Кафедра економічної політики та безпеки (ЕП та Б)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра економічної політики та безпеки (ЕП та Б) за Ключові слова "Artificial Intelligence"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Великі Дані в Міжнародному Бізнесі: Застосування Великих Даних для стартапів на ранніх стадіях розвитку(2022) Казимир, Д. В.; Єфімова Г. В.Казимир Д.В. Великі Дані в Міжнародному Бізнесі: Застосування Великих Даних для стартапів на ранніх стадіях розвитку – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2022. Ця бакалаврська робота присвячена поглибленому дослідженню Великих Даних – сучасного бізнес-інструменту, що працює в міжнародному масштабі. Поставивши запитання, чи були Великі Дані лише швидкозмінною тенденцією, ця дипломна робота доводить, що застосування Великих Даних здатне принести компанії переваги над її конкурентами, а також може служити основною передумовою для ефективної діяльності компанії. Поглиблене дослідження Великих Даних у контексті міжнародного бізнесу проводилося поряд з аналітичною та практичною роботою з компанією, яка підпадає під визначення стартапу на ранній стадії розвитку. З метою навігації читачів у сфері Великих Даних, було насамперед детально розглянуто концепцію, а також описано використання Великих Даних в міжнародному бізнесі. Однак, беручи до уваги, що стартапи на ранній стадії мають свою унікальність, загальне застосування Великих Даних було пояснене трьома дискурсами: стартапи на ранній стадії, ідея продукту яких фундаментально базується на роботі з Великими Даними; стартапи, які працюють із Великими Даними для підвищення своєї ефективності; стартапи, чия ідея продукту походить від Великих Даних. Маючи визначений шлях до ефективного застосування Великих Даних для стартапів та розрізняючи таке застосування для корпорацій, ця бакалаврська робота аналізує застосування стартапом на ранній стадії розвитку FitSit та формулює найбільш релевантні цільові групи для продукту цього стартапу, даючи чітку сегментацію їх потенційних клієнтів.