142 "Енергетичне машинобудування"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 142 "Енергетичне машинобудування" за Автор "Мошенцев Ю. Л."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проектування системи охолодження головного суднового двигуна потужністю 9480 кВт(2022) Слободян С. І.; Мошенцев Ю. Л.На сучасних морських суднах для перевезення сухого (суховантажі) або рідкого (танкери) вантажу застосовуються різні системи охолодження для СЕУ. Переважно, це об’єднані системи, що охолоджують як головні, так і допоміжні двигуни. Ці системи мають досить велику вагу і габарити. Основні елементи цих систем, це теплообмінники, які на 90 % складаються з кольорових, коштовних і дефіцитних металів. Загальна вага цих металів у системі охолодження сучасного крупного судна складає близько 10 тон. Звичайно, рівень проектування таких систем у світі достатньо високий, тому роблять такі системи на базі сучасних поглядів на ефективність компактність таких схем. Сьогодні застосовують схеми з так званим місцевим переохолодженням. Ще такі схеми звуть маловитратними за особливості витрат теплоносія внутрішнього контуру через теплообмінники таких схем. Ще одна назва таких систем – системи з повільною швидкістю теплоносія (slow-flow system). Знову ж таки, ця назва пов’язана з однією з особливостей таких систем. Відомо також, що такі системи можуть бути побудовані за дещо різними схемами, які, проте, відповідатимуть одним і тим же принципам побудови таких систем [5]. У такому разі ці системи матимуть майже однакову компактність та ефективність. Одна з можливостей подальшого покращення параметрів подібних систем – це збільшення кількості теплообмінників, що відводять тепло. Про таку можливість є інформація у [5]. Дана робота присвячена можливості подальшого покращення маловитратних систем за рахунок збільшення кількості теплообмінників, що відводять тепло. Проводиться дослідження даної проблеми з урахуванням практичної відсутності даних з цього питання. Робота виконана українською мовою на 86 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 21 джерел. Графічна частина представлена на 6 кресленнях формату А1.Документ Раціональне регулювання головного суднового двигуна 6ЧН 32/40 (MAN 6L 32/40)(2022) Матвєєва І. С.; Мошенцев Ю. Л.В даній роботі виконується аналіз умов роботи суднового двигуна 6ЧН 32/40 (MAN 6L 32/40). Суднові двигуни внутрішнього згоряння міцно зайняли провідні позиції на світовому торговельному флоті як основні і допоміжні джерела енергії, що забезпечують як рух судна, так і виробництво електричної та інших видів енергії, що використовуються для підтримки технологічних процесів і життєдіяльності екіпажу та пасажирів. Впровадження нових технологій, пов'язаних з використанням електронних систем управління, а також переходом на газовий і газодизельний цикли, дозволило успішно розв’язати питання поліпшення екологічних показників суднових двигунів. Разом з тим сучасні двигуни мають відповідати до максимально високих екологічних показників. Стандартом підвищенням екологічних показників є IMO Tier II. Такий екологічний стандарт, що запроваджено з 2011 року, ставить вимогу до нормування викиди NOx. Згідно з технічними характеристиками двигуна MAN 6L 32/40, то викиди такого двигуна повинні бути не більше 9,68 г/(кВт·год) даного класу. В експлуатації двигуни внутрішнього згоряння відносно прості і технологічні, мають великий ресурс, часто сумірний з терміном служби судна, на якому вони встановлені. В дипломному проєкті увагу приділено детальними кресленнями, що дають уявлення про конструктивні рішення, які застосував виробник MAN Diesel & Turbo SE. Характеристики двигуна дозволяють оцінити рівень його технічних можливостей і ступінь досконалості. Для виконання розрахунків застосовується програма "Blitz-PRO", де здійснене моделювання як номінального режиму роботи двигуна з налаштуванням математичної моделі, так і статичної гвинтової характеристики двигуна. Отримані результати розрахунку ретельно звірялися з офіційними даними завода-виробника. Крім того, способи регулювання системи наддуву та розрахунки гвинтової характеристики двигуна при регулюванні турбокомпресора також виконувався в Blitz-PRO, що дозволив встановити найменшу витрату палива та покращити показники експлуатації, але винятком стало механічне перевантаження деталей двигуна. Разом з цим розглянуто питання охорони праці, довкілля і цивільного захисту та оборони, що нині мають високе значення для суспільства. Робота виконана українською мовою на 113 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 12 джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.