141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" за Ключові слова "control system"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація електропривода насоса суднової паливної системи(2020) Дрикін, Микола; Drykin, Mykola; к.т.н., доцент Білюк І. С.Об’єм пояснювальної записки становить 93 аркуші, вона містить 4 розділи, 32 рисунки, 3 таблиці, 20 найменувань в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 12 слайдах. Об’єктом дослідження є перехідні процеси в автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи. Предметом дослідження є показники якості керування в автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи. Метою роботи є автоматизація електропривода насоса суднової паливної системи. В роботі автоматизовано електропривод тригвинтового паливоперекачувального насоса А1 3В 63/25-45/6,3Б суднової паливної системи для суднової дизельної установки. Застосовано систему скалярного керування, наведено її функціональну та структурну схеми. В автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи використано асинхронний двигун АНР180S4 потужністю 22 кВт з частотою обертів 1460 об/хв та перетворювач частоти SINUS PENTA 0038 потужністю 25 кВт. В роботі виконано синтез структури і розрахунок налаштувань регуляторів системи скалярного керування, побудовано графіки перехідних процесів автоматизованого електропривода суднової паливної системи. Отримано основні показники якості керування: перерегулювання – 17 %, час перехідного процесу 0,6 с. Також, в роботі розглянуто основні положення міжнародної конвенції MARPL-73/78.Документ Модернізація електропривода вантажного ліфта науково-дослідного судна(2020) Поливода, Віктор Миколайович; Polyvoda, Viktor; Фролов О. М.Магістерська кваліфікаційна робота "Модернізація електропривода вантажного ліфта науково-дослідного судна" складається з 6 розділів, містить 99 стор., 19 посилань на джерела інформації. Рукопис. В роботі розглянуто питання підвищення вантажопідйомності та ефективності роботи електроенергетичної системи керування роботою вантажного ліфту вантажопідйомністю 960 кг при заміні двошвидкісного електродвигуна на одношвидкісний і використання перетворювача частоти, що дозволяє використати мікропроцесорну систему керування на мікроконтролерах та сучасних силових транзисторів. Проведено вибір двигуна, розрахунок та побудова навантажувальних діаграм роботи ліфту та механічних характеристик двигуна.Документ Розробка системи керування електропривода насоса суднової системи змащення(2020) Шевченко, Володимир Сергійович; Shevchenko, Volodymyr S.; Білюк І. С.Об’єм пояснювальної записки становить 91 аркуш, вона містить 4 розділи, 27 рисунків, 5 таблиць, 21 найменування в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 11 слайдах. Об’єктом дослідження є перехідні процеси в розробленій системі керування електропривода насоса суднової системи змащення. Предметом дослідження є показники якості керування в розробленій системі керування електропривода насоса суднової системи змащення. Метою роботи є розробка системи керування електропривода насоса суднової системи змащення. В роботі розроблено систему керування електропривода насоса А1 3В 4/160-5,8/160Б перекачування мастила суднової системи змащення. Застосовано систему скалярного керування, наведено її функціональну і структурну схеми. В автоматизованому електроприводі насоса суднової системи змащення використано асинхронний двигун RA200LB2 потужністю 37 кВт з частотою обертів 2950 об/хв та перетворювач частоти С200-4T-0370 потужністю 37 кВт. В роботі виконано синтез структури і розрахунок налаштувань регуляторів системи скалярного керування електропривода насоса А1 3В 4/160-5,8/160Б перекачування мастила суднової системи змащення, побудовано перехідній характеристики за швидкістю. Отримано основні показники якості керування: перерегулювання – 15,1 %, час перехідного процесу 0,9 с. Також, в кваліфікаційній роботі магістра приділена увага аналізу основних правил міжнародної конвенції MARPOL-73/78.Документ Розробка системи керування електропривода якірно - швартовного пристрою(2020) Брусенцев, Максим; Brusentsev, Maksym; к.т.н., доцент Кириченко О. С.Об’єм пояснювальної записки становить 90 аркушів, вона містить 4 розділи, 20 рисунків, 5 таблиць, 19 найменувань в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 12 слайдах. Об’єктом дослідження є перехідні процеси в розробленій системі керування електропривода якірно-швартовного пристрою. Предметом дослідження є показники якості керування в розробленій системі керування електропривода якірно-швартовного пристрою. Метою роботи є розробка системи керування електропривода якірно- швартовного пристрою. В роботі розроблено систему керування електропривода якірно- швартовного пристрою. В результаті огляду систем керування електроприводів подібних виконавчих механізмів, обрано систему векторного керування, проаналізовано її функціональну та структурну схеми. В якості основного електрообладнання електропривода якірно-швартовного пристрою використано новий асинхронний двигун 5А200L6 потужністю 30 кВт з частотою обертів 980 об/хв, перетворювач частоти Mitsubishi FRA741- 37K потужністю 37 кВт. В роботі розраховано параметри регуляторів розробленої системи, проведено аналіз динаміки системи. Отримано наступні показники якості керування: перерегулювання – 0 %, час перехідного процесу 1,7 с. Також, розглянуто положення міжнародної конвенції МАРПОЛ 73/78 по запобіганню забруднення з суден.