Матеріали конференцій (СМтаЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (СМтаЕ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу форми носових обводів надводного корабля на заривання в умовах зустрічного хвилювання(2023) Соломенцев О. І.; Solomentsev O. I.Виконано аналіз форми обводів носових шпангоутів на зариваання корабля в умовах зустрічного хвилювання. Беруться до уваги співвідношення між кількостями води, що потрапили на корабель та відкинуті від корабля, а також швидкість переміщення води уздовж палуби.Документ Аналіз екологічних проблем в суднобудуванні(2022) Наливайко В. С.; Авдюнін, Р. Ю.; Челпанов А. О.; Nalyvaiko V.; Avdiunin R.; Chelpanov A. O.Суднобудування має прямий вплив на довкілля. Це стосується будівництва, технічного обслуговування, експлуатації та ремонту суден, і є серйозною проблемою для цієї галузі. Необхідність активізації зусиль для зменшення викидів токсичних компонентів в атмосферу зростає, оскільки вплив галузі на довкілля стає дедалі помітнішим у суспільному надбанні. Для стабілізації екологічного стану навколишнього середовища в даній доповіді наведено основні рекомендовані рішення (IMO) які є економічно доцільними при експлуатації суден.Документ Визначення ймовірності викриття та радіусу викриття надводного дрону-камікадзе при використанні оптично-електронних засобів(2023) Соломенцев О. І.; Solomentsev O. I.Розглянуто визначення ймовірності та радіусу викриття надводного дрону- камікадзе при використанні оптично-електронних засобів з метою подальшого визначення коефіцієнту бойової стійкості. Цей коефіцієнт є складовою частиною показника ефективності дрону, коли зазначений показник визначається за допомогою методу коефіцієнтів використання.Документ Визначення ймовірності викриття та радіусу викриття надводного дрону-камікадзе при використанні радиолокації(2023) Соломенцев О. І.; Solomentsev O. I.Розглянуто визначення ймовірності та радіусу викриття надводного дрону- камікадзе при використанні радіолокації з метою подальшого визначення коефіцієнту бойової стійкості.Документ Визначення ймовірності враження в залежності від радіусу викриття надводного дрону-камікадзе(2023) Соломенцев О. І.; Solomentsev O. I.Розглянуто визначення ймовірності враження в залежності від радіусу викриття надводного дрону - камікадзе з метою подальшого визначення коефіцієнту бойової стійкості.Документ Визначення оптимального запасу міцності кабель-тросу гідроакустичної станції, що буксирується надводним кораблем(2023) Соломенцев О. І.; Solomentsev O. I.Наведені аналітичні залежності для визначення запасу міцності кабель-тросу гідроакустичної станції, що буксирується надводним кораблем. В основі цих залежностей лежить пошук оптимального компромісу між витратами та можливими втратами.Документ Визначення показника ефективності надводного дрону-камікадзе(2023) Соломенцев О. І.; Solomentsev Oleg IvanovichРозглянуте визначення показника ефективності надводного дрону-камікадзе. Застосовано метод коефіцієнтів використання. Розглянуті деякі аспекти побудови математичної моделі дрону.Документ Використання металогідридних паливних елементів для покращення експлуатаційних показників компактного судна(2023) Шалапко, Д. О.; Shalapko, Denys O.Так, в боротьбі за збереження навколишнього середовища та зменшення негативного впливу на здоров'я людей, норми токсичних викидів з двигунів внутрішнього згоряння постійно зменшуються. Наприклад, в країнах Європейського Союзу та США прийняті вимоги до емісій шкідливих речовин з автотранспорту, які регулярно оновлюються та посилюються. Такі норми є результатом наукових досліджень, які показують негативний вплив викидів з двигунів на здоров'я людей та навколишнє середовище. Зменшення токсичних викидів допомагає знизити ризик розвитку серйозних захворювань, таких як рак та захворювання дихальних шляхів.Документ Використання теплоти відхідних газів для охолодження наддувного повітря суднових малообертових дизелів(2023) Андрєєв А. А.; Андрєєва Н. Б.; Andreev Artem Andriyovich; Andreeva Nataliya BorisivnaЗапропоновано використовувати надлишкову теплову енергію відхідних газів у тепловикористовуючий, зокрема, в ежекторній холодильній машині, що охолоджує наддувне повітря. Показано, що використання в ежекторній холодильній машині теплоти відхідних газів та наддувного повітря після турбокомпресора забезпечує додаткове (порівняно з водяним охолодженням) зниження температури наддувного повітря й відповідно збільшення ККД суднових малообертових дизелів. Запропоновано схемні рішення тепловикористовуючих систем охолодження наддувного повітря суднових малообертових дизелів на базі ежекторної холодильної машини.Документ Дослідження впливу дрібнодисперсних включень TiO2 у водопаливну емульсію на екологічні характеристики ДВЗ(2021) Наливайко В. С.; Авдюнін, Р. Ю.; Мисько В. О.; Nalyvaiko Vasy; Avdiunin, Roman Yu.; Mysko ViacheslavОдним із способів забезпечення паливної економічності і комплексного зниження токсичності дизельного двигуна є використання водопаливної емульсії з додаванням дрібнодисперсних включень TiO2. Це дозволяє зменшити максимальну температуру циклу, що вплине на екологічні показники роботи ДВЗ.Документ Дослідження впливу обробки імпульсним магнітним полем на характеристики матеріалів суднового машинобудування(2022) Авдюнін, Р. Ю.; Хоменко, В. С.; Челпанов А. О.; Avdiunin R.; Khomenko V.; Chelpanov А.У роботі розкрито фізичну суть впливу обробки імпульсним магнітним полем на структурно-чутливі властивості інструментальних матеріалів, багатокомпонентних рідинних систем, матеріалів та виробів суднового машинобудування.Документ Дослідження впливу параметрів налаштування паливної апаратури при використанні малих домішок водню на робочий процес та ефективні показники двигуна 6ЧН20/28(2021) Шалапко, Д. О.; Shalapko Denys OlegovichНалаштування паливної апаратури відіграє важливу роль при використанні добавок до основного палива в дизельному двигуні. Використання водню в якості домішки позитивно впливає на робочий процес та показники роботи двигуна, проте потребують коригування налаштувань паливної апаратури. Для покращення показників витрати палива та налаштувань роботи двигуна необхідно провести коригування кута випередження впорскування палива.Документ Експлуатаційні показники головного двигуна 9L48/60B танкера при використанні водневих добавок в основне паливо(2023) Шалапко Д. О.; Шалапко Г. Г.; Shalapko Denys; Shalapko HannaНа сьогоднішній день розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) досяг таких значень ККД, що кожен наступний відсоток збільшення ефективності потребує значних зусиль та наукових результатів. Для суднових ДВЗ стає дедалі актуальніше використання утилізації вторинних енергоресурсів, альтернативних палив та паливних каталізаторів. Мета: провести моделювання модернізації паливної системи головного двигуна 9L48/60DB судна танкера з використанням водневих каталітичних добавок до основного палива для покращення експлуатаційних показників двигуна. Для отримання позитивних результатів запропоновано використання системи подачі водневих добавок, що не перевищують 0,1% від циклової порції палива (за масою). Водень на судні можливо зберігати у вигляді металогідридного акумулятора, або в зрідженому стані. Виконано моделювання використання даної технології на двигуні MAN 9L48/60B. В результаті проведення розрахунків отримано зменшення питомої ефективної витрати палива двигуном на 1,5…3,5% в залежності від режиму роботи двигуна, при чому найбільші значення зменшення витрати палива досягається на часткових режимах роботи. Також варто відмітити збільшення потужності двигуна до 3% відповідно експлуатаційного режиму роботи установки. При цьому ефект досягається за рахунок покращення сумішоутворення в двигуні.Документ Загальний критерій залиття як функція форми обводів носової частини надводного корабля в умовах зустрічного хвилювання(2023) Соломенцев О. І.; Solomentsev O. I.Виконано аналіз впливу форми носової кінцівки корабля на забризкування в умовах зустрічного хвилювання з урахуванням умов розльоту бризок. На цій підставі запропонований загальний критерій залиття.Документ Моделювання та аналіз інтеграції водневих систем до суднових енергетичних комплексів(2023) Шалапко, Д. О.; Shalapko, Denys O.У цій роботі розглядається моделювання та аналіз інтеграції водневих систем до суднових енергетичних комплексів. Мета роботи – вивчити можливості та переваги використання водню як альтернативного палива для зниження викидів парникових газів та підвищення енергоефективності суден. Для досягнення мети були використані такі методи, як математичне моделювання, оптимізація, порівняльний аналіз та мультикритеріальний вибір. Результати дослідження показали, що інтеграція водневих систем до суднових енергетичних комплексів може забезпечити значне скорочення споживання традиційних палив, зменшення забруднення навколишнього середовища та збільшення економічної ефективності судноплавства. Основними проблемами інтеграції водневих систем є висока вартість водню, складність його зберігання та транспортування, а також необхідність розробки нормативно-технічної бази та стандартів безпеки. Серед найбільш перспективних водневих систем для суден можна виділити такі як паливні елементи, газотурбінні двигуни, гібридні системи та водневі реактивні двигуни.Документ Особливості використання вторинних енергоресурсів в судновому енергетичному обладнанні(2023) Пирисунько М. А.; Подвигін В. В.; Pyrysunko Maxim; Podvigin VasylДо важливих проблеми суднової енергетики слід віднести ефективне використання палива в теплових двигунах і зниження викидів з відпрацьованих газів. На вирішення цих проблем спрямовані нормативно-правові заходи, удосконалення робочих процесів теплових двигунів, модернізація їх основних систем, удосконалення процесу експлуатації енергетичних установок. Використання вторинних енергетичних ресурсів – одне з перспективних напрямків підвищення енергетичної ефективності установок з тепловими двигунами.Документ Особливості застосування ежекторної холодильної машини в системі рециркуляції відпрацьованих газів з метою покращення екологічних показників СДВЗ(2023) Пирисунько М. А.; Лабушев М. Є.; Кондратюк М. М.; Pyrysunko Maxim; Labushev Mykola; Kondratyuk MykhailoВикиди забруднюючих речовин в атмосферу з суден великого розміру є ключовим фактором стану якості повітря в прилеглих районах до портів. На судноплавство приводиться 13 % щорічних викидів оксиду сірки в усьому світі. На судноплавство також приводиться до 15 % світових викидів NOx і 3 % викидів CO2, які, як очікується, значно збільшаться в найближчі 30 років. Це забруднення в значній мірі залишається непоміченим, тому що воно переважно відбувається далеко в морі, але судна в морських портах стали головною небезпекою забруднення на суші.Документ Перспективи використання методу озонування для зменшення шкідливих викидів суднового двигуна(2022) Пирисунько, М. А.; Шалапко, Д. О.; Pyrysunko, Maxim; Shalapko, Denys O.Вплив шкідливих викидів суднових дизелів на глобальний екологічний стан повітряного басейну є обмеженим і оцінюється в 5–7 % від загальної кількості викидів шкідливих речовин стаціонарними енергетичними установками і сухопутними транспортними засобами. Однак через відносно велику агрегатну потужність суднові дизелі можуть бути основним джерелами забруднення атмосфери в таких локальних зонах, як порти, водні акваторії річок, особливо на території міст. Викиди шкідливих речовин в атмосферу відпрацьованими газами суднових дизелів є одним з головних забруднювачів повітряного басейну, прилеглого до судноплавних акваторій річок. В роботі проаналізовано зниження шкідливих викидів судновими дизелями за рахунок використання методу озонування наддувного повітря.Документ Перспективи використання теплоти рециркуляційних газів абсорбційною холодильною машиною для зменшення шкідливих викидів суднового двигуна(2022) Пирисунько, М. А.; Шалапко, Д. О.; Шалапко Г. Г.; Pyrysunko, Maxim; Shalapko, Denys O.; Shalapko GannaДизельні двигуни внутрішнього згоряння є джерелом інтенсивного забруднення повітря. Вони викидають у довкілля велику кількість шкідливих речовин. Це негативно впливає на екологічну ситуацію в районах акваторій, портів, ремонтних баз, на флору і фауну водойм, на здоров’я людей. Зменшення кількості шкідливих викидів та їх токсичності є складною науково-технічною проблемою. Необхідність її вирішення продиктована нормативними вимогами, які стають дедалі жорсткішими. Найчастіше їх реалізація супроводжується зниженням економічних та енергетичних показників двигунів.Документ Перспективи використання теплоти рециркуляційних газів ежекторною холодильною машиною для зменшення шкідливих викидів суднового двигуна(2021) Пирисунько, М. А.; Ровенко О. В.; Лук'яник В. І.; Pyrysunko M. A.; Rovenko O. V.; Lukianyk V. I.В даний час має місце інтенсивне посилення норм на токсичні викиди відпрацьованих газів суднових дизелів при плаванні суден в прибережних морських районах і на внутрішніх водних шляхах. Постійне зростання числа суден призводить до збільшення об’єму палива, що спалюється ними, а отже до збільшення викидів токсичних компонентів з відпрацьованими газами. В роботі проаналізовано зниження шкідливих викидів судновими дизелями за рахунок використання теплоти рециркуляційних газів ежекторною холодильною машиною.