Статті (ДВЗ,УтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ДВЗ,УтаТЕ) за Автор "Gogorenko, O. A."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Effect of thermal inertia on diesel engines transient performance(2020) Minchev D. S.; Gogorenko, O. A.; Мінчев Д. С.; Гогоренко, О. А.Теплова інерція деталей циліндро-поршневої групи, колекторів впускної та випускної систем впливає на роботу дизельних двигунів на неусталених режимах. Внаслідок теплової інерції температура деталей двигуна на усталеному режимі роботи коливається у вузькому діапазоні, проте під час перехідного процесу нагрівання або охолодження деталей потребує певного часу. Вплив теплової інерції проявляється в зміні умов протікання процесів вигоряння палива, внутрішньо циліндрового теплообміну та індикаторного ККД циклу, а також у збільшенні загальної інерційності системи газотурбінного наддуву, що зумовлює необхідність врахування вказаного явища при моделюванні неусталених режимів роботи двигунів. Для вирішення вказаної задачі в програмному комплексі Blitz-PRO, який є доступним on-line, та дозволяє здійснювати моделювання робочих процесів двигунів внутрішнього згоряння, реалізована підмодель процесів теплопередачі. Метод полягає у врахуванні теплоємності деталей двигуна, що акумулюють енергію під час нагрівання та віддають енергію при охолодженні під час неусталеної роботи двигуна. У комбінації з рівняннями тепловіддачі та теплопровідності це дозволяє розрахувати зміну середньої температури деталей двигуна в часі та відобразити зміни в загальному процесі теплопередачі. Запропонований метод перевірявся шляхом співставлення експериментальних даних, отриманих на випробувальному динамометричному стенді на базі двигуна КамАЗ-740.10, з результатами моделювання в Bltz-PRO. Під час експерименту фіксувалися миттєві значення крутного моменту двигуна, частоти обертання колінчастого вала та ротора турбокомпресора, тиск на виході з компресора та на вході в турбіну турбокомпресора, а також миттєву витрату повітря двигуном. Розрахунки виконувалися як з врахуванням так і без врахування теплової інерції. В результаті встановлено, що найбільший вплив теплова інерція здійснює на роботу системи газотурбінного наддуву, так на 8 секунді перехідного процесу тиск наддувного повітря в разі невраховування теплової інерції на 19 % нижчий за експериментальне значення, відповідні відмінності спостерігаються в значеннях частоти обертання турбокомпресора і витрати повітря двигуном. Встановлено, що врахування теплової інерції запропонованим способом забезпечує суттєве підвищення точності моделювання неусталених режимів роботи дизельних двигунів, особливо в частині коректності розрахунку параметрів системи газотурбінного наддуву.Документ Дизелісти-ювіляри(2019) Наливайко, В. С.; Гогоренко, О. А.; Nalyvayko, V. S.; Gogorenko, O. A.Розглянуто життєвий і науковий шлях ювілярів-дизелістів, які могли б в 2019 році відзначати 100, 90 і 80 років з дня народження. В статті йдеться про декана машинобудівного факультету, доцента кафедри «Суднових ДВЗ і установок» Байбарака Дмитра Степановича, відомого дизеліста і відомого в Україні та за її межами тренера з академічного веслування Лукіна Анатолія Івановича та прекрасну і у всьому неординарну людину доцента Сацького Анатолія Григоровича.Документ Некрасов Іван Степанович – організатор технічної освіти в Миколаєві (до 150-річчя від дня народження)(2021) Наливайко, В. С.; Гогоренко, О. А.; Nalyvayko, V. S.; Gogorenko, O. A.Розкривається життєвий шлях Івана Степановича Некрасова, якого справедливо можна вважати організатором технічної освіти в місті Миколаєві. Вчитель російської мови та математики, знавець двох іноземних мов, директор Ремісничого училища, директор Середнього механіко-технічного училища і Вечірнього робочого технікуму, завідувач кафедри, кандидат технічних наук, професор, член правління благодійного товариства, член міської Думи, депутат міської Ради – все це і багато іншого стосується Івана Степановича.Документ Старий навчальний корпус – колиска Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова(2022) Наливайко, В. С.; Гогоренко, О. А.; Nalyvayko, V. S.; Gogorenko, O. A.Розкривається історія становлення Старого корпусу і комплексу приміщень в яких нині розміщено Машинобудівний навчально-науковий інститут Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова. Історичний екскурс розпочинається від моменту виділення ділянки для зведення будівель механіко-технічного училища, проходить через початок будівництва, введення в експлуатацію новобудов, знищення у повоєнні роки, подальше відновлення, розширення, перепланування і добудови і завершується описом сучасного стану корпусу, який є колискою національного університету.Документ Івченко О. Г. – двигунобудівник, академік, творець унікальних авіаційних двигунів (до 115-річчя від дня народження)(2018) Наливайко, В. С.; Гогоренко, О. А.; Nalyvayko, V. S.; Gogorenko, O. A.Розкривається доля і трудові досягнення видатного українця, генерального конструктора, науковця, керівника підприємства, чиїм ім’ям воно названо, творця двигунів, на яких літали військові бомбардувальники та цивільна авіація, здійснювались трансатлантичні перельоти і працювала легендарна бензопила – Олександра Георгійовича Івченка. Так сталося, що ім’я легендарного творця авіаційних двигунів Івченка світові стало відомим лише після його смерті