Матеріали конференцій (ЕСЕУтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (ЕСЕУтаТЕ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 73
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оцінка оптимальності складу системи регазифікації скрапленого природного газу на приймальному терміналі(2013) Бондаренко, М. С.; Чеплюха, М. О.Насиченість варіантів схемних рішень регазифікаційного комплексу приймального терміналу енергетичним обладнанням на підставі порівняльного аналізу теплової економічності і ефективності за критерієм сумарного приведеного прибутку вказує на доцільність використання комбінованих схем з генерацією електроенергії.Документ Альтернативные пропульсивные установки транспортных судов с малооборотным дизелем(2014) Шостак, В. П.; Манзюк, А. Ю.Об принятии рационального технического решения по пропульсивной установке морского транспортного судна как о решении проектной оптимизационной задачи судовой энергетики.Документ К вопросу настройки малооборотного двигателя при применении на судне кайта(2014) Шостак, В. П.; Кисарова, А. И.Рассмотрен пример разработки и внедрения немецкой компанией SkySails кайта на транспортные суда с компьютерным управлением в качестве дополнительного движителя.Документ Удосконалення суднових дизелів, дизельних установок і тематичного оцінювання навчальних досягнень студентів ВНЗ(2014) Шостак, В. П.; Манзюк, А. Ю.Розглядається необхідність удосконалення освітнього процесу випускники ВНЗ – фахівців з питань проектування, побудови та експлуатації сучасних СДУ, як у напрямку передачі інформації на лекціях, практичних, лабораторних і індивідуальних заняттях, та і у напрямку контролю її засвоювання.Документ Аналіз параметрів отримання біогазу для теплоенергетичних установок(2014) Шаповалов, Ю. О.; Семенов, М. М.; Пивовар, В. В.Розглянуті параметри, які впливають на вихід біогазу та роботу установки в цілому.Документ Влияние разных факторов на расход топлива в судовой дизельной установке(2014) Шостак, В. П.; Кисарова, А. И.Об определении критерия сравнительной эффективности альтернативных судовых энергетических установок.Документ Сучасний стан та проблеми використання біогазу в ДВЗ(2014) Шаповалов, Ю. О.; Семенов, М. М.; Ковальчук, Є. В.Розглядаються особливості та переваги використання біогазу в якості пального для транспортних засобів.Документ Удосконалення рідинного охолодження циліндро- поршневої групи суднових ДВЗ(2014) Шаповалов, Ю. О.; Семенов, М. М.Основними факторами корозійно-ерозійних процесів у системі охолодження ДВЗ є сольовий склад охолоджувальної рідини, присутність у ній розчинених кисню та вуглекислого газу в сукупності з наявністю локальних ділянок з високим температурним потенціалом. Зниження негативних наслідків корозійних процесів може бути досягнуте глибокою рН - корекцією сольового складу вихідної рідини. Корекцію сольового складу вихідної охолоджувальної рідини можливо здійснити шляхом рН – корекції, що дозволяє створити компактний блоковий модуль із тривалим циклом роботи.Документ Оценка сравнительной эффективности вариантов регазификации СПГ с использованием тепла морской воды(2014) Гоцуляк, М. А.; Бондаренко, Н. С.При сравнении предложенных вариантов регазификации СПГ с использованием тепла морской воды в качестве базового варианта выбрана принципиальная схема без генерации электроэнергии, отличающаяся своей простотой и малыми капитальными затратами.Документ Можливості створення низькоемісійних двопаливних камер згоряння ГТД(2018) Сербін С. І.; Діасамідзе Б. Т.Документ Вплив зовнішніх умов на робочі параметри суднового малообертового двигуна(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukНаводяться залежності основних робочих параметрів малообертового ультрадовгоходового двигуна компанії MAN Energy solutions.Документ Дослідження геометричних параметрів лопатей вітротурбін мегаватного класу(2019) Терехов В. Є.; Подгуренко В. С.Документ Методика оцінювання виробітку вітряної турбіни(2019) Подгуренко В. С.; Терехов В. Є.; Гетманець О. М.; Пеліхатий М. М.Документ Modeling of Production of Commercial Electricity by Industrial Wind-Electric Stations(2019) Podhurenko VolodymyrДокумент Ефективність комбінованої пропульсивної установки транспортного судна(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukЗапропонована оцінка комбінованої установки транспортного судна з малообертовим двигуном і гребним турбозубчастим агрегатом по тяговій енергії гвинта, віднесеної до енергії спаленого у двигуні палива.Документ Передача механічної енергії від утилізаційної турбіни на гребний гвинт(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukЗапропоновано та проаналізовано принципову схему механіки рухової установки з малообретовим двигуном і утилізаційним гребним турбозубчастим агрегатом.Документ Аналіз сучасних методів очискти відпрацьованих газів суднової енергетичної установки(2019) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Bohdan M. Lychko; Oleksandr S. MakarenkoПроводиться аналіз сучасних методів очистки відпрацьованих газів суднових двигунів. Розглянуто метод вологого очищення газів на прикладі скруберу фірми Яра.Документ Конструктивний фактор забезпечення довговічності у комбінованому опорно-упорному підшипниковому вузлі ГТД(2019) Сорокіна Т. М.; Личко Б. М.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.Використання комбінованих опорно-упорних вузлів приводить до збільшення довговічності ГТД. Експериментальні випробування гідростатодинамічного підп’ятника показали відсутність контакту на усіх режимах експлуатації. Виконані конструкторські опрацювання підтвердили можливість встановлення такого підп'ятника у складі комбінованого опорно-упорного вузла ГТД.Документ Ефективність роботи промислових вітроелектричних станцій України(2020) Терехов В. Є.; Подгуренко В. С.