Магістерські роботи (АтаЕУ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АтаЕУ) за Ключові слова "automated electric drive"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація електропривода насоса суднової паливної системи(2020) Дрикін, Микола; Drykin, Mykola; к.т.н., доцент Білюк І. С.Об’єм пояснювальної записки становить 93 аркуші, вона містить 4 розділи, 32 рисунки, 3 таблиці, 20 найменувань в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 12 слайдах. Об’єктом дослідження є перехідні процеси в автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи. Предметом дослідження є показники якості керування в автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи. Метою роботи є автоматизація електропривода насоса суднової паливної системи. В роботі автоматизовано електропривод тригвинтового паливоперекачувального насоса А1 3В 63/25-45/6,3Б суднової паливної системи для суднової дизельної установки. Застосовано систему скалярного керування, наведено її функціональну та структурну схеми. В автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи використано асинхронний двигун АНР180S4 потужністю 22 кВт з частотою обертів 1460 об/хв та перетворювач частоти SINUS PENTA 0038 потужністю 25 кВт. В роботі виконано синтез структури і розрахунок налаштувань регуляторів системи скалярного керування, побудовано графіки перехідних процесів автоматизованого електропривода суднової паливної системи. Отримано основні показники якості керування: перерегулювання – 17 %, час перехідного процесу 0,6 с. Також, в роботі розглянуто основні положення міжнародної конвенції MARPL-73/78.Документ Розробка системи керування електропривода насоса суднової системи змащення(2020) Шевченко, Володимир Сергійович; Shevchenko, Volodymyr S.; Білюк І. С.Об’єм пояснювальної записки становить 91 аркуш, вона містить 4 розділи, 27 рисунків, 5 таблиць, 21 найменування в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 11 слайдах. Об’єктом дослідження є перехідні процеси в розробленій системі керування електропривода насоса суднової системи змащення. Предметом дослідження є показники якості керування в розробленій системі керування електропривода насоса суднової системи змащення. Метою роботи є розробка системи керування електропривода насоса суднової системи змащення. В роботі розроблено систему керування електропривода насоса А1 3В 4/160-5,8/160Б перекачування мастила суднової системи змащення. Застосовано систему скалярного керування, наведено її функціональну і структурну схеми. В автоматизованому електроприводі насоса суднової системи змащення використано асинхронний двигун RA200LB2 потужністю 37 кВт з частотою обертів 2950 об/хв та перетворювач частоти С200-4T-0370 потужністю 37 кВт. В роботі виконано синтез структури і розрахунок налаштувань регуляторів системи скалярного керування електропривода насоса А1 3В 4/160-5,8/160Б перекачування мастила суднової системи змащення, побудовано перехідній характеристики за швидкістю. Отримано основні показники якості керування: перерегулювання – 15,1 %, час перехідного процесу 0,9 с. Також, в кваліфікаційній роботі магістра приділена увага аналізу основних правил міжнародної конвенції MARPOL-73/78.Документ Розробка системи керування електропривода якірно - швартовного пристрою(2020) Брусенцев, Максим; Brusentsev, Maksym; к.т.н., доцент Кириченко О. С.Об’єм пояснювальної записки становить 90 аркушів, вона містить 4 розділи, 20 рисунків, 5 таблиць, 19 найменувань в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 12 слайдах. Об’єктом дослідження є перехідні процеси в розробленій системі керування електропривода якірно-швартовного пристрою. Предметом дослідження є показники якості керування в розробленій системі керування електропривода якірно-швартовного пристрою. Метою роботи є розробка системи керування електропривода якірно- швартовного пристрою. В роботі розроблено систему керування електропривода якірно- швартовного пристрою. В результаті огляду систем керування електроприводів подібних виконавчих механізмів, обрано систему векторного керування, проаналізовано її функціональну та структурну схеми. В якості основного електрообладнання електропривода якірно-швартовного пристрою використано новий асинхронний двигун 5А200L6 потужністю 30 кВт з частотою обертів 980 об/хв, перетворювач частоти Mitsubishi FRA741- 37K потужністю 37 кВт. В роботі розраховано параметри регуляторів розробленої системи, проведено аналіз динаміки системи. Отримано наступні показники якості керування: перерегулювання – 0 %, час перехідного процесу 1,7 с. Також, розглянуто положення міжнародної конвенції МАРПОЛ 73/78 по запобіганню забруднення з суден.