Статті (ТООтаПС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ТООтаПС) за Автор "Adamenko, Oksana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компаративний аналіз педагогічних ідей вальдорфської педагогіки Р. Штайнера та гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського(2018) Адаменко, Оксана; Adamenko, OksanaУ статті здійснено компаративний аналіз педагогічних ідей вальдорфської педагогіки, заснованої Р. Штайнером і гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського. Даний аналіз сприятиме більш глибокому вивченню дисципліни «Вальдорфська педагогіка», що викладається студентам факультету дошкільної та початкової освіти. Виділено основні ідеї, що потребують порівняльного аналізу: філософські концепції: антропософія Р. Штайнера і гуманістична концепція В. О. Сухомлинського; ідея свободи; природа – основний засіб навчання; формування всебічно розвинутої особистості; вікова періодизація та ритми життя; колегіальне самоуправління школою, взаємодія школи, сім’ї і громадськості щодо організації діяльності учнів; підготовка вчителя.Документ Шляхи реалізації моделі формування здорового способу життя студентської молоді засобами фізичної культури(2019) Адаменко, Оксана; Литвиненко, Ольга; Борецька, Наталія; Adamenko, Oksana; Lytvynenko, Olha; Boretska, NataliaУ статті досліджено шляхи реалізації моделі формування здорового способу життя студентської молоді засобами фізичної культури на прикладі факультету фізичної культури та спорту Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Охарактеризовано напрями, щодо збереження здоров’я та формування здорового способу життя студентської молоді. Розкрито структурні компоненти моделі формування здорового способу життя студентської молоді в умовах закладу вищої освіти, а саме: змістовний, мотиваційний та діяльнісний. Реалізація структурних компонентів здійснюється через науково-дослідну роботу, освітню діяльність, орієнтацію студентської молоді на ведення здорового способу життя та профілактику шкідливих звичок.