Кафедра філософії і культурології (ФіК). Припинила існування (вересень 2021 р.)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра філософії і культурології (ФіК). Припинила існування (вересень 2021 р.) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 89
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні вказівки та плани семінарських занять з філософії(2003) Соболь, Петро Петрович; Дрожанова, Оксана МиколаївнаУ розгорнутому вигляді висвітлюються всі основні теми і питання, призначені для орієнтування студентів при підготовці до семінарських занять з філософії. Особливу увагу приділено можливості інваріантного розгляду проблем, аспектів, ідей, персоналій з огляду на різноманітність підходів і завдань у навчальній літературі. До кожної теми рекомендовані саме такі підручники, які легко можна знайти в бібліотеках, які суттєво розкривають поставлені питання, а також сучасні монографічні праці, статті, тексти класичної спадщини. Надається можливість варіювати проблеми в залежності від власного погляду викладачів, місткості курсу філософії та профілю майбутньої спеціальності студентів. Послідовність розгляду тем та основні питання для розгляду відповідають лекційному курсу. Рекомендовано для студентів денної та заочної форм навчання.Документ Модульний контроль знань з курсу "Філософія"(2003) Гусаріна, Г. А.; Кисляков, Володимир ПавловичУ вказівках подано основні характеристики перевірочних модулів та наведено можливі варіанти завдань.Документ Архаїчна культура праслов'ян та східнослов'янських племен(2004) Андрєєва, Наталія БорисівнаНа підставі аналізу культурно-історичного процесу прадавніх часів дається оцінка першоджерел української культури. Призначено для студентів усіх спеціальностей, що вивчають дисципліну "Культурологія", а також "Історія України" та "Філософія" ("Релігієзнавство").Документ Скіфська культура(2004) Андрєєва, Наталія БорисівнаНа підставі аналізу культурно-історичного процесу прадавніх часів дається оцінка першоджерел скіфської культури. Призначено для студентів усіх спеціальностей, що вивчають дисципліну "Культурологія".Документ Концепція відродженого природженого права як продовження традицій Нового часу в українській філософії(2005) Патлайчук, О. В.Відродження ідеї природного права у філософській думці України на межі ХІХ-ХХ століть стало продовженням і подальшим розвитком однієї із найстаріших світових культурних традицій; особливе значення тут мала новочасна традиція, що безпосередньо вплинула на представників відродженого природного права-вихідців з України через філософію Канта і неокантиянство.Документ Методичні рекомендації з курсу "Логіка" для семінарських занять(2005) Квачов, Анатолій ПилиповичДані рекомендації в розгорнутому вигляді висвітлюють усі основні теми і питання, призначені для орієнтування студентів при підготовці до семінарських занять з дисципліни "Логіка".Документ Методичні рекомендації до курсу ''Релігієзнавство''(2005) Ліпіна, Тетяна ВалеріївнаУ даній роботі наведено рекомендації щодо підготовки до самостійних робіт, виконання та оформлення рефератів з приблизним планом та літературою до кожної теми. Запропоновані контрольні питання до всього курсу, перелік основної та додаткової літератури з релігієзнавства. Призначено для студентів усіх курсів.Документ Методичні вказівки до курсу "Культурологія" для семінарських занять та самостійної роботи (до 1-го модуля навчальної програми)(2005) Дмитрієва, Тетяна ГеоргіївнаМетодичні вказівки призначені для допомоги студентам в осягненні вузлових питань кожної теми даної дисципліни, охоплюють всі основні проблеми теорії культури, дають можливість орієнтуватися в них. Особлива увага приділялась можливості інваріантного розгляду проблем, аспектів, структур та ідей з огляду на різноманітність точок зору та підходів і нерівномірність актуалізації самої пробле- матики в науковій та учбовій літературі. Кожна тема забезпечена комплексом контрольних питань та тестових завдань, списоком основної літератури та додаткових літературних джерел, які легко можна знайти в бібліотеках і що всебічно розкривають поставленні питання. Призначені для студентів всіх спеціальностей.Документ Методичні вказівки до курсу "Філософські проблеми наукового пізнання"(2006) Соболь, Петр ПетровичУ розгорнутому вигляді подані основні теми і питання, призначені для засвоєння студентами при самостійному ознайомлені з філософськими проблемами наукового пізнання.Документ Розвиток теорії прав особистості в рамках філософської концепції відродженого природного права(2006) Патлайчук, О. В.Шляхи вирішення споконвічних проблем пошуку правового ідеалу, співвідношення та взаємодії права, моралі і влади, особистості і держави, які пропонувалися та обґрунтовувалися в межах руху за відродження природного права видатними вітчизняними мислителями кінця XIX - початку XX ст., багато в чому перетинаються з конкретноісторичними умовами сучасної України. Сучасними дослідниками (А.Поляковим, В.Жуковим, Е.Кузнецовим, К.Гусєвим, Є.Фроловою та ін.) розглядаються різні сторони як самого природно-правового руху, так і окремих його представників.Документ Методичні вказівки для проведення занять з курсу "Філософія" (перший навчальний модуль)(2007) Щукін, Євген Олександрович; Патлайчук, Оксана Віталіївна; Дрожанова, Оксана МиколаївнаНаведено відомості з організації проведення занять з курсу "Філософія", розроблені відповідно до вимог Болонського процесу; роз'яснено види і форми контролю успішності та критерії оцінювання знань студентів; розглянуто зміст структурних елементів першого навчального модуля та зразок модульної контрольної роботи. До кожної теми модуля даються плани лекційних та семінарських занять, перелік питань для самостійної роботи та самоконтролю засвоєння матеріалу лекції, рекомендовані теми рефератів і додаткова література. Призначено для студентів денної та заочної форм навчання.Документ Курс лекцій з етики й естетики(2008) Соболь, Петро ПетровичДане видання – одна з дуже небагатьох спроб створити поєднаний курс етики й естетики, як цього вимагає сучасний освітній стандарт. Наведено головні поняття і питання теорії моралі та естетики. Розглянуто особливості предметів етики й естетики, системи категорій і структури обох дисциплін. Детально, сполучаючи теоретичний аналіз із популярним викладом матеріалу, подається хвилююча на сьогодні тема морального й естетичного ставлення людини до природи. Призначено для студентів гуманітарного напрямку навчання і всіх бажаючих.Документ Суспільство, держава і право в філософії вітчизняного неолібералізму(2008) Патлайчук, О. В.; Patlaichuk, O.V.Розглядається ставлення представників вітчизняного неолібералізму до питань розбудови суспільства, держави і права. Аналізуються намічені цією концепцією шляхи удосконалення правової держави та перетворення її у соціальнуДокумент Методичні вказівки для проведення занять з курсу "Філософія" (2-й та 3-й навчальні модулі)(2008) Щукін, Євген Олександрович; Дрожанова, Оксана Миколаївна; Патлайчук, Оксана ВіталіївнаНаведені відомості про методику проведення занять з курсу "Філософія", яка розроблена відповідно до вимог Болонського процесу. Наводиться зміст структурних елементів другого та третього навчальних модулів, перелік екзаменаційних питань, дається аналіз електронних ресурсів з дисципліни. До кожної навчальної теми надається план лекційного та семінарського занять, перелік питань, які виносяться студентам на самостійну проробку, перелік питань для самоконтролю засвоєння матеріалу лекції, рекомендовані теми рефератів, додаткова література. Методичні вказівки призначені для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання.Документ Взаємовідношення рівності і свободи, демократичної і ліберальної ідеї в концепції відродженого природного права(2008) Патлайчук, О. В.; Patalaychuk, O. V.Аналізуються шляхи реалізації зазначених принципів у суспільному житті , які намічені концепцією відродженого природного праваДокумент Людина і природа: природні умови виникнення голоду(2009) Макарук, О. М.; Makarchuk, O. M.Розглянуто природні умови голоду і недодання у світі. Подано аналіз деструктивності діяльності людини як основного фактора виникнення "епох Голоду"Документ Поняття й інтегруюча функція провідної організуючої ідеї культури(2009) Соболь, П. П.; Sobol, P. P.Розробляється методологічна засада єдності культурно-історичного процесу і його типів, що дозволяє забезпечити побудову чіткої методики викладу курсу історії культурного розвитку в ціломуДокумент Проблема ідентичності в творчості Е. Еріксона(2009) Ступак, О. П.; Stupak, O. P.Розглянуто джерела та зміст концепції психосоціальної ідентичності Е. Еріксона та її потенція щодо сучасного філософського осмислення феномену ідентичностіДокумент Освіта і праця: аспекти взаємозв’язку(2009) Дрожанова, О. М.; Droganova, O. M.Розглянуто основні протирія мі серою освіти та трудовим процесом за суасних соціально-економіних умов. одано аналіз методологіних підходів до вивення взаємозвязку освіти і праціДокумент Соціально-психологічні фактори ціннісних змін у сучасному суспільстві(2009) Schukin, Y. O.; Щукін, Є. О.Проведено аналіз новітніх досліджень в галузі соціальної філософії, соціології і психології навколо особистісних трансформацій в сучасному суспільстві