Херсонська філія НУК
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Херсонська філія НУК за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 425
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ A new approach to increasing the efficiency of the ship main engine air waste heat recovery cooling system(2019) Radchenko, R.; Pyrysunko, M.; Bogdanov, M.; Shcherbak, Yu.Проаналізовано ефективність комплексного охолодження повітря на вході турбокомпресора і наддувного повітря на вході робочих циліндрів головного дизельного двигуна транспортного судна трансформацією скидної теплоти в холод ежекторною холодильною машиною як конструктивно найбільш простою і надійною в експлуатації та більш громіздкою, але й більш ефективною абсорбційною бромистолітієвою холодильною машиною. При цьому розглянуто суднову енергоустановку когенераційного типу з використанням в якості джерела відносно низькопотенційної теплоти води системи теплопостачання з температурою близько 90 °С, що суттєво ускладнює проблему її трансформації в холод. Через недостатньо високу ефективність трансформації теплоти гарячої води порівняно з водяною парою (невисокі теплові коефіцієнти) отриманої холодопродуктивності може виявитись недостатньо для комплексного охолодження повітря на вході турбокомпресора і наддувного повітря, що гостро ставить питання раціонального розподілу теплових навантажень між контурами (підсистемами) охолодження повітря на вході турбокомпресора і наддувного повітря двигуна і необхідність застосування холодильних машин різного типу. При цьому враховано раціональні параметри процесів охолодження наддувного повітря в когенераційному високотемпературному ступені, проміжному ступені традиційного охолодження забортною водою та низькотемпературному ступені глибокого охолодження наддувного повітря тепловикористовуючою холодильною машиною. Запропоновано новий підхід до підвищення ефектив-ності комплексного охолодження повітря на вході турбокомпресора і наддувного повітря на вході робочих циліндрів головного двигуна транспортного судна, який полягає у зіставленні необхідних витрат холодопродуктивності і відповідних потреб теплоти упродовж рейсу з наявною теплотою випускних газів і наддувного повітря когенераційної енергоустановки, визначенні дефіциту і надлишку холодопродуктивності тепловикористовуючих холодильних машин різного типу, що дозволяє виявити і реалузувати резерви підвищення ефективності охолодження повітря на вході турбокомпресора і наддувного повітря на вході головного дизельного двигуна шляхом сумісного застосування холодильних машин різного типу.Документ Business Reader(2017) Бойко Любов МихайлівнаМетодичні вказівки складені згідно з програмою дисципліни "Ділова іноземна мова". Подано автентичні тексти з економіки, маркетингу, зовнішньоекономічної діяльності які можуть бути використані як для самостійної роботи студентів, так і для аудиторної роботи з викладачем. Призначено для студентів п’ятого курсу денної форми навчання, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра за спеціальністю 051 "Економіка" та 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність".Документ "CASE-засоби розробки та тестування програмного забезпечення"(2018) Дудченко, О. М.; Карпова, С. О.Документ Challenges in teaching English for specific purposes(2021) Boiko, L. M.; Бойко, Л. М.The article highlights the challenges in teaching foreign languages for specific purposes. It discusses different innovative technologies used by the English teachers in order to motivate students and involve them into the learning process.Документ Classification of methods for analysis and evaluation of innovative activities(2021) Nadtochiy IrynaДокумент Communicative socialization of students(2021) Vatulya Yuriy; Smilichenko IaninaДокумент Development of communicative competencies in applicants of technical institutions of higher education(2021) Smilichenko Ianina; Smirnova IrynaДокумент Efficiency analysis of multistage compressor intercooling by using thermopressor(2021) Kobalava Halina; Konovalov DmytroДокумент Efficiency Analysis of the Aerothermopressor Application for Intercooling between Compressor Stages by using CFD Model(2021) Kobalava, Halina; Radchenko, Mykola; Konovalov, DmytroДокумент Energy recovery device for the internal combustion engine(2017) Politykin, B. М.; Shtanko, O. D.; Litvinova, M. B.; Karpovа, S. O.; Політикін, Б. М.; Штанько, О. Д.; Літвінова, М. Б.; Карпова, С. О.Мета. Розробка пристрою для утилізації частини теплової енергії вихлопних газів бензинового двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), що відповідає конструкції автомобілів, які існують. Створення відповідної моделі та розрахунок основних параметрів термоелектричного генератора, що працює на енергії вихлопних газів, з обґрунтуванням можливості отримання електричної енергії в кількості, достатній, як мінімум, для заміни електромеханічного генератора автомобіля. Методика. Використовувалося фізичне й математичне моделювання процесів теплопередачі та генерації електричної енергії в термоелектричних генераторах. Результати. Проведено аналіз фізичної моделі процесу, що відбувається при віддачі теплової енергії від потоку вихлопного газу у трубопроводі генератора, та визначено принцип розрахунку його основних параметрів. Розроблена математична модель теплообміну у трубопроводі блокового термоелектричного генератора. Створена програма на базі програмного забезпечення Wolfram Mathematica та проведено розрахунок відповідних параметрів для кожного блоку при різних навантаженнях ДВЗ. Технічно обгрунтовано створення пристрою для рекуперації енергії палива, що викидається назовні, для ДВЗ легкових автомобілів. Відповідним пристроєм є термоелектричний генератор із блоковою будовою, що працює на тепловій енергії вихлопних газів. Запропоновано використання повітряного охолодження для отримання оптимального ККД перетворення. Показана можливість отримання при його використанні до 1 кВт електричної енергії. Наукова новизна. Розроблено інноваційний пристрій утилізації енергії вихлопних газів для моделей автомобілів, що вже існують. Уперше запропонована й обґрунтована структура розділення термоелектричного генератора на три блоки, що працюють як окремі термоелектричні генератори, а також введення в середину газового потоку порожнього циліндра з повздожніми ребрами на поверхні для покращення теплопередачі за рахунок випромінювання. Практична значимість. Використання запропонованого термоелектричного генератора дозволяє провести заміну електромеханічного генератора автомобіля з подальшим використанням надлишкової енергії рекуперації. Енергія, що збережена в результаті рекуперації, у перерахунку на спожите паливо складає не менше 2 %, що є важливим як в економічному, так і в екологічному аспектах.Документ Expansion of tourist activity of the azov-black sea region of Ukraine with the use of robotic and telecommunication technologists(2021) Nadtochiy I. I.; Nadtochiy V. A.Документ Glass microspheres thermo-deformation sintering processes in the technologies of obtaining materials for underwater technical equipment(2023) Kazymyrenko Yuliia; Solomoniuk Natalya; Drozd OxanaДокумент Hierarchy of Bases for Serendipity Finite Element with the Biquadratic Interpolation(2016) Astionenko, I.O.; Litvinenko, O.I.; Tuluchenko, G.Ya.; Osipova, N. V.; Khomchenko, A. N.Документ High-density diffuse optical tomography and finite element models(2017) Petro, Guchek; Litvinenko, Olena; Astionenko, IgorДокумент Hoвi засоби підіймання затонулих об’єктів та конструкцій із використанням рідкого азоту(2021) Терлич, С. В.; Terlych, S. V.Представлені інженерні рішення використання рідкого азоту для заморожування води у відсіках і цистернах затонулих об’єктів, а також інженерних споруд, які були штучно затоплені для їх підйому на поверхню. Технологія може бути частково застосована для докування великих суден або повністю використана для підйому і докування середньотонажних і малотоннажних плавучих споруд. Представлені конструктивні схеми пропонованих установок, а так само функціональні і графічні залежності параметрів льоду в затоплених відсіках від характеристик зовнішнього середовища і потужності холодильної установки. Для підігріву рідкого азоту при переході його в газоподібний стан розроблені рекомендації розрахунку криогенного газифікатора, який частково використовує внутрішню енергію переходу води з рідкого до твердого фазового стану. Під час комп’ютерного моделювання доведена можливість використання до 47% теплоти фазового перетворення води за відсутності обмерзання тепло передавальних елементів газифікатора. У процесі дослідження розроблено комп’ютерну модель прогнозування маси льоду при безпосередній подачі рідкого азоту морської води і з’ясовано, що рідкий азот можна подавати у воду об’єкта, який продувається, і якщо виконувати відповідні технічні умови, лід на елементах газифікатора не створюватиме. Рідкий азот є ефективним, нешкідливим, інертним легко газифікується і одним із найдешевших засобів створення позитивної плавучості для затонулих об’єктів. Можуть бути різні типи установок використання рідкого азоту для суднопідіймальних робіт залежно від конкретних поставлених завдань. Лід, яка утворюється на трубопроводі-газифікаторі, загалом не впливає на хід суднопіднімального операції. Як ефективний засіб підігріву рідкого азоту в кріогенному газифікаторі можна використовувати забортну воду, використовуючи для цих цілей до 47% теплоти фазового переходу води з рідкого у твердий стан. У відповідних умовах можна безпосередньо подавати рідкий азот у воду об’єкта, який продувається, нехтуючи замерзанням води і створенням на виході трубопроводу пробок із льоду.Документ Improving the efficiency of heat recovery circuits of cogeneration plants with combustion of water-fuel emulsions(2021) Kornienko, Victoria; Radchenko, Mykola; Radchenko, Roman; Konovalov, Dmytro; Andreev, Andrii; Pyrysunko, MaximДокумент International code for the security of shipsand port facilities on measures to ensure the security of port facilities(2021) Nadtochiy, Iryna; Dubinskiy OlegДокумент Model of heat exchange process in a thermoelectric generator during utilization of fuel gas energy of a homely heating oven(2021) Litvinova M. B.; Shtanko О. D.; Літвінова, М. Б.; Штанько, О. Д.В роботі розглянуто модель процесу теплообміну під час використання термоелектричного генератора для утилізації залишкової енергії димових газів побутової печі, що дозволяє одержати електричну енергію для внутрішньо-побутового споживання. В результаті одержано залежність потужності відбору теплової енергії від площі внутрішньої поверхні генератора, з якої випливає, що застосування модулів Альтек-1024 у кількості 3 штук надає можливість відібрати із димових газів потужність біля 1 кВт. Відповідна розрахункова кількість електричної енергії складає 100 Вт. Таке значення, у середньому, перекриває мінімальну норму споживання електричної енергії індивідуального будинку.Документ Numerical Simulation of an Aerothermopressor with Incomplete Evaporation for Intercooling of the Gas Turbine Engine(2021) Kobalava, Halina; Konovalov, Dmytro; Radchenko, Roman; Forduy, Serhiy; Maksymov, VitaliyДокумент Numerical simulation of the regime and geometric characteristics influence on the pressure loss of a low-flow aerothermopressor(2019) Konovalov, D.; Kobalava, H.; Коновалов, Д. В.; Кобалава, Г. О.В роботі досліджуються гідрогазодинамічні процеси, які протікають в маловитратному аеротермопресорі. Цей струминний апарат представляє собою двофазовий струминний пристрій для контактного охолодження, в якому за рахунок відведення теплоти від газового потоку відбувається підвищення тиску газу та його охолодження (термогазодинамічна компресія). Високоефективна робота аеротермопресора залежить насамперед від конструкції проточної частини та способу роз-пилення води в апараті. Конструктивні чинники, які впливають на витрати енергії для подолання сил тертя та місцевих опорів на звужувально-розширювальних ділянках аеротермопресора, здійснюють значний вплив на робочі процеси в апараті. В роботі проведено дослідження ряду типових моделей аеротермопресора малої витрати із застосуванням комп'ютерного CFD-моделювання. Визначення основних параметрів потоку повітря (повний тиск, динамічний тиск, швидкість, температура та ін.) проводилося для ряду кутів конусності конфузора і дифузора, а також для ряду значень відносної швидкості повітря в робочій камері М = 0,4–0,8. Проведено порівняння отриманих даних з експериментальними. Відхилення розрахункових значень коефіцієнтів місцевих опорів в конфузові та в дифузорі від отриманих при комп'ютерному CFD-моделюванні не перевищує 7-10 %. Та-ким чином, отримано аналітичні залежності для визначення коефіцієнтів місцевого опору для конфузора (сопла) і дифузора, які можна рекомендувати для використання в методиці проектування аеротермопресорів малої витрати.