Факультет морської інфраструктури(ФМІ). Припинив існування ( вересень 2021 р.)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет морської інфраструктури(ФМІ). Припинив існування ( вересень 2021 р.) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Constructing non-linear regression equations on the basis of bivariate normalizing transformations(2017) Prykhodko, S. B.; Prykhodko, N.V.; Makarova, L. M.; Kudin, O. O.; Smykodub, T. G.; Приходько, С. Б.; Приходько, Н. В.; Макарова, Л. М.; Кудін, О. О.; Смикодуб, Т. Г.Запропоновано методи побудови рівнянь, довірчих інтервалів та інтервалів передбачення нелінійних регресій на основі двомірних нормалізуючих перетворень для негаусовських даних. Застосування методів розглядається для одного набору двомірних негаусовських даних: для фактичної трудомісткості (години) і розміру (скориговані функціональні точки) зі 133 проектів з підтримки та розробки програмного забезпечення.Документ Constructing the transformed prediction ellipses on the basis of normalizing transformations for bivariate non-Gaussian data(2017) Приходько, Сергей Борисович; Приходько, Наталья Васильевна; Кудин, Олег Алексеевич; Смыкодуб, Татьяна ГеоргиевнаДокумент Opuss project: first results and roadmap of development(2021) Zhukov Yu. D.; Zivenko O. V.; Жуков Ю. Д.; Зівенко О. В.Коротко аналізується нинішній стан однієї з найбільш складних проблем людства, а саме забруднення річок і Світового океану пластиковим сміттям. Увага авторів зосереджена на вирішенні проблеми очищення океану з точки зору корабельних архітекторів з використанням класичного підходу до так званого зовнішнього завдання проектування судна, тобто на методі проектування відповідного флоту (суднової системи). Представлені деякі результати першого робочого пакету проекту OPUSS і проект дорожньої карти його подальшого розвитку.Документ Анализ погрешностей волоконно-оптического гироскопа с помощью метрологической модели(2013) Еременко, Андрей ПетровичО проектировании датчиков бесплатформенных инерциальных навигационных систем.Документ Аналіз багатоякірної системи утримання плавучих об’єктів океанотехніки(2020) Галь, А. Ф.; Гайдай, Г. Ю.; Грєшнов, А. Ю.; Hal, A. F.; Haidai, H. Yu.; Hrieshnov, A. Yu.Отримано математичний вираз, що дозволяє проводити оцінку впливу маси якірної лінії на кінетичну енергію системи «плавучий об’єкт–якірний канат», на основі якого було проведено чисельний аналіз якірних зв’язків плавучих бурових платформ різного типу. Показано, що вплив маси якірної лінії на кінетичну енергію системи «плавучий об’єкт–якірний канат» малий і лежить у межах 1–2 %, а в багатьох випадках і значно нижче 1 %, водночас вплив приєднаних мас води якірної лінії також лежить у цих межах. Доведено, що зі збільшенням попереднього натягу якірного каната вплив маси якірної лінії зменшується; зменшення робочої глибини й довжини канату також приводить до зменшення впливу маси якірної лінії. Водночас маса сталевих тросів має менший вплив на кінетичну енергію системи в порівнянні з якірними ланцюгами. На підставі проведених розрахунків було виведено статистичну формулу для оцінювального розрахунку приєднаних мас води якірних ліній багатоякірних систем у залежності від їхніх технічних характеристик (погонної ваги якірного зв’язку, його діаметру й довжини). Фізика утримання плавучих об’єктів за допомогою багатоякірних систем досить складна й залежить від конструкції самого плавучого об’єкта, глибини моря в районі його розташування, а також погодних умов, які мають свої особливості в залежності від географії, рельєфу морського дна й інших океанографічних умов. Представлено конструктивні рішення різного роду проблем, пов’язаних з експлуатацією якірних ліній у складі системи «плавучий об’єкт–якірний канат», які вирішуються шляхом зміни площі ланок якірних ланцюгів, використання дроселів і ламінаторів потоку, що може, на думку авторів, значно зменшити кількість аварій на об’єктах із пасивними системами позиціювання. Формалізовано концептуальні положення регулювання силових потоків у гнучких якірних зв’язках системи утримання плавучого об’єкта внаслідок зміни приєднаної маси води в якірних лініях шляхом застосування додаткових елементів ланок якірних ланцюгів, що мають спеціальну конструкцію (додаткові елементи у вигляді плоских пелюсток, дроселів, ламінаторів).Документ Аспекты логистики аварийно-спасательных подводных работ(2020) Казарезов, А. Я.; Галь, А. Ф.; Барабанова, Ю. Е.Документ Коммерческая работа на морском транспорте: логистический аспект(2020) Казарезов, А. Я.; Галь, А. Ф.; Барабанова, Ю. Е.Документ Логистические проекты морских трубопроводов(2019) Казарєзов, А. Я.; Галь, А. Ф.; Гайдай, Г. Ю.; Грешнов, А. Ю.Розглянуто основні технічні характеристики найкрупніших морських трубопровідних систем. Виконано аналіз особливостей експлуатації цих лінійних об’єктів океанотехніки. Досліджено статистичні характеристики морських газопроводів. Розроблено методику оцінки будівельної вартості морських газопроводів.Документ Методические указания к лабораторным работам по курсам "Основы теории измерительных приборов", "Проектирование измерительных приборов". Ч. 1. Акселерометры(2009) Снигур, Анатолий КирилловичИсследуются отдельные типы акселерометров с пружинным и упругим подвесами инерционной массы, акселерометры компенсационного типа (сухие и поплавковые), с помощью электродинамического стенда, ротационной установки в виде одинарной центрифуги и трехстепенной поворотной платформы. Приводятся основные аналитические зависимости, объясняющие работу акселерометров и используемых установок, а также математические и физические зависимости, необходимые для обработки результатов испытаний. Методические указания предназначены для студентов приборостроительных специальностей вузов при выполнении четырех лабораторных работ по курсам "Основы теории измерительных приборов", "Проектирование измерительных приборов". Могут быть полезны инженерам и аспирантам этих специальностей.Документ Метрологія: терміни, визначення та основні положення(2009) Гордєєв, Борис Миколайович; Грєшнов, Андрій Юрійович; Гущин, Володимир МиколайовичВикладено основні терміни, визначення та основні положення з метрології та метрологічного забезпечення, відповідно до законодавчих та нормативних документів з метрології України. Наведені терміни обов'язкові для використання в усіх видах нормативної документації, довідковій, науково-технічній та навчально-методичній літературі, з метрології та метрологічного забезпечення, а також для робіт зі стандартизації або при використанні результатів цих робіт, включаючи програмні засоби для комп'ютерних систем. Методичні вказівки призначені для підготовки студентів напрямів 8.051003 "Приладобудування" та 7.050102 "Комп'ютерна інженерія" при виконанні лабораторних робіт, курсових та дипломних проектів, і може бути корисним студентам інших інженерних спеціальностей, а також фахівцям і керівникам підприємств.Документ Нелінійна регресійна модель для оцінювання трудомісткості робіт у суднобудівних проектах на основі двовимірного нормалізуючого перетворення Джонсона(2019) Приходько, Н. В.; Макарова, Л. М.; Кудін, О. О.У статті вперше побудовано нелінійну регресійну модель для оцінювання трудомісткості робіт з розробки конструкторської документації суден на основі двовимірного нормалізуючого перетворення Джонсона сімейства SB. Двовимірне нормалізуюче перетворення Джонсона враховує кореляцію між випадковими змінними двовимірного негаусівського вектору трудомісткості робіт. Використання двовимірного нормалізуючого перетворення Джонсона сімейства SB дозволяє зменшити довірчі інтервали і інтервали передбачення нелінійної регресії у порівнянні з одновимірним нормалізуючим перетворенням Джонсона сімейства SB та одновимірним нормалізуючим перетворенням на основі десяткового логарифму. Це дає змогу підвищити достовірність оцінювання трудомісткості робіт в проектах розроблення конструкторської документації суден.Документ Нормативні основи експлуатації водного транспорту: логістичний аспект(2020) Галь, А. Ф.; Казарєзов, А. Я.; Барабанова, Ю. Є.Наведено основні нормативні і технічні терміни, визначення й поняття, що використовуються при експлуатації водного транспорту та океанотехніки. До більшості термінів та понять подано необхідні пояснення та коментарі. Скорочено викладені історія і вимоги класифікаційних товариств, міжнародних морських організацій та конвенцій щодо питань експлуатації водного транспорту. Призначено для студентів і магістрів Факультету морської інфраструктури та Кораблебудівного інституту, що навчаються за спеціальностями "Менеджмент" і "Кораблі та океанотехніка".Документ Оптимізаційні моделі транспортної логістики(2018) Казарєзов, А. Я.; Галь, А. Ф.; Барабанова, Ю. Є.Підручник містить теоретичний матеріал, приклади, перелік рекомендованої літератури, завдання до кожної теми та підсумкові індивідуальні завдання. Розглянуто окремі типові моделі транспортної логістики. Призначено для студентів економічних спеціальностей.Документ Основы новейшей корабельной инженерии. Корпусные конструкции(2020) Жуков, Ю. Д.; Гайдай, А. Ю.; Лобанова, О. Н.Документ Особливості обліку скрапленого вуглеводневого газу під час зберігання та транспортування(2019) Зівенко, О. В.; Zivenko, OleksiyЩоб запобігти ухилянню від сплати акцизного податку під час зберігання та транспортування скраплених вуглеводневих газів (СВГ), для суб’єктів господарювання передбачено обов’язкове щоденне звітування про наявні об’єми продукту в резервуарах зберігання та об’єми перевантаження. Уваги потребує саме контроль об’єму СВГ як складної двофазної суміші, що суттєво змінює параметри фаз процесі під час зберігання та транспортування. Важливим вважають питання контролю складу рідкої суміші, оскільки для приведення об’єму до стандартної температури повинні використовуватися дані про склад рідини. Наведено оцінки похибок, що можуть впливати на визначення об’єму СВГ у резервуарі, а саме: похибки градуювання резервуара, похибки визначення рівня рідкої фази в резервуарі, похибки, що виникають під час приведення об’єму до стандартних умов внаслідок розрахунку складу рідкої та парової фаз, похибки визначення температури СВГ.Документ Особливості обліку скрапленого вуглеводневого газу під час зберігання та транспортування(2018) Зівенко, О. В.Об’єктивний контроль ринку рідких палив є важливою функцією держави. Для забезпечення запобігання ухилення від сплати акцизного податку, запобігання іншим махінаціям під час зберігання та транспортування скраплених вуглеводневих газів (СВГ) передбачається, у тому числі, добовий автоматизований контроль об’єму продуктів в резервуарах зберігання. Наведено основні вимоги до наповнення звітів, що повинні подаватися розпорядниками резервуарних парків. Облік обсягу обігу та залишку пального ведеться в літрах (одиницях об’єму), приведених до температури 15 °С. Особлива увага приділяється саме контролю об’єму СВГ як складної двофазної суміші, що суттєво змінює параметри фаз у процесі зберігання та транспортування. СВГ в резервуарі є двофазною системою «рідина–пар». Зміна температури, тиску, складу або кількості СВГ в системі супроводжується перерозподілом СВГ між рідкою і паровою фазами (і навпаки). Об’єм СВГ в ємності визначається за рівнем в резервуарі зберігання, а приведення до стандартної температури виконується за даними про поточну густину рідкої фази та її температуру. Окрім зміни температури СВГ, змінюється також компонентний склад рідкої та парової фракцій, що також призводить до некоректності контролю в одиницях об’єму. Метою роботи є визначення меж похибок оцінки об’єму СВГ різного складу при його зберіганні/транспортуванні в різних температурних умовах. Показано, що об’єм рідкої фази СВГ суттєво залежить від температури та компонентного складу. Також, наведені дані про перерозподіл компонентного складу парової та рідкої фаз СВГ, що не може не впливати на об’єми рідкої та парової фаз. Наведено оцінки похибок, що можуть впливати на визначення об’єму СВГ в резервуарі, а саме: похибки градуювання резервуару, похибки визначення рівня рідкої фази в резервуарі, похибки, що виникає при приведенні об’єму до стандартних умов внаслідок розрахунку складу рідкої та парової фаз, похибки визначення температури СВГ. Наведено приклад обчислення об’єму рідкої фази в резервуарі з використанням паспортних даних складу СВГ, а також із використанням обчислення складу виходячи із рівнянь матеріального балансу, законів Рауля та Дальтона. Приведення об’єму до стандартної температури потребує точного знання складу суміші, який необхідно оцінювати при будь-яких змішуваннях або операціях перевантаження. Наведено залежність додаткової похибки оцінки об’єму при приведенні до стандартних умов, що виникає внаслідок помилок при визначенні компонентного складу та температури СВГ.Документ Особливості обліку скрапленого вуглеводневого газу під час зберігання та транспортування(2019) Зівенко, О. В.; Zivenko, OleksiyЩоб запобігти ухилянню від сплати акцизного податку під час зберігання та транспортування скраплених вуглеводневих газів (СВГ), для суб’єктів господарювання передбачено обов’язкове щоденне звітування про наявні об’єми продукту в резервуарах зберігання та об’єми перевантаження. Уваги потребує саме контроль об’єму СВГ як складної двофазної суміші, що суттєво змінює параметри фаз процесі під час зберігання та транспортування. Важливим вважають питання контролю складу рідкої суміші, оскільки для приведення об’єму до стандартної температури повинні використовуватися дані про склад рідини. Наведено оцінки похибок, що можуть впливати на визначення об’єму СВГ у резервуарі, а саме: похибки градуювання резервуара, похибки визначення рівня рідкої фази в резервуарі, похибки, що виникають під час приведення об’єму до стандартних умов внаслідок розрахунку складу рідкої та парової фаз, похибки визначення температури СВГ.Документ Побудова нелінійної регресійної моделі для оцінювання розміру веб-додатків, реалізованих мовою Java(2019) Макарова, Л. М.; Приходько, Н. В.; Кудін, О. О.; Makarova, L. M.; Prykhodko, N.V.; Kudin, O. O.Розглянуто проблему отримання ефективної системи оцінки кількості строк коду та оцінювання розміру веб-додатків, реалізованих мовою Java. Побудована нелінійна регресійна модель для оцінювання розміру веб-додатків, реалізованих мовою Java, на основі одновимірного нормалізуючого перетворення Джонсона. Проведено порівняння отриманих результатів з іншими моделями. Розраховані границі інтервалу передбачення для лінійної моделі, нелінійної моделі на основі десяткового логарифму та нелінійної моделі на основі нормалізуючого перетворення Джонсона. Усі значення нижньої границі інтервалу передбачення для нелінійних моделей більші нуля. Ширина інтервалу передбачення нелінійної регресії на основі нормалізуючого перетворення Джонсона менше, ніж для лінійної регресії, майже для всіх проектів. При порівнянні нелінійних моделей, ширина інтервалу передбачення моделі на основі нормалізуючого перетворення Джонсона менша для великих значень вихідних емпіричних даних. Також порівняно значення коефіцієнту детермінації R2, сeредньої величини відносної похибки MMRE та рівня прогнозування PRED(0,25) для трьох побудованих регресійних моделей. Значення наведених параметрів кращі для нелінійної регресійної моделі на основі нормалізуючого перетворення Джонсона, однак прийнятні значення MMRE та PRED(0,25) (не більше 0,25 та не менше 0,75 відповідно) для нелінійної регресії з використанням одновимірного нормалізуючого перетворення Джонсона не досягнуті, що свідчить про необхідність застосування двовимірного нормалізуючого перетворення Джонсона для урахування взаємного впливу двох випадкових величин.Документ Побудова рівняння трансформованого еліпсу передбачення за даними тривалості розробки 3D-моделей секцій корпусів суден(2017) Приходько, Сергій; Приходько, Наталія; Кудін, Олег; Кошовий, Дмитро; Prykhodko, Sergiy; Prykhodko, Natalia; Kudin, Oleh; Koshovy, DmytroВ статті вперше побудовано рівняння трансформованого еліпсу передбачення для двовимірних негаусівських даних тривалості розробки 3D-моделей секцій корпусів суден в залежності від маси секцій на основі перетворення Джонсона сім’ї SB. Наводиться приклад застосування цього рівняння до визначення викидів у зазначених двовимірних негаусівських даних.Документ Повышение точности учета сжиженного углеводородного газа на газонаполнительных станциях(2017) Зивенко, Алексей; Гудыма, Евгений; Zivenko, Oleksii; Gudyma, Levgen