Кафедра матеріалознавства і технології металів (МТМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра матеріалознавства і технології металів (МТМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 80
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Further development of the possibility of creating composite coatings from ash microspheres on a steel basis(2022) Kazymyrenko Julia; Lebedeva Natalia; Makrukha Tetiana; Syzonenko OlhaДокумент Glass microspheres thermo-deformation sintering processes in the technologies of obtaining materials for underwater technical equipment(2023) Kazymyrenko Yuliia; Solomoniuk Natalya; Drozd OxanaДокумент Herstellung gemischt zusammengesetzter Schichten durch Pulver-Lichtbogenspritzen mittels eigens entwickelter Einrichtung(2013) Dubovoj, Alexandr Nikolajevich; Prokudin, Stepan Alexandrovich; Karpetschenko, Anton Anatoljevich; Дубовой, Александр Николаевич; Карпеченко, Антон Анатольевич; Прокудин, Степан АлександровичDie Beschreibung der modernisierten Baugruppe des Lichtbogenspritzers zur Kompositabeschichtung mit Pulverbenutzung. Die optimalen Aufspritzungs- und Glühbehandlungsmodi sind angegeben, sowie Verschleißwiderstand, Haftspannung und Wärmeleitfähigkeit der verbundenen LichtbogenbeschichtungenДокумент Increasing the Damping Capability of Titanium Alloys by Deposition of Plasma Coatings Made from Titanium Nickelide(2023) Kazymyrenko Yu. O.; Lebedeva N. Yu.; Makrukha T. O.Документ System and analytical research of the development of transport and technological systems of railway ferries(2020) Kazymyrenko, Y.; Drozd, O.; Yeholnikov, O.; Morozova, H.Об’єктом дослідження є процеси розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів як складних технічних систем. В ході дослідження використано системний підхід до вирішення науково-технічної проблеми підвищення ефективності технічного обслуговування залізнично-поромних сполучень, для чого застосовано графічний метод аналізу формування причинно-наслідкових зав’язків з побудовою діаграми Ісікави. За найбільш інформаційний критерій обрано резерв прискорення оборотів вагонів на залізничних поромах ‒ якісну характеристику ефективного використання вагонного парку, яка безпосередньо залежить від скорочення простоїв вагонів у припортовій зоні, що є перспективним. Результати досліджень надають багатопланову картину, яка показує можливість скорочення часу знаходження судна у порту за рахунок підвищення технічного рівня організаційних робіт з рухливим складом на під’їзних шляхах і їх завантаженням на пором. А також виявляє вплив стану матеріально-технічної бази обслуговування рухомого складу та бази порту для завантаження поромів, сумісності дій роботи диспетчерських служб та необхідності відповідної інформаційної підтримки. Проте розвиток цих напрямів не можливий без забезпечення умов надійності засобів залізничної автоматики, автоматизації та телемеханіки, а також підвищення кваліфікації кадрів з їх обслуговування. Сумісність дій роботи диспетчерських служб реалізується через застосування гнучких форм організації вантажопотоків зі складанням оптимального каргоплану завантаження залізничного порому. Впровадження інформаційного забезпечення повинно враховувати синхронізацію дій інформаційних систем залізниці та порту, а також взаємозв’язок засобів автоматики з роботою поромної переправи, постійно оновлюватись за рахунок нових програмних продуктів. На підставі проведеного аналізу складено програму заходів щодо розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів. Одержані результати спрямовано на підвищення оперативності, обґрунтованості та ефективності управлінських робіт з експлуатації засобів транспорту та можуть бути використані при виконанні дослідницьких робіт інших об’єктів залізнично-водного сполучення, зокрема припортових залізниць.Документ System and analytical research of the development of transport and technological systems of railway ferries(2020) Kazymyrenko, Y.; Drozd, O.; Yeholnikov, O.; Morozova, H.Об’єктом дослідження є процеси розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів як складних технічних систем. В ході дослідження використано системний підхід до вирішення науково-технічної проблеми підвищення ефективності технічного обслуговування залізнично-поромних сполучень, для чого застосовано графічний метод аналізу формування причинно-наслідкових зав’язків з побудовою діаграми Ісікави. За найбільш інформаційний критерій обрано резерв прискорення оборотів вагонів на залізничних поромах ‒ якісну характеристику ефективного використання вагонного парку, яка безпосередньо залежить від скорочення простоїв вагонів у припортовій зоні, що є перспективним. Результати досліджень надають багатопланову картину, яка показує можливість скорочення часу знаходження судна у порту за рахунок підвищення технічного рівня організаційних робіт з рухливим складом на під’їзних шляхах і їх завантаженням на пором. А також виявляє вплив стану матеріально-технічної бази обслуговування рухомого складу та бази порту для завантаження поромів, сумісності дій роботи диспетчерських служб та необхідності відповідної інформаційної підтримки. Проте розвиток цих напрямів не можливий без забезпечення умов надійності засобів залізничної автоматики, автоматизації та телемеханіки, а також підвищення кваліфікації кадрів з їх обслуговування. Сумісність дій роботи диспетчерських служб реалізується через застосування гнучких форм організації вантажопотоків зі складанням оптимального каргоплану завантаження залізничного порому. Впровадження інформаційного забезпечення повинно враховувати синхронізацію дій інформаційних систем залізниці та порту, а також взаємозв’язок засобів автоматики з роботою поромної переправи, постійно оновлюватись за рахунок нових програмних продуктів. На підставі проведеного аналізу складено програму заходів щодо розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів. Одержані результати спрямовано на підвищення оперативності, обґрунтованості та ефективності управлінських робіт з експлуатації засобів транспорту та можуть бути використані при виконанні дослідницьких робіт інших об’єктів залізнично-водного сполучення, зокрема припортових залізниць.Документ Документ Документ Аналіз можливостей термічної стабілізації полігонізаційної субструктури у деформованого заліза(2024) Вака Катерина; Vaka Kateryna; Дубовий О. М.Документ Аналітична модель функціонування судна на основі побудови інформаційної системи завантаженості(2018) Казимиренко, Ю. О.Запропоновано аналітичну модель функціонування судна, яка включає у себе розробку нової інформаційної системи завантаженості та розв’язання оптимізаційної задачі щодо ефективного розміщення модуля біологічного захисту при транспортуванні радіоактивних речовин разом з іншими вантажами за критеріями мінімізації сталійного часу лінійного рейсу. Оптимізацію виконано шляхом розв’язання класичної задачі про ранець, для реалізації якої застосовано генетичний алгоритм.Документ Використання червоного шламу при формуванні композиційних електродугових покриттів(2022) Карпеченко, А. А.; Бобров, М. М.; Дубовий, О. М.; Савенков О. І.; Кондратьева А. А.Показано, що особливо актуальною проблема утилізації відходів виробництва бокситу, а саме червоного шламу, є для Миколаївській області, оскільки на її території розташований Миколаївський глиноземний завод (МГЗ). Встановлено, що перспективним є напрям, пов'язаний із використанням червоного шламу в якості напилюваного матеріалу при нанесенні газотермічних покриттів. Отримано експериментальні зразки композиційних електродугових покриттів шляхом розпилення дроту з алюмінієвого сплаву системи Al-Si марки ER4043 та порошку червоного шламу МГЗ, досліджено їх мікроструктуру та міцність зчеплення покриттів з металевою основою.Документ Влияние структурной неоднородности полых стеклянных микросфер на физико-химические процессы формирования материалов и покрытий(2015) Казимиренко, Ю. А.Розглянуто фізико-хімічні процеси формування нових металоскляних композицій, наповнених порожніми скляними мікросферами, методами гарячого пресування та електродугового напилення. В основу механізмів структуроутворення покладено результати досліджень структурної та хімічної неоднорідності мікросфер натрійсилікатного складу, які під час виготовлення піддаються поверхневій обробці силановими апретами.Документ Водні перевезення вантажів зі спеціальними температурними умовами: особливості проєктування ізоляційних конструкцій(2023) Казимиренко Ю. О.; Савочкіна В. В.; Давидова П. С.; Задорожний Є. О.; Kazymyrenko Yuliia; Savochkina Vira; Davudova Рolina; Zadorozhnyi IevgenПроаналізовано умови перевезення водним транспортом швидкопсувних та охолоджених продуктів, добрив, продуктів садівництва та живих рослин, ліків, біологічних матеріалів, а також речовин, які перевозяться у розігрітому стані. Розглянуто організаційні заходи щодо підвищення ефективності експлуатації суден і судноплавних засобів, що застосовуються для їх транспортування. Розроблено теоретичні передумови проєктування ізоляційних конструкцій з композиційних матеріалів, наведено приклади реалізації.Документ Вплив високотемпературних технологій на структуру порожніх мікросфер(2018) Казимиренко, Юлія Олексіївна; Лебедєва, Наталія Юріївна; Kazymyrenko, Y. O.; Lebedeiva, N. Y.Анотація. Стаття розкриває теоретичні передумови для технологій спікання і електродугового напилення, у яких застосовано порожні скляні і керамічні мікросфери. Досліджено процеси спікання скляних мікросфер натрійсилікатного і натрійборсилікатного складу з порошками бронзи, бабіту, алюмінію. Встановлено закономірності формування електродугових покриттів на основі Св-08Г2С і 65Г, які ґрунтуються на результатах досліджень структурної неоднорідності скляних і керамічних мікросфер.Документ Вплив деформаційно-термічних факторів на твердість деформованих металів після передрекристалізаційної термічної обробки(2023) Дубовий О. М.; Карпеченко А. А.; Бобров М. М.; Dubovyi Oleksandr Mykolaiovych; Karpechenko Anton Anatoliiovych; Bobrov Maksym MykolaiovychПоказано, що актуальною задачею сучасного машинобудування є розробка технології об’ємного наноструктурування металевих виробів. Встановлено, що перспективним є спосіб передрекристалізаційної термічної обробки. На прикладі технічно чистого заліза встановлено закономірності впливу ступеня деформації та температури термічної обробки на твердість. Показано, що оптимальна температура передрекристалізаційної обробки складає 500 °C, при цьому залежність носить екстремальний характер, а максимальна твердість досягається при витримці протягом 1,5…2,0 хв.Документ Вплив електроімпульсного спікання на структуру і властивості Ti-Al порошкового матеріалу(2022) Лебедєва Н. Ю.; Казимиренко Ю. О.; Lebedieva Nataliia; Kazymyrenko YuliiaВ роботі проаналізовано технології твердофазного та електроімпульсного спікання на структуру і властивості порошкового матеріалу Ti-Al. Для досліджень застосовано методи комп’ютерної металографії, рентгеноструктурного аналізу, методику визначення теплопровідності.Документ Вплив управління загальноосвітнім процесом на критерії інноваційної привабливості суден для радіоактивних вантажів(2018) Дрозд, Оксана Володимирівна; Рижков, Олександр Сергійович; Казимиренко, Юлія Олексіївна; Drozd, O. V.; Ryzhkov, A. S.; Kazymyrenko, Y. O.Анотація. Стаття присвячена аналізу інноваційної привабливості проектів створення суден для радіоактивних вантажів як міждисциплінарної проблеми. Це поєднує у собі впровадження перспективних наукових рішень з постановкою нових методик навчання іноземних студентів. Відкориговані критерії аналітичної оцінки. Розроблено модель інноваційної привабливості, центральні місце у якої займають наукові дослідження та їх зв’язок з навчальним процесом у вищому навчальному закладі, проектними організаціями та галузевими лабораторіями. На прикладі Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова розглянуто можливість імплементації аналітичної моделі у міжнародний загальноосвітній процес.Документ Дослідження можливостей підвищення фізико-механічних властивостей напилених покриттів(2010) Дубовий, О. М.; Янковець, Т. А.; Шкурат, С. І.; Жданов, О. О.Установлена можливість підвищення твердості та зниження теплопровідності напилених покриттів за рахунок додаткової термічної обробки. Вибрані оптимальні режими термообробки, в результаті якої твердість покриттів підвищується на 30...70 %, а теплопровідність знижується на 30 %. = The possibility of increase of hardness and decrease in heat conductivity of the thermal spraying coatings at the expense of additional heat treatment is established. Optimal modes of heat treatment are chosen. After such heat treatment the hardness of coatings increase by 30...70 % and the heat conductivity decrease by 30 %.Документ Дослідження структури і властивостей волокнистої ізоляції для машинного відділення судна(2023) Задорожний Є. О.; Zadorozhnyi Ievgen; Казимиренко Ю. О.Магістерська робота «Дослідження структури і властивостей волокнистої ізоляції для машинного відділення судна» за спеціальністю 132 ‒ матеріалознавство. Робота присвячена вирішенню важливого науково-прикладного завдання вибору ізоляційних матеріалів для машинного відділення судна. Мета роботи полягає у ґрунтовному аналізі результатів досліджень функціональних властивостей ізоляційних волокнистих композиційних матеріалів з урахуванням особливостей їх структури та розробкою практичних рекомендації щодо їх розкроювання. Об’єкт досліджень: процеси поглинання шуму і вібрацій композиційними матеріалами з волокнистою структурою. Методи досліджень: аналіз літературних джерел, макро- і мікроаналіз зразків композиційних матеріалів. Апробація роботи: результати були представлені на Всеукраїнській науково-технічної конференції з міжнародною участю «Сучасні технології проектування, побудови, експлуатації і ремонту суден, морських технічних засобів і інженерних споруд» (17–18 травня 2023 р.) у Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв та опубліковані у вигляді тез: Казимиренко Ю. О., Савочкіна В. В., Давидова П. С., Задорожний Є. О. Водні перевезення вантажів зі спеціальними температурними умовами: особливості проєктування ізоляційних конструкцій. Сучасні технології проектування, побудови, експлуатації і ремонту суден, морських технічних засобів і інженерних споруд: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції з міжнародною участю. ‒ 2023, Миколаїв: Національнийуніверситет кораблебудування імені адмірала Макарова (17–18 травня), С. 52–59. Робота написана на 73 сторінках машинописного тексту, містить 24 рисунка, 17 таблиць, 2 додатки і список використаних джерел з 25 найменувань.Документ Дослідження та удосконалення технології механічної обробки меблевих композиційних матеріалів(2023) Дєнін Серій Андрійович; Denin Sergey; Казимиренко Ю. О.Дослідження та удосконалення технології механічної обробки меблевих композиційних матеріалів є актуальним напрямком в сучасній індустрії меблевого виробництва. Меблеві композиційні матеріали, такі, як фіберглас, МДФ, ДСП та інші, володіють унікальними властивостями, проте їхнє оптимальне використання часто залежить від ефективних методів обробки. Ця дослідницька робота спрямована на вивчення та оптимізацію процесів механічної обробки меблевих композиційних матеріалів з метою підвищення якості кінцевого продукту та ефективності виробництва. В роботі детально розглядаються властивості матеріалів, вплив різних методів обробки, таких як фрезерування, токаріння, різання та полірування, на структуру та механічні характеристики. Особлива увага приділяється впровадженню новітніх технологічних рішень, включаючи використання числового керування обладнанням, абразивно-інструментальних матеріалів та альтернативних методів обробки, що сприяють зменшенню втрат матеріалу та підвищенню точності обробки. Результати дослідження будуть корисними для виробників меблів, проектувальників та науковців, що працюють у сфері розвитку нових технологій обробки матеріалів, спрямованих на вдосконалення меблевого виробництва в забезпеченні оптимальних характеристик та естетичної якості меблів.