Матеріали конференцій (СМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Using artificial intelligence and language learning apps in learning foreign languages(2024) Smuhliakova M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова М. К.; Пономаренко Н. М.Стаття розглядає вплив сучасних технологій штучного інтелекту на процес навчання іноземних мов у контексті мобільних додатків та спрямована на аналіз використання штучного інтелекту в розробці та вдосконаленні мовних додатків для ефективного вивчення іноземних мов.Документ English speaking drills for quality communication(2024) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.; Пономаренко Н. М.; Смуглякова М. К.У цій статті представлено комплексний огляд якісних вправ з розвитку мовлення для студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування, з виокремленням кількох ефективних підходів та вправ. Навички говоріння є невід’ємною частиною викладання англійської мови професійного спрямування, і їхній розвиток вимагає від студентів зосередження на точності, плавності, доречності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говоріння англійською мовою професійного спрямування має включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації, а також надають можливості для чіткого викладання мовних структур та функцій.Документ Системний підхід до методів навчання іноземної мови в умовах дистанційної освіти("Гельветика", 2024) Задорожна Т.П.Стаття присвячена проблемам застосування системного підходу до пошуку та використання методів навчання в умовах дистанційної освіти. Навчання іноземної мови представляється як складна система, яка характеризується наявністю великої кількості взаємопов’язаних компонентів, складністю функцій цієї системи та її компонентів, наявністю підсистем. Необхідність пошуку та розробки ефективних методологічних підходів до застосування інноваційних методів навчання в умовах сучасної дистанційної системи іноземної мови дозволив нам визначитися з темою нашого дослідження. Ретельний аналіз багатьох наукових досліджень із зазначеної проблеми дозволив дійти до висновку, що ефективність використання багатьох традиційних методів навчання у сучасній дистанційній системі може бути значно знижена через специфіку онлайн середовища і потребує адаптованих методів та інструментів ефективного викладання іноземної мови. Було з’ясовано загальні принципи системного підходу у вивченні іноземної мови, з метою зосередження уваги на методах навчання як специфічних компонентах мовної системи. У статті проаналізовано поняття «система», розглянуто основні характеристики та компоненти навчальної системи, їх ієрархічність, взаємодія та взаємозалежність. Розглянуто зміст дефініції «метод» як філософської, психологічної та дидактичної категорії. Надано авторське визначення цієї категорії, а також виявлено ефективні сучасні тенденцій розвитку методів викладання іноземних мов у системі дистанційного навчання та стратегій їх застосування. Визначено основні критерії ефективного застосування методів навчання та розглянуто problem-solving method та case-studу method, як методи, що найбільш відповідають наведеним критеріям. Було зроблено висновок, що застосування системного підходу до використання методів навчання дає можливість виявити всі важливі параметри і взаємозв’язки, що дозволяє оптимізувати процеси пізнання та практичне застосування мовою. З іншого боку, методи навчання, як один з головних компонентів дистанційної дидактичної системи, забезпечують найбільш ефективну презентацію і відпрацювання матеріалу, що значно впливатиме на формування мовленнєвих вмінь та навичок, які необхідні для функціонування системи мови у комунікаційних цілях.Документ Проблема неуспішності у навчанні та методи її подолання(Чернігів: Чернігів. нац. технол. ун-т., 2018-10-09) Кириченко С. В.На сьогодні існує ряд навчально-корекційних та педагогічних засобів, спрямованих на подолання проблеми неуспішності в закладах вищої освіти. Важливими умовами успішного навчально-виховного процесу є інтелектуальна компетентність та професійність викладача, створення позитивного освітнього середовища, використання нових освітніх технологій, індивідуалізації навчання та застосування інтерактивних форм роботи на заняттях як засобу активізації мислення, пізнавальної діяльності та самостійності студентів. Все це допомагає майбутнім фахівцям адаптуватись до сучасних реалій, коли людина, щоб бути конкурентоспроможною та сучасною, має навчатися протягом усього життя.Документ Проблема впровадження новітніх інформаційних технологій на заняттях з іноземної мови в ЗВО(Краматорськ: ДДМА, 2018-11-14) Кириченко С. В.У статті визначено позитивні аспекти впровадження новітніх інформаційних технологій на заняттях з іноземної мови в закладах вищої освіти, розглянуто проблеми, що їх гальмують, та запропоновано шляхи їх вирішення. Обґрунтовано необхідність підвищення кваліфікації педагогів.Документ Особливості самостійної роботи студентів у ТЗВО(Київ : МЦНіД, 2020-09-24) Кириченко С. В.Технічні закладі вищої освіти мають вдосконалювати навчально-виховний процес, впроваджувати нові методи й форми взаємодії викладача і студента. Вміння вчитися самостійно є однією з професійних компетенцій фахівця, що обумовлює його успішність, професійний ріст та затребуваність на ринку праці.Документ Роль іноземних мов у формуванні професійної культури студентів технічних ЗВО(Миколаїв: НУК, 2018-10-18) Кириченко Світлана ВолодимирівнаУ процесі формування професійної культури студентів технічних закладів вищої освіти вагоме місце посідає оволодіння іноземною мовою як засобом комунікації міжнародного спілкування. Вивченню іноземної мови за професійним спрямуванням доцільно приділяти увагу так само, як і фаховим предметам, адже рівень володіння іноземною мовою включений в освітньо-кваліфікаційну характеристику випускників університетів, а випускники з високим рівнем володіння мовою високо цінуються в усіх країнах світу.Документ Improving Foreign Language Learning in Higher Technical Education(MDPC Publishing. Munich, Germany., 2021-01-17) Kyrychenko Svitlana VolodymyrivnaДокумент Підвищення конкурентоспроможності вищої освіти у світовому освітньому просторі(2020) Кириченко С. В.Для підвищення конкурентоспроможності української системи вищої освіти у світі необхідною мірою є проведення детальної інвентаризації та оптимізації мережі вищих навчальних закладів та створення в Україні потужних університетів, які були б конкурентними у світовому освітньому просторі. Ефективна та якісна освітня та наукова діяльність вищого навчального закладу є основним критерієм процесу оптимізації. Освітній заклад має будувати свої навчальні стратегії з урахуванням методів науково-технічного прогнозування, безперервності освіти, гнучкості планування та диверсифікації якісних інноваційних освітніх програм, що відповідають реальній ринковій ситуації.Документ Документ The use of video materials by efl students(2024) Овсянко Г. В.Документ Документ Розвиток навичок аудіювання у студентів немовних спеціальностей(2021) Овсянко Г. В.; Бєлоусова С. М.Документ Heuristics as a searching method of new applied to problem solving under uncertainty(2021) Dyukova S.; Iatsenko G.Документ Специфічні аспекти проведення діагностичного тестування на заняттях з англійської мови(2021) Смуглякова, М. К.; Кисельова, Т. В.; Фатєєва, В. Г.; Smuhliakova Maryna Kostyantynivna; Kiselyova Tetiana Volodymyrivna; Fatieieva Viktoria GeorgiivnaСтаття представляє особливості та основні методи проведення діагностичного оцінювання базових знань та навичок студентів у процесі викладання іноземних мов. Аналізуються умови проведення тестування на заняттях з англійської мови. Визначаються деякі ефективні шляхи удосконалення підготовки та проведення діагностичних тестів.Документ The current stage of political evolution(2021) Klysiak M.; Iatsenko G.Документ Teaching Vocabulary in ESP Course(2023) Shliakhtina Olena Semenivna
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »