Матеріали конференцій (СМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (СМ) за Ключові слова "component of the learning process"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Системний підхід до методів навчання іноземної мови в умовах дистанційної освіти("Гельветика", 2024) Задорожна Т.П.Стаття присвячена проблемам застосування системного підходу до пошуку та використання методів навчання в умовах дистанційної освіти. Навчання іноземної мови представляється як складна система, яка характеризується наявністю великої кількості взаємопов’язаних компонентів, складністю функцій цієї системи та її компонентів, наявністю підсистем. Необхідність пошуку та розробки ефективних методологічних підходів до застосування інноваційних методів навчання в умовах сучасної дистанційної системи іноземної мови дозволив нам визначитися з темою нашого дослідження. Ретельний аналіз багатьох наукових досліджень із зазначеної проблеми дозволив дійти до висновку, що ефективність використання багатьох традиційних методів навчання у сучасній дистанційній системі може бути значно знижена через специфіку онлайн середовища і потребує адаптованих методів та інструментів ефективного викладання іноземної мови. Було з’ясовано загальні принципи системного підходу у вивченні іноземної мови, з метою зосередження уваги на методах навчання як специфічних компонентах мовної системи. У статті проаналізовано поняття «система», розглянуто основні характеристики та компоненти навчальної системи, їх ієрархічність, взаємодія та взаємозалежність. Розглянуто зміст дефініції «метод» як філософської, психологічної та дидактичної категорії. Надано авторське визначення цієї категорії, а також виявлено ефективні сучасні тенденцій розвитку методів викладання іноземних мов у системі дистанційного навчання та стратегій їх застосування. Визначено основні критерії ефективного застосування методів навчання та розглянуто problem-solving method та case-studу method, як методи, що найбільш відповідають наведеним критеріям. Було зроблено висновок, що застосування системного підходу до використання методів навчання дає можливість виявити всі важливі параметри і взаємозв’язки, що дозволяє оптимізувати процеси пізнання та практичне застосування мовою. З іншого боку, методи навчання, як один з головних компонентів дистанційної дидактичної системи, забезпечують найбільш ефективну презентацію і відпрацювання матеріалу, що значно впливатиме на формування мовленнєвих вмінь та навичок, які необхідні для функціонування системи мови у комунікаційних цілях.