Навчально-методичні матеріали (ФКтаС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні матеріали (ФКтаС) за Назва
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні рекомендації «Гімнастика та методика викладання» (для змішаної форми навчання)(Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського, 2024) Молотильнікова В.С.Гімнастичні вправи є унікальним засобом виховання, тому що їх використовують не тільки на заняттях з фізичної культури, але й під час проведення ранкової гімнастики, фізкультхвилинок, свят тощо. Крім того, кожна гімнастична вправа, залежно від методу її виконання може виконувати різні функції. Характерною особливістю гімнастики є можливість вибірково впливати на окремі м'язові групи та суглоби, а також на різні частини тіла й системи організму. Існує безліч вправ, які відрізняються за руховою структурою, способами виконання й енергозабезпечення та з яких складають комплекси для розв'язання багатьох оздоровчих навчальних завдань. Учитель фізичної культури, організатор фізичного виховання повинен мати ґрунтовні знання, досконало володіти методикою навчання гімнастики та адекватно їх використовувати в кожній конкретній ситуації. Методичні рекомендації сприятимуть оволодінню методикою організації занять з гімнастики в школі та основами навчання гімнастичним вправамДокумент Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Олімпійська освіта і управління сферою фізичної культури і спорту в Україні» (для змішаної форми навчання)(Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського, 2022) Молотильнікова В.С.У процесі вивчення дисципліни «Олімпійська освіта та управління у сфері фізичної культури і спорту в Україні» розглянуто історію створення та розвитку олімпійської освіти в Україні, концепцію, структуру та дидактичне забезпечення системи олімпійської освіти, олімпійську освіту в закладах вищої освіти, в навчально - виховному процесі закладів загальної середньої освіти, в навчально - виховній роботі в позаурочний час та позашкільному вихованні підростаючого покоління; розглянуто проблеми зародження міжгалузевої науки управління;охарактеризовано управління сферою фізичного виховання і спорту як науку та навчальний предмет, сучасні концепції теоріїуправління,сферу фізичного виховання і спорту як соціальну систему; проаналізовано нормативно - правову базу сфери фізичної культури та спорту; з’ясовано державно - громадську форму управління сферою фізичної культури та спорту України; розглянуто проблеми кадрового забезпечення сфери; розглянуто особливості функціонування фізкультурних організацій в сучасних умовах,типологію фізкультурно-спортивних організацій, регламентування діяльності організацій, спонсорство; проаналізовано юридичну та соціальну відповідальність організацій,принципи та методи управлінської діяльності; розглянуто класифікацію та взаємозв'язок функцій управління,сутність технології управлінської діяльності керівника, керівництво, стилі керівництва; розглянуто організаційну структуру і діяльність міжнародних федерацій з видів спорту,міжнародних організацій, які сприяють розвитку фізичного виховання,міжнародних організацій - учасниць руху «Спорт для всіх».Документ Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Професійна майстерність учителя фізичної культури» (для змішаної форми навчання)(Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського, 2021) Борецька Н.О; Молотильнікова В.С.Пріоритетним завданням сучасної системи освіти є виховання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих як до найвищої індивідуальної і суспільної цінності. Провідна роль у цій справі належить учителю фізичної культури. Він повинен вміти створити такі освітньо-виховні умови, де кожний учень зміг би набути необхідні науково обґрунтовані знання про здоров’я і засоби його зміцнення, про шляхи і методи протидії хворобам, про методики досягнення високої працездатності та тривалої творчої активності. А це значить, що особливості сучасного стану розвитку освіти обумовлюють необхідність докорінного покращення підготовки майбутніх фахівців фізичної культури, яким повинні бути притаманні: педагогічна спрямованість; професійна компетентність; гармонія розвиненого інтелекту; висока мораль та естетична зрілість; науковий потенціал; постійне самовдосконалення. Саме такі професійні якості фахівців покликана формувати навчальна дисципліна «Педагогічна майстерність учителя фізичної культури».Документ Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Спортивні споруди та обладнання» (для змішаної форми навчання)(Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського, 2023) Молотильнікова В.С.У сучасному світі фізкультура і спорт дають можливість змінити малорухливий спосіб життя людей. Фізкультура і спорт є важливим джерелом формування здорової та сильної нації, а це резерв удосконалення виробничих сил із забезпеченням високої продуктивності праці. Повноцінні заняття фізкультурою і спортом неможливі без спеціальних засобів, якими і є спортивні споруди та обладнання. Мережа наявних спортивних споруд забезпечує більше ніж 160 видів спорту. Спортивні споруди є найскладнішими серед усіх споруд, якими користується сучасна людина. Фізкультурно – спортивні об’єкти використовують усі верстви населення –від дошкільнят до людей похилого віку, як здорові, так і інваліди. Мережа спортивних споруд у нашій країні, на жаль, є застарілою і не завжди цікавою для сучасної молоді. Для того, щоб залучити підростаюче покоління до рухової активності, слід реконструювати наявні та будувати нові сучасні спортивні об’єкти. При будівництві спортивних споруд треба враховувати вимоги спортивної педагогіки, правила безпечного і раціонального використання цих споруд. На сьогодні спортивні споруди перебувають у різних формах власності. Вивчення курсу “Спортивні споруди та обладнання” у навчальних закладах фізкультурного спрямування є важливою складовою у системі знань майбутніх учителів, викладачів, тренерів, інструкторів. Завтрашні фахівці повинні одержати знання про сучасні спортивні споруди, їх особливості, а також набути навики щодо проектування та будівництва простих споруд.