішення актуальних життєвих та професійних завдань. Призначені для студентів спеціальності 061 Журналістика, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю».Документ Методичні рекомендації щодо створення бібліометричного профілю науковця для здобувачів наукових ступенів: другого (магістерського) – магістра; третього (освітньо-наукового) – доктора філософії; наукового рівня – доктора наук(2023) Костирко Тамара Миколаївна; Ларенкова Світлана Володимирівна; Гординець Світлана ЮріївнаСеред важливих завдань сьогодення для науковця особливе місце посідає поширення інформації про особисті наукові напрацювання. Основним інструментарієм для вирішення цих завдань є створення та підтримка в актуальному стані наукових профілів. Створення власного академічного профілю в Інтернеті може допомогти продемонструвати видимість та авторитетність, а також визначити інтереси дослідника і знайти потенційних співробітників у своїй галузі досліджень. Керування власним профілем дає змогу зв’язати свої особисті дані з інформацією про внесок у науку, наприклад, про статті, монографії, наукові доповіді, патенти, замітки у пресі. Все це гарантує, що інші дослідники знайдуть правильну і повну інформацію про дослідження колег та їх кар’єру. Призначено для магістрів, аспірантів, науковців.