Навчально-методичні матеріали (ЖР та PR-технологій)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні матеріали (ЖР та PR-технологій) за Автор "Гінкевич О. В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вступ до спеціальності: навч.-метод. посібник для студентів денної форми навчання у галузі знань 06 «Журналістика», спеціальності 061 «Журналістика, реклама і PR», освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»(2022) Гінкевич О. В.; Клименко Н. Г.Мета курсу полягає в тому, щоб студенти опанували основні поняття журналістики, реклами та піару. Завдання дисципліни полягає у формуванні в студентів професійної відповідальності за інформацію, моральних засад журналістської праці, глибокого розуміння принципів, функцій діяльності ЗМІ, норм професійної етики, а також – стійкої світоглядної позиції, національнодуховних переконань, державницького мислення, вдосконаленнятворчої обдарованості, інтелектуальних здібностей.Документ Методичні рекомендації до написання та захисту випускної кваліфікаційної роботи за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти в Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова(2023) Спанатій О. С.; Костирко Т. М.; Гаврилова Я. Л.; Гінкевич О. В.Випускна кваліфікаційна робота/проєкт (дипломна робота/проєкт) – це самостійне теоретико-прикладне дослідження, що виконується здобувачем вищої освіти за завершальному етапі навчання за освітнім ступенем. Випускна кваліфікаційна робота – кваліфікаційне самостійне дослідження, що виконує студент при завершенні навчання за освітньою програмою; призначене для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей в медіа сфері, які закріплені у стандартах вищої освіти відповідного освітнього ступеня, містить висновки та пропозиції за результатами аналітичних і експериментальних досліджень, направлені на вирішення актуальної науково-практичної/суспільно важливої проблеми. Випускний кваліфікаційний проєкт – кваліфікаційне самостійне дослідження, що виконує студент при завершенні навчання за освітньою програмою; призначене для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей в медіа сфері, які закріплені у стандартах вищої освіти відповідного освітнього ступеня, та містить економічне/управлінське рішення, необхідне для реалізації проєкту на основі застосування економічних рішень (розрахунків)/програмних інформаційних продуктів тощо.Документ Стратегічні технології реклами та PR(2024) Спанатій О. С.; Гінкевич О. В.У навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».