Кафедра морської логістики (МЛ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра морської логістики (МЛ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оптимізаційні моделі транспортної логістики(2018) Казарєзов, А. Я.; Галь, А. Ф.; Барабанова, Ю. Є.Підручник містить теоретичний матеріал, приклади, перелік рекомендованої літератури, завдання до кожної теми та підсумкові індивідуальні завдання. Розглянуто окремі типові моделі транспортної логістики. Призначено для студентів економічних спеціальностей.Документ Логистические проекты морских трубопроводов(2019) Казарєзов, А. Я.; Галь, А. Ф.; Гайдай, Г. Ю.; Грешнов, А. Ю.Розглянуто основні технічні характеристики найкрупніших морських трубопровідних систем. Виконано аналіз особливостей експлуатації цих лінійних об’єктів океанотехніки. Досліджено статистичні характеристики морських газопроводів. Розроблено методику оцінки будівельної вартості морських газопроводів.Документ Аспекты логистики аварийно-спасательных подводных работ(2020) Казарезов, А. Я.; Галь, А. Ф.; Барабанова, Ю. Е.Документ Коммерческая работа на морском транспорте: логистический аспект(2020) Казарезов, А. Я.; Галь, А. Ф.; Барабанова, Ю. Е.Документ Удосконалення транспортної логістики підприємства роздрібно-оптової торгівлі (на прикладі ТОВ «Гарний Продукт»)(2020) Малишев, І. О.; Казарєзов А. Я.Лідерські позиції на ринку України вимагають постійного покращення логістичних послуг та пошуків способів підвищення конкурентоспроможності компанії. В магістерській роботі розв’язана прикладна науково-дослідна задача – створено підхід до оптимізації транспортно-експедиторської системи перевезень на основі наявних засобів підприємства. В роботі досліджено транспортна логістична система підприємства оптово-роздрібної торгівлі продуктів харчування та напівфабрикатів. Розглянуті можливі варіанти удосконалення транспортної логістики підприємства, здійснена економічна оцінка запропонованих заходів.Документ Інформаційно-вимірювальна система обробки даних експерименту(2020) Галь, А. Ф.; Гайдай, Г. Ю.; Грєшнов, А. Ю.; Hal, A. F.; Haidai, H. Yu.; Hrieshnov, A. Yu.Розроблено інформаційно-вимірювальну систему, яку призначено для автоматизації обробки експериментальних даних у галузі океанотехніки та морських технологій. При цьому експериментальне дослідження проводилося на спеціально розробленому лабораторному стенді для вивчення динаміки багатоякірних систем позиціонування морських об’єктів, таких як плавучі бурові платформи, бурові та рятувальні судна та інші плавучі споруди. Представлено багатовіконний графічний інтерфейс системи, який розроблено з використанням середовища програмування NETBeans IDE та мови програмування високого рівня PHP. Показано роботу програми від початку її запуску, обробки результатів дослідження та до їх виведення на екран монітору. Графічний інтерфейс системи повністю відображує роботу системи, а саме: вибір вихідних даних із бази даних або їхній самостійний ввід користувачем, обробку числових даних, одержаних під час опитування датчика, побудову діаграм затухаючих коливань системи, розрахунок основних характеристик системи та порівняння їх із теоретичними значеннями, оцінку похибки розрахунків основних показників. Розроблена інформаційно-вимірювальна система обробки лабораторних даних дає змогу підвищити ефективність сприйняття інформації та достовірність одержаних результатів під час виконання лабораторної роботи, а також скоротити час на отримання експериментальних даних. Розроблена система дає змогу поліпшити значення таких показників: час збору і первинної обробки інформації; достовірність і точність отриманих експериментальних даних; достовірність і точність результатів обробки лабораторних даних; швидкість обробки експериментальних даних. Представлена інформаційно-вимірювальна система складається з таких елементів: пристроїв вимірювання, пристрою обробки вимірювальної інформації, пристрою зберігання інформації, пристрою подання інформації у вигляді реєстраторів і індикаторів, пристрою управління, що служить для організації взаємодії всіх вузлів системи, пристрою впливу на об’єкт, що включає в себе генератори стимулюючих впливів.Документ Совершенствование системы логистического сервиса на промышленных предприятиях(2020) Максатов, Т.; Maksatov, T.; Казарезов А. Я.Логистический сервис является неотъемлемой составляющей как производственного процесса, так и собственно поставки продукции конечному потребителю. Успешность реализации логистического сервиса промышленного предприятия требует значительных затрат и сложного планирования, будучи многогранным процессом, зависит от большого количества как внешних, так и внутренних факторов. Цель работы заключается в разработке теоретических и научно-методических основ формирования системы логистического сервиса промышленных предприятий. В работе проведен анализ логистических процессов на промышленном предприятии.Документ Аналіз багатоякірної системи утримання плавучих об’єктів океанотехніки(2020) Галь, А. Ф.; Гайдай, Г. Ю.; Грєшнов, А. Ю.; Hal, A. F.; Haidai, H. Yu.; Hrieshnov, A. Yu.Отримано математичний вираз, що дозволяє проводити оцінку впливу маси якірної лінії на кінетичну енергію системи «плавучий об’єкт–якірний канат», на основі якого було проведено чисельний аналіз якірних зв’язків плавучих бурових платформ різного типу. Показано, що вплив маси якірної лінії на кінетичну енергію системи «плавучий об’єкт–якірний канат» малий і лежить у межах 1–2 %, а в багатьох випадках і значно нижче 1 %, водночас вплив приєднаних мас води якірної лінії також лежить у цих межах. Доведено, що зі збільшенням попереднього натягу якірного каната вплив маси якірної лінії зменшується; зменшення робочої глибини й довжини канату також приводить до зменшення впливу маси якірної лінії. Водночас маса сталевих тросів має менший вплив на кінетичну енергію системи в порівнянні з якірними ланцюгами. На підставі проведених розрахунків було виведено статистичну формулу для оцінювального розрахунку приєднаних мас води якірних ліній багатоякірних систем у залежності від їхніх технічних характеристик (погонної ваги якірного зв’язку, його діаметру й довжини). Фізика утримання плавучих об’єктів за допомогою багатоякірних систем досить складна й залежить від конструкції самого плавучого об’єкта, глибини моря в районі його розташування, а також погодних умов, які мають свої особливості в залежності від географії, рельєфу морського дна й інших океанографічних умов. Представлено конструктивні рішення різного роду проблем, пов’язаних з експлуатацією якірних ліній у складі системи «плавучий об’єкт–якірний канат», які вирішуються шляхом зміни площі ланок якірних ланцюгів, використання дроселів і ламінаторів потоку, що може, на думку авторів, значно зменшити кількість аварій на об’єктах із пасивними системами позиціювання. Формалізовано концептуальні положення регулювання силових потоків у гнучких якірних зв’язках системи утримання плавучого об’єкта внаслідок зміни приєднаної маси води в якірних лініях шляхом застосування додаткових елементів ланок якірних ланцюгів, що мають спеціальну конструкцію (додаткові елементи у вигляді плоских пелюсток, дроселів, ламінаторів).Документ Совершенствование системы сбытовой логистической деятельности торгового предприятия(2020) Умиров, З.; Umirov, Z.; Казарезов А. Я.Документ Нормативні основи експлуатації водного транспорту: логістичний аспект(2020) Галь, А. Ф.; Казарєзов, А. Я.; Барабанова, Ю. Є.Наведено основні нормативні і технічні терміни, визначення й поняття, що використовуються при експлуатації водного транспорту та океанотехніки. До більшості термінів та понять подано необхідні пояснення та коментарі. Скорочено викладені історія і вимоги класифікаційних товариств, міжнародних морських організацій та конвенцій щодо питань експлуатації водного транспорту. Призначено для студентів і магістрів Факультету морської інфраструктури та Кораблебудівного інституту, що навчаються за спеціальностями "Менеджмент" і "Кораблі та океанотехніка".