Матеріали конференцій (МіКМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (МіКМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Влияние температуры наружного воздуха на параметры частичных режимов одновального и многовальных ГТД для электростанции(2014) Тарасенко, М. А.; Тарасенко, А. И.Цель работы – провести сравнительный анализ влияния температуры наружного воздуха на частичные режимы газотурбинных двигателей разных схем. Получить зависимость параметров двигателя от температуры наружного воздуха.Документ Расчетная крутильная схема с распределенными параметрами для пропульсивного судового малооборотного дизельного комплекса(2014) Тарасенко, А. И.; Тарасенко, А. А.Цель работы – обосновать необходимость учета распределенных параметров валопровода при определении форм и частот собственных колебаний и предложить соответствующую расчетную схему, позволяющую это осуществить.Документ Особенности работы судового малооборотного дизеля в условиях ледового плавания(2014) Тарасенко, А. И.Цель работы – разработка математической модели судового пропульсивного комплекса в виде системы обыкновенных дифференциальных уравнений, реализация этой модели на ЭВМ путем численного решения дифференциальных уравнений и сравнительные расчеты на ЭВМ.Документ Отримання плазмових покриттів з комплексом підвищених фізикомеханічних та експлуатаційних властивостей(2021) Карпеченко, А. А.; Бобров, М. М.; Савенков О. І.; Кондратьєва А. А.Досліджено можливість підвищення комплексу фізико-механічних і експлуатаційних властивостей плазмових покриттів з порошків марок ПГ-19М-01 і ПРХ18Н9 за рахунок електроімпульсного впливу на гетерофазний високотемпературний струмінь при напиленні і подальшої поверхневої пластичної деформації нанесених покриттів дробоструменевою обробкою. Показано, що дробоструменева обробка забезпечує формування зміцненого шару товщиною до 180...200 мкм, при цьому максимальний рівень мікротвердості спостерігається на глибині близько 60 мкм. Мікротвердість покриття з порошку ПГ-19М-01 в точці максимального зміцнення підвищується на 35%; сталевих покриттів з порошку ПР-Х18Н9 – на 48% в порівнянні зі станом після напилення. Проведено експериментальні дослідження впливу зазначеної обробки на міцність зчеплення і зносостійкість отриманих покриттів. Показано, що після проведення дробоструменевої обробки міцність зчеплення покриттів знижується на 10...15%, а зносостійкість підвищується на 32...38%.Документ Зниження вагогабаритних показників суднових зубчастих передач(2021) Попов О. П.; Попова Л. О.; Савенков О. І.; Кондратьєва А. А.; Popov Aleksey; Popova Larisa; Savenkov Oleg; Kondratieva AnnaЗменшення габаритів суднових зубчастих передач і, як наслідок, зменьшення їх ваги здійснюється за рахунок зниження контактних напружень шляхом застосування зубчастих коліс із точковим контактом тіл замість лінійного. Зниження вагогабаритних показників суднових зубчастих передач на 25-40% призводить до суттєво зниження вартостізубчастих коліс.