Статті (СН)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (СН) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ System and analytical research of the development of transport and technological systems of railway ferries(2020) Drozd O., Kazymyrenko Y., Yeholnikov O., Morozova H.Об’єктом дослідження є процеси розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів як складних технічних систем. В ході дослідження використано системний підхід до вирішення науково-технічної проблеми підвищення ефективності технічного обслуговування залізнично-поромних сполучень, для чого застосовано графічний метод аналізу формування причинно-наслідкових зав’язків з побудовою діаграми Ісікави. За найбільш інформаційний критерій обрано резерв прискорення оборотів вагонів на залізничних поромах – якісну характеристику ефективного використання вагонного парку, яка безпосередньо залежить від скорочення простоїв вагонів у припортовій зоні, що є перспективним. Результати досліджень надають багатопланову картину, яка показує можливість скорочення часу знаходження судна у порту за рахунок підвищення технічного рівня організаційних робіт з рухливим складом на під’їзних шляхах і їх завантаженням на пором. А також виявляє вплив стану матеріально-технічної бази обслуговування рухомого складу та бази порту для завантаження поромів, сумісності дій роботи диспетчерських служб та необхідності відповідної інформаційної підтримки. Проте розвиток цих напрямів не можливий без забезпечення умов надійності засобів залізничної автоматики, автоматизації та телемеханіки, а також підвищення кваліфікації кадрів з їх обслуговування. Сумісність дій роботи диспетчерських служб реалізується через застосування гнучких форм організації вантажопотоків зі складанням оптимального каргоплану завантаження залізничного порому. Впровадження інформаційного забезпечення повинно враховувати синхронізацію дій інформаційних систем залізниці та порту, а також взаємозв’язок засобів автоматики з роботою поромної переправи, постійно оновлюватись за рахунок нових програмних продуктів. На підставі проведеного аналізу складено програму заходів щодо розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів. Одержані результати спрямовано на підвищення оперативності, обґрунтованості та ефективності управлінських робіт з експлуатації засобів транспорту та можуть бути використані при виконанні дослідницьких робіт інших об’єктів залізнично-водного сполучення, зокрема припортових залізниць.Документ Технологічні особливості і фізико-хімічні процеси переробки кришталевого скла на порошок(2020) Казимиренко, Ю. О.; Дрозд, О. В.; Жарський, Є. В.; Kazymyrenko, Yu. O.; Drozd, O. V.; Zharskiy, Ye. V.Стаття присвячена вирішенню актуальної на сьогоднішній час науково-практичної проблеми переробки скляного бою та бракованих скляних виробів з нарійсилікатного скла, різновидів кришталю, натрій-кальцій-силікатного скла, якими насичений сучасний ринок. Перспективним напрямом хімічних технологій є одержання скляних порошків. Описано експериментальні роботи та лабораторні дослідження щодо визначення хімічного складу, структури, властивостей, для чого застосовано методи оптичної і електронної мікроскопії, рентгеноструктурного аналізу; аналітичні розрахунки кінетики високотемпературних процесів. Одержані результати зіставлено з діаграмами стану PbO‒SiO2 , Na2O‒CaO‒SiO2, Na2O‒SiO2. Процес розм’якшення досліджено за усадочними процесами, для чого застосовано авторський зразок лабораторної установки для виготовлення порошкових виробів. Авторами пропонується технологічна схема переробки бою скла та бракованих кришталевих виробів на склопорошок, яка включатиме у себе операції дроблення на дробарці до крупності до 10 мм з подальшим здрібненням до дисперсності 30…80 мкм у кульовому млині барабанного типу, виготовлення порошкової суміші з наступним її топленням при температурі 800 °С у муфельній печі з окиснювальним середовищем, дробленням та здрібненням спеченого агломерату. Встановлено, що одержані порошки є рентгеноаморфними, мають округлу форму; їх гранулометричний склад належить діапазону 40…70 мкм, їх мікротвердість становить близько 1,4 ГПа. Проаналізовано фізико-хімічні процеси, характерні для кожного з етапів технологічного циклу. Наведено теоретичне обґрунтування температурних режимів та результати мікроструктурних досліджень, морфологічних характеристик одержаних порошків. Експериментально визначена і теоретично обґрунтована важливість процесу топлення скляного агломерату в діапазоні температур 300…800 °С з максимальною інтенсивністю у перші 8–10 хв. Запропоновано перспективи їх подальшого застосування для виготовлення нових функціональних композиційних матеріалів і покриттів зі стабільними експлуатаційними властивостями.Документ Socio-psychological problems of modern youth and ways of their solution(2021) Drozd, Oksana; Turkova, Liliia; Smilichenko, IaninaДокумент Challenges in teaching English for specific purposes(2021) Boiko, L. M.; Бойко, Л. М.The article highlights the challenges in teaching foreign languages for specific purposes. It discusses different innovative technologies used by the English teachers in order to motivate students and involve them into the learning process.Документ Експертиза відходів руйнації на основі ознак структурної деградації матеріалів та перспективи рециклінгу(2023) Дрозд О. В.; Drozd O. V.Актуальність досліджень зумовлена необхідністю утилізації відходів руйнації через збройну агресію. Сучасна практика менеджменту відходів в умовах воєнних дій ґрунтується на моделях циркулярної економіки, де оновлення ресурсного потенціалу відбувається через переробку сировини та з повторним використанням у виробництві. Аналіз ситуації показав неспроможність використання теоретичнометодичних засад довоєнного періоду та необхідність пошуку нових технологічних рішень, які враховують особливості хімічного складу, структури, зносу матеріалів. Мета роботи полягає у розробці методологічного підходу до експертизи відходів руйнації, який ґрунтується на критеріях структурної деградації матеріалів та покладений в основу розробки організаційних заходів щодо їх рециклінгу. При постановці досліджень застосовано ситуаційний підхід з методологією експертного експерименту. Розроблено методику з алгоритмом реалізації, який містить виокремлення зі всього різноманіття матеріалів еталонних зразків і зразків-свідків; експериментальні дослідження та аналітичний опис їх макро- і мікроструктури; формулювання головних ідентифікаційних ознак деградації структури у порівнянні з еталонними зразками; експериментальні випробування на зразках-свідках з визначенням кількісного і якісного характеру пошкодження; складання калібрувальної шкали для кожного виду зразку матеріалу з вибірки. Методика апробована на зразках-свідках автомобільних сплавів, листового віконного скла та полімерного шиферу, які зазнавали нагрівання у окисному середовищі та занурення у воду. Запропонована методика експертного експерименту на відміну від існуючих дасть змогу лише за структурними ознаками визначитись зі ступенем руйнування матеріалу та зробити висновки щодо доцільності його подальшої переробки на сировину або на іншу продукцію. Наукові результати сформульовані у вигляді моделі задачі рециклінгу відходів руйнації з розробкою організаційних заходів, що являє собою підґрунтя для створення стартапів з впровадження беззалишкових технологій.Документ Glass microspheres thermo-deformation sintering processes in the technologies of obtaining materials for underwater technical equipment(2023) Kazymyrenko Yuliia; Solomoniuk Natalya; Drozd Oxana