Матеріали конференцій (ПФ та СГД)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 115
  • Документ
    Вплив цифровізації на систему управління у сфері вищої освіти в сучасній Україні
    (НУК, 2024) Матвієнко Л. В.; Matvienko L. V.
    У роботі встановлено, що впровадження цифровізації в систему публічного управління вищою освітою в Україні є важливою складовою процесу її удосконалення. Розглянуто процес вдосконалення управлінських процесів у досліджуваній сфері за допомогою інструментів цифровізації та цифрових технологій. Надано основні характеристики провідних цифрових технологій, які активно використовуються у сучасній системі управління сферою вищої освіти в Україні. Визначено основні переваги цифровізації управлінських процесів у вищій освіті.
  • Документ
    Цифрове і змішане навчання: до п’ятої річниці запровадження і необхідності проаналізувати власний досвід (2020–2024)
    (НУК, 2024) Бобіна О. В.
    Описано досвід цифрового і змішаного навчання у світі. Описані навички отримані в ході використання цифрового і змішаного навчання під час пандемії та війни 2022–2024 рр. Зроблено висновок про необхідність вдосконалення набутих навичок компетентності та поширення інструментів цифрового і змішаного навчання.
  • Документ
    Стосунки на відстані під час війни
    (НУК, 2023) Фучило Д. С.; Ляшко А. В.; Fuchilo D. S.; Liashko A. V.
    Здійснено аналіз актуальних питань в умовах війни, а саме взаємодія між людьми на відстані. Проаналізовано основні наслідки стосунків на відстані. Визначено як кризова ситуація може впливати на життя людини та чи можливо це подолати.
  • Документ
    Сексуальне здоров'я і старіння: аналіз змін у сексуальному житті з віком
    (НУК, 2023) Лунева Ю. Є.; Ляшко А. В.; Luneva Y. E.; Lyashko A. V.
    Проаналізовано зміни у сексуальному житті людей похилого віку. Визначено певні фізіологічні та психологічні зміни, які впливають на сексуальне здоров’я старших людей.
  • Документ
    Vectors of the Development of Education as a Socio-Cultural Phenomenon and a Factor of Influence on the Formation of Personality in a new Historical Dimension
    (Shiny World Corp., 2022) Patlaichuk O.; Vanda Vyshkivska; Liubov Kondratenko
    Соціально-економічні та політичні особливості розвитку українського суспільства обумовили необхідність перегляду освітніх орієнтирів, їх ціннісно-цільової спрямованості. У статті проаналізовано основні вектори розвитку теоретико-практичних засад теорії виховання. В ретроспективі проаналізовано цілі виховання, представлено аналіз їхньої динаміки у працях зарубіжних та вітчизняних педагогів. До основних векторів розвитку виховання автори відносять: усвідомлення мети виховання, взаємодію різних соціальних інститутів, оновлення змісту, методів та технологій виховання, підвищення рівня професійно-педагогічної культури педагога. Наголошується на необхідності відповідності нової стратегії виховної роботи об'єктивним викликам часу, актуальним соціокультурним проблемам. Актуалізується пріоритетна значущість установки на суб'єктність виховного процесу як його головну творчу силу, здатну перетворити виховання на справді творчий процес, перевести його в режим самовиховання, забезпечити умови для повноцінного становлення особистості, розкриття її індивідуальних ресурсів при опорі на мотиваційно потребнісну та пізнавальну сфери, реалізації права особи на оволодіння вищими цінностями людського буття, права на досягнення вершин в особистісному та професійному розвитку. При такому підході особистість розглядається як активний суб'єкт, що самоорганізується, який самостійно ставить завдання і визначає шляхи свого руху вперед. Стверджується думка про те, що ключовим вектором розвитку сучасної теорії виховання є розвиток української державності як консолідуючого чинника розвитку українського суспільства, що є основою системи національно-патріотичного виховання. Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави та нації.
  • Документ
    Етнокультура в контексті періодизації метаетнічного культурно-історичного процесу.
    (Видавець Торубара В.В., 2022) Патлайчук О.В.; Ступак О.П.; Макарчук О.М.
    Вперіод становлення концептуально нового бачення освітнього процесу ми намагаємось підходити до аналізу принципів періодизації і побудови курсу історії української культури дотримуючись нового погляду на вітчизняну історію та об’єктивно-логічного, історико-філософського аналізу подій і явищ, що мали місце упродовж усієї історії української культури від її витоків і до сьогодення.
  • Документ
    Головні тренди розвитку навчального процесу у вищій освіті.
    (Видавець Торубара В.В., 2022) Патлайчук О.В.
    Розглянуті основні тренди розвитку навчального процесу у вищій освіті. Проаналізовані такі тенденції, як впровадження системи штучного інтелекту, цифровізація, дистанційне навчання, використання смартфонів у навчальному процесі, використання медіа середовищ, візуалізація, використання елементів едьютейнменту, імерсивне навчання.
  • Документ
    Античні філософські вчення на Півдні України (VI-III ст. до Р. Х.)
    (2021) Патлайчук О.В.; Ступак О.П.; Худяєв О.В.; Матвєєва А.П.
    Проаналізовано проблему взаємодії античної культури з культурою слов’янських народів. Розглянуто умови проникнення античних філософських вчень на територію Півдня України у VI-III ст. до Р.Х. Охарактеризовано внесок философів виходців з Північного Причорномор’я до світової філософської думки та показано своєрідність їх філософських вчень
  • Документ
    Design of gas turbine unit with ejection overexpansion of gas in the turbine
    (Видавництво Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова, 2021) Patlaichuk O.V.; Patlaichuk V.М; Borschov О.M.
  • Документ
    Choice of solution search method under uncertainty
    (Видавництво Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова, 2021) Patlaichuk O.V.; Dyukova S.P.,; Patlaichuk V.М
  • Документ
    The role of ChatGPT in scientific writing
    (2023) Patlaichuk O. V.; Патлайчук О. В.
    Проаналізовано використання інструментів штучного інтелекту, таких як ChatGPT, при написанні наукових робіт. Визначені головні напрями його використання для підвищення рівня особистої майстерності, для прискорення процесу написання наукових робіт та заощадження часу.
  • Документ
    Потенційні ризики використання ChatGPT в навчальному процесі
    (2023) Патлайчук О. В.; Patlaichuk О. V.
    Проаналізований вплив систем штучного інтелекту на освітній процес, розглянуті потенційні ризики використання чат-боту ChatGPT у навчальному процесі.
  • Документ
    Google digital tools for higher education
    (2022) Patlaichuk O. V.
  • Документ
    "Soft skills" як необхідні якості сучасного інженера
    (2022) Патлайчук О. В.; Патлайчук В. М.
  • Документ
    Цифрові інструменти Google для вищої освіти
    (2022) Патлайчук О. В.
    З метою удосконалення дистанційного навчання й підвищення ефективності освітнього процесу розглянуто використання закладами вищої освіти сервісів спеціалізованого хмарного програмного забезпечення Google Workspace for Education компанії Google LLC. Проаналізовані особливості його застосування, переваги та недоліки.
  • Документ
    Деякі особливості соціальних ризиків
    (2021) Патлайчук О. В.; Ступак О. П.; Макарчук О. М.