Статті. Кафедра дизайну
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті. Кафедра дизайну за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Влияние требований эргономики интерьера малотонажного судна на формирование его экстерьера(2009) Саенко, М. Ю.; Saenko, M. Y.Рассмотрены принципы взаимной размерной координации функционально наиболее важных эргономически и антропометрически обоснованных размерных величин судового интерьера и их логической связи с формированием экстерьера малотоннажного суднаДокумент Світло та його колір як засіб функціонального та естетичного обладнання інтер’єру(2009) Сергієнко, О. М.; Чабанова, Є. А.; Sergienko, O. M.; Chabanova, E. A.Пропонуються методичні рекомендації використання і функціонального зв'язку якості світла та кольору як взаємодіючих складових елементів інтер'єрної композиції (та їх впливу на психофізіологічний стан людини)Документ Вплив категорії образу й образності на результат творчості(2009) Чигінцева, О. В.; Чигінцев, С. І.; Chigintseva, O. V.; Chigintsev, S. I.Представлено загальний огляд категорії образу та образного мислення. Розглядається і аналізується його вплив на основні аспекти дизайнерської діяльностіДокумент Розробка архітектури та інтер’єру туристичного підводного апарату(2009) Пишнєв, С. М.; Перцула, Д. В.; Кукчерук, А. Я.; Pishnev, S. M.; Pertsula, D. V.; Kukcheruk, A. Y.Пропонується концептуальний проект туристичного підводного апарату, формоутворення якого розроблено з використанням біонічних принципівДокумент Додаткові кольори як засіб досягнення єдності в цілому(2010) Сергієнко, О. М.; Sergienko, O. M.Розглянутий механізм дії додаткових кольорів як впорядкована система створення атмосфери психофізіологічної комфортності інтер'єруДокумент Что такое композиция?(2010) Чигинцева, Е. В.; Сhigintseva, O. V.; Чигинцев, С. И.; Chigintsev, C. I.Розглянуті принципи побудови композиції та послідовність її створення. Запропоновано підхід к композиції, як к процесу, який охоплює всі види творчої діяльностіДокумент Живопис в розробці сучасного інтер'єра: види, способи розташування, композиції в просторовому середовищі(2011) Матійко, О. В.; Прокопенко, Н. О.; Matiyko, A. V.; Prokopenko, N. O.Проаналізовано особливості розміщення художніх елементів в проектуванні сучасного дизайн інтер’єра житлових приміщеньДокумент Концептуальная направленность кафедры "дизайн" в национальном университете кораблестроения им. адмирала Макарова(2011) Чигинцев, С. И.; Chigintsev, S. I.Рассмотрена концептуальная направленность кафедры "Дизайн" в свете влияния дизайна как науки на основные творческие сферы человеческой деятельностиДокумент Развитие творческого начала – важный этап в формировании личности дизайнера(2011) Чигинцева, Е. В.; Chigintseva, E. V.Рассмотрено формирование творческих способностей у студентовДокумент Сучасний дизайн меблів в Україні: новації, перспективи, художні особливості(2011) Одробинський, Ю. В.; Odrobinsky, Y. V.Стаття присвячена особливостям розвитку меблевого виробництва на сучасному етапі, де визначено класифікацію якості, технологічні і композиційні принципи виготовлення меблівДокумент Авторський текстильний виріб як засіб функціонального та естетичного оздоблення інтер’єру(2011) Сергієнко, О. М.; Чабанова, Є. А.; Sergienko, O. M.; Chabanova, E. A.Пропонується розробка авторського текстильного виробу, який відповідає функціональним та естетичним вимогам дизайнера та несе виховну функцію, його опис та застосування в сучасному інтер’єріДокумент Роль музыки и литературы в подготовке специалистов в области живописи и дизайна(2012) Сергиенко, Е. Н.; Sergienko, E. N.Рассматривается проблема обучения специалистов в области живописи и дизайна и определяется роль музыки и литературы в их подготовкеДокумент Значение довузовской подготовки абитуриентов направления “дизайн” при формировании художественно-образного мышления(2012) Прокопенко, Н. О.; Матийко, О. В.; Prokopenko, N. A.; Matiyko, A. V.В данной статье делается попытка осуществить анализ педагогических путей целенаправленного развития художественно-образного мышления абитуриентаДокумент Рисунок як невід’ємна частина діяльності людства(2012) Макушина, І. В.; Makushina, I. V.Стаття присвячена рисунку як результату художньої діяльності, його значенню в розвитку форм культурного існування людиниДокумент Дизайн как наука – эволюции феномена(2012) Чигинцев, С. И.; Чигинцева, Е. В.; Chigintsev, S. I.; Chigintseva, E. V.Рассмотрена краткая история развития дизайна, взаимосвязь и влияние точных и гуманитарных наук на формирование художественно- конструкторского образованияДокумент Принципы цветообразования в судовом интерьере(2013) Золотухин, Ю. В.; Пышнев, С. Н.; Zolotukhin, U. V.; Pyshnev, S. N.Рассматриваются ключевые вопросы обоснования проектного выбора цветового оформления судового интерьера в зависимости от типа судна и специфики проектной задачиДокумент Роль света в решении колористических задач при подготовке специалистов в области дизайн интерьера(2013) Сергиенко, Е. Н.; Sergienko, E. N.Обозначено влияние света на решение колористических задач применительно к созданию художественного образа при подготовке специалистов дизайн интерьера и даны практические рекомендации.Документ Еволюція архітектури плавучих споруд для житла та відпочинку(2014) Пишнєв, С. М.; Долгова, А. К.; Гавриленко, Є. О.; Pyshnev, S. M.; Dolhova, A. K.; Havrilenko, Ye. O.У статті розглянуті та проаналізовані існуючі споруди та розробкидля проживання, роботи та відпочинку на водіДокумент Проектирование подводных носителей технологического оборудования с использованием функциональных модулей(2015) Пышнев, С. Н.; Данильченко, Н. В.; Pyshnev, S. M.; Danilchenko, N. V.Статья посвящена проблеме выбора архитектуры и схемы общего расположения необитаемых подводных аппаратов различного целевого назначения. Элементы оборудования представлены в виде конструктивно оформленных функциональных модулейДокумент Методика засвоєння рисунка за допомогою канонів і пропорцій(2016) Макушина, І. В.; Makushina, I. V.У статті зроблена спроба розглянути методику засвоєння рисунка за допомогою канонів і пропорцій, які використовувалися у різні історичні епохи – у Стародавньому Єгипті, Греції, добі Відродження, Класицизмі та сучасності