Кафедра інтелектуальної цифрової економіки (ІЦЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інтелектуальної цифрової економіки (ІЦЕ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 236
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Company’s key performance indicators in the context of sustainable development(2021) Yuping, Q.; Rohov H.Документ Corporate sustainable development mechanisms(2023) Kostovyat Hanna; Rogov ViacheslavДокумент Definitive trends of changes in the competitive environment of the educational services market of Ukraine(2020) Parsyak V. N.; Zhukova O. Yu.; Kanash O. Ye.Документ Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу(2020) Усатюк, В. С.; Слепуха, М. О.; Usatyuk, V. S.; Slepukha, M. O.; Дибач І. Л.Усатюк В. С., Слепуха М. О. «Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу» – Рукопис. Робота на здобуття другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Бізнес та приватне підприємництво». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2020. У роботі досліджено теоретичні основи поняття digital-маркетингу та його впливу на конкурентоспроможність підприємства. Також було розглянуто найбільш ефективні інструменти просування підприємства у сфері послуг. Авторами надано загальну характеристику підприємства «Eco bike» та досліджено його маркетингову діяльність. Здійснено оцінку існуючих каналів просування на підприємстві. У роботі запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності просування за допомогою оптимізації існуючих каналів реклами та доповнення іншими інструментами digital-маркетингу. Підхід щодо аспекту управління оборотним капіталом підприємства. Запроваджено алгоритм оцінки ефективності роботи digital-маркетингу за допомогою спеціальних показників аналітики.Документ Dynamics of higher educational system participants number and its role(2021) Kanash O. Ye.Документ Improvement of the method measuring the security of human development: case of Ukraine(2019) Nazarova, Galyna; Jaworska, Monika; Nazarov, Nikita; Dybach, Inna; Demianenko, AlinaДокумент Influence of State Policy on the State of Higher Education System in Ukraine(2022) Kanash, Olesia; Parsyak, Volodymyr N.; Zhukova Olena; Dybach Inna; Korniienko OksanaДокумент Institutional aspects of educational quality management in higher educational establishments(2019) Dybach, Inna; Дибач, І. Л.Вітчизняна вища освіта, як одна із передумов національної безпеки та конкурентоспроможності країни, потребує реформування, в першу чергу, в контексті підвищення якості надання освітніх послуг. Дослідження якості освіти підтвердили недостатнє опікування освітньої системи потребами замовників та здобувачів освіти. У зв’язку з цим метою публікації є опрацювання теоретичний аспектів інституційного забезпечення процесу управління якістю вищої освіти. В роботі використані методи діалектичного пізнання, порівняльного аналізу, контент аналізу та комплексний підхід до аналізу перетворень у сфері вищої освіти. Передумовою забезпечення якості вищої освіти є визначення іпостасей відповідних процедур, серед яких виокремлено процесні, функціональні та оціночні. Автор встановив, що інституціональне середовище в сфері освіти представляє собою впорядкований набір законодавчо закріплених норм та неформальних правил, що визначають умови функціонування закладів вищої освіти, структурують взаємовідносини між суб’єктами освітнього процесу та формуються в межах освітньої системи. В статті опрацьовано широка мережа організацій, що формують інституційне середовище вітчизняної вищої освіти, які, відповідно до рівнів управління, поділяються на міжнародні, національні, регіональні та місцеві. Автор зазначає, що найбільшу питому вагу у формуванні інституціонального середовища освітньої сфери мають державні агенції із забезпечення якості освіти. Це нерідко призводить до конфлікту інтересів стейкхолдерів, який можна розв’язати запровадженням інституту незалежних освітніх аудиторів.Документ Iнтенcифiкaцiя економiчного pозвитку пiдпpиємcтвa в умовax IV-ої пpомиcлової pеволюцiї(2021) Оciпов, C. Є.; Гуpченков О. П.Магістерська робота на здобуття кваліфікації магістр за спеціальністю – Економіка підприємства. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2021 р. Прибутковість і рентабельність є результатом виробничого процесу, вони формуються під впливом факторів, зв'язаних з підвищенням ефективності використання оборотних коштів, зниженням собівартості і збільшенням обсягів реалізації продукції і послуг. Метою дослідження є визначення прибутковості і рентабельності підприємства та розробка шляхів їх підвищення на підприємстві.В роботі проведено аналіз заходів щодо підвищення прибутковості та рентабельності підприємства.Документ Документ Oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчний меxaнiзм фoрмувaння i впрoвaдження cтрaтегiї рoзвитку ciльcькoгocпoдaрcькиx пiдприємcтв Микoлaївcькoгo регioну(2021) Тимoщук, М. М.; Гуpченков О. П.Магістерська робота на здобуття кваліфікації магістр за спеціальністю – Економіка підприємства. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2021 р. В умовах ринкових відносин обігові кошти здобувають особливо важливе значення. Адже вони являють собою частину продуктивного капіталу, що переносить свою вартість на знов створений продукт повністю і повертається до підприємця в грошовій формі наприкінці кожного кругообігу капіталу. Таким чином, обігові кошти є важливим критерієм у визначенні прибутку підприємства.Мета роботи полягає в розкритті сутності обігових коштів, поглибленому аналізі їх методів управління і на цій основі – проведення аналізу обігових коштів на обраному підприємстві.Документ Review of the dual educational forms projects implementation in Ukraine(2021) Kanash O. Ye.Документ Strategic decision making in the incentives changes early warning and response system(2019) Rogov, Viacheslav; Рогов, В’ячеславThe probability evaluation mechanism of changes in economic incentives and associated risks is developed. It provides an opportunity to manage the corporate development strategy and its current implementation. Expert determination of the amount of loss or lost profit due to the economic incentives changes according to existing or alternative enterprise development strategy with a certain confidence level and decision making about the appropriateness of changing the corporate strategy is suggested. The proposals on formation of methodical approach to economic risks assessment are given. It allows to provide reliable quantitative risk assessment of the corporate development strategy implementation using mathematical apparatus of the generalized fuzzy numbers theory, even when expert groups are formed by specialists with different experience and professional level.Документ The essence and varieties of the moral depreciation of intellectual capital(2020) Kanash O. Ye.Документ Theoretical basics of the system of strategic management of innovative activities maritime enterprises(2023) Oksana KorniienkoВстановлено, що інноваційний процес корпоративного рівня слід розглядати виключно в синтезі з інноваційною діяльністю, оскільки остання визначається ринковими запитами споживачів продукту чи послуги. Визначено, що систему управління інноваційною діяльністю слід розглядати на основі синтезу інституційних, корпоративних і транскорпоративних факторів впливу на таку діяльність. Наведено комплекс заходів національної інноваційної системи. Визначено ключові складові методологічної основи планування інноваційної діяльності. Запропоновано варіанти рішень за результатами тестування системи управління підприємствами морегосподарського комплексу. Наведено систему показників комплексної фундаментальної оцінки інноваційної діяльності підприємства. Розкрито сутність методики, заснованої на бальних оцінках, результатом якої є визначення типу підприємства відповідно до можливих варіантів розвитку інноваційної діяльності.Документ Using Probabilistic Dynamics of Innovations to Manage the Recovery and Modernization of Ukrainian Industries(2024-04-12) Gonchar Olga; Sharko Marharyta; Petrushenko Natalia; Korniienko Oksana; Bitiy Andrii; Berdychevskyi AntonДокумент Адаптація суднобудівного підприємства до змін стимулів його розвитку(2019) Єфімова, Г. В.; Рогов, В. Г.; Iefimova, G. V.; Rogov, V. H.Визначено етапи адаптації суднобудівного підприємства до змін стимулів його розвитку. Розглянуто економіко-математичні моделі, що застосовують центральні банки для макроекономічного прогнозування, та запропоновано використовувати їх підприємствами суднобудування з метою прогнозування інфляції та курсу валют. Визначено інформаційне забезпечення та види кредитних та податкових стимулів розвитку підприємств суднобудування, сформульовано екзогенні й ендогенні індикатори раннього попередження змін стимулів та їхні граничні значення. Запропоновано види реагування на зміни кредитних та податкових стимулів.Документ Документ Аналіз маркетингової діяльності машинобудівних підприємств(2022) Луц, Д. М.; Lutz, D. M.; Корнієнко О. П.Луц Д. М. «Аналіз маркетингової діяльності машинобудівних підприємства» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освiти «магiстр». – Нацiональний унiверситет кораблебудування iменi адмiрала Макарова, м. Миколаїв, 2022. Метою квалiфiкацiйної роботи є дослідження ефективного використання маркетингової діяльності та вибір напрямків її вдосконалення і розробка практичних рекомендацій та оцінка таких рекомендацій при здійсненні маркетингової діяльності ДП НВКГ «Зоря»-«Машпроект». Об'єктом дослiдження є процеси організації маркетингової діяльності підприємства. В квалiфiкацiйнiй роботi здійснено теоретичне узагальнення і нові рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретико – методологічні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи до організації маркетингу на підприємстві. Проведено вдосконалення структури бюджету маркетингових комунікацій та інструментів, які забезпечували зростання фінансового результату від їх використання. Досліджено ефективну маркетингову діяльність при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингу на підприємстві ДП НВКГ «ЗОРЯ»-«МАШПРОЕКТ».