Кафедра електричної інженерії суднових та роботизованих комплексів (ЕІС та РК)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра електричної інженерії суднових та роботизованих комплексів (ЕІС та РК) за Ключові слова "automatic control system"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматичне керування прив'язними підводними системами при проведенні морських операцій на великих акваторіях(2018) Надточий, В. А.; Алоба, Л. Т.; Войтасик, А. М.; Клочков, О. П.; Сірівчук, А. С.; Nadtochy, V. A.; Aloba, L. T.; Voytasik, A. M.; Klochkov, O. P.; Sirivchuk, A. S.У навчальному посібнику розглянуто питання автоматизації підводно-технічних робіт, що виконуються прив'язними підводними системами при виконанні ними пошуку та знешкодження небезпечних підводних об'єктів на великих за площею акваторіях. Навчальний посібник призначений для студентів, які навчаються за освітньо-професійною програмою "Морська робототехніка" зі спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" галузі знань 14 "Електрична інженерія".Документ Автоматичне керування прив'язними підводними системами при роботі з точковими підводними об'єктами(2018) Буруніна, Ж. Ю.; Надточий, В. А.; Алоба, Л. Т.; Войтасик, А. М.; Клочков, О. П.; Сірівчук, А. С.; Burunina, Zh.Yu.; Nadtochy, V. A.; Aloba, L. T.; Voytasik, A. M.; Klochkov, O. P.; Sirivchuk, A. S.У навчальному посібнику розглянуто питання автоматизації підводно-технічних робіт, що виконуються прив'язними підводними системами, оснащеними начіпними інструментами - маніпуляторами, різаками тросів тощо. Навчальний посібник призначений для студентів, які навчаються за освітньо-професійною програмою "Морська робототехніка" зі спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" галузі знань 14 "Електрична інженерія".Документ Проблеми енергоефективності електропривода індивідуального моно- транспорту(2022) Войтасик, А. М.; Voitasyk, Andrii MykolayovychРозглянуті основні технічні характеристики індивідуального електротранспорту, принципи їх керування та основні недоліки щодо експлуатації. Визначено індивідуальний моно- транспорт як найбільш енергоефективний. Запропоновано впровадити в систему керування рухом моно- транспорту пасивну екстремальну адаптивну систему автоматичного регулювання з метою підвищення рівня безпеки його експлуатації під час динамічного розгону.Документ Розробка регулятору стабілізації упору рушійно-кермового пристрою автономного ненаселеного підводного апарату(2022) Грудініна Ганна Сергіївна; Hrudinina Hanna S.За результатами математичного моделювання рушійно-кермових пристроїв в косому потоці води отримано вибірку даних, що у векторній формі описує залежність упору РКП від кута та швидкості набігання потоку. За отриманими функціями визначено похибку загальної тяги РКП. Для стабілізації швидкості АНПА при роботі РКП в косому потоці розроблено регулятор, що апроксимує отриману залежність і визначає значення корегування сигналу керування.Документ Сучасні задачі синтезу систем автоматичного керування автономними підводними апаратами(2010) Блінцов, В. С.; Блінцов, С. В.; Вакар, Р. В.Показано перспективність застосування штучних нейромережних систем для систем автоматики підводних апаратів. Наведено узагальнену структуру системи автоматичного керування рухом підводного апарата. Подано перелік основних задач синтезу такої системи. = The availability of artificial neural networks application for automatic systems of underwater vehicles is presented. The generalized structure of the automatic control system of underwater vehicle motion is given. The list of main tasks of such system’s synthesis is given.