142 "Енергетичне машинобудування"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 142 "Енергетичне машинобудування" за Автор "Митрофанов О. С."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модернізація паливної системи високообертового дизельного двигуна типу 6ЧН 12,8/15,5(2021) Кузнєцов О. Р.; Митрофанов О. С.Дослідження у роботі присвячено модернізації паливної системи дизельного двигуна 6ЧН 12,8/15,5, який встановлено на тягачі виробництва фірми MAN. Зокрема, досліджено можливі шляхи модернізації паливної системи дизельного двигуна та розроблено нова схема паливної системи на базі насосфорсунок. Виконано розрахунок робочого циклу при використанні насосфорсунок. Також виконані розрахунки на міцність елементів циліндропоршневої групи та кривошипно-шатунного механізму двигуна 6ЧН 12,8/15,5. Спроектовано насос-форсунку, що дозволяє значно підвищити тиск упорскування чим самим покращується сумішоутворення, знижується питома ефективна витрата палива та покращуються екологічні показники двигуна. Виконано конструювання та розрахунок основних геометричних та експлуатаційних параметрів насос-форсунки. У роботі також розроблено технологічний процес виготовлення колінчастого валу двигуна 6ЧН 12,8/15,5, проведено аналіз його рівня шуму й вібрації, запропоновано заходи щодо зниження небезпечних та шкідливих факторів, що впливають на водія тягача. Розглянуто питання охорони навколишнього середовища й забруднення, які виникають при експлуатації дизельного двигуна. Проведена оцінка пожежної безпеки моторного відсіку тягача. Дипломна робота виконана українською мовою на 152 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 14 джерел. Графічна частина представлена на 8 кресленнях формату А1.Документ Модернізація паливної системи двигуна 4ЧН 20/28(2022) Бондар В. М.; Митрофанов О. С.Магістерська робота присвячена модернізації паливної системи дизельного двигуна 4ЧН 20/28 виробництва фірми Wartsila, який використовується у якості привода генератора електричного струму для стаціонарної електростанції. У магістерській роботі виконано аналіз можливих шляхів модернізації паливної системи дизельного двигуна 4ЧН 20/28 для реалізації двофазного впорскування палива. Виконано розрахунок робочого циклу і теплового балансу при використанні двофазного упорскування. Проектується нова паливна система двофазного упорскування палива та її основні елементи (паливний насос високого тиску та форсунка двофазного упорскування), що дозволяє знизити питому витрату дизельного палива, знизити максимальний тиск згоряння та покращити екологічні показники двигуна. Також у магістерській роботі виконані розрахунки на міцність основних елементів кривошипно-шатунного механізму дизельного двигуна 4ЧН 20/28; запропоновано заходи щодо зниження небезпечних та шкідливих факторів, що впливають на персонал з обслуговування дизельної стаціонарної електростанції. Магістерська робота складається з наступних розділів: вступ; застосування дизельного двигуна 4ЧН 20/28 у складі стаціонарної електростанції; моделювання робочого циклу та теплового балансу дизельного двигуна 4ЧН 20/28 зі стандартною та модернізованою паливною системою; розрахунок динаміки та міцності деталей КШМ дизельного двигуна 4ЧН 20/28; модернізація паливної системи дизельного двигуна 4ЧН 20/28; розробка заходів з охорони праці; висновок по проекту; список використаної літератури. Магістерська робота виконана українською мовою на 109 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 13 джерел. Графічна частина дипломної роботи представлена 6 кресленнями формату А1.Документ Модернізація паливної системи малообертового суднового двигуна типу 6ДКРН 80/230(2021) Мелконян Л. Т.; Митрофанов О. С.Завданням дипломної роботи є збільшення потужності малообертового суднового двигуна 6ДКРН 80/230 виробництва фірми MAN B&W з 18720 до 21600 кВт за рахунок модернізації його паливної системи. У першому розділі подано стислий опис та основні характеристики контейнеровозу і малообертового суднового двигуна 6ДКРН 80/230. Другий розділ присвячено розрахунку робочого циклу двотактного двигуна з модернізованою паливною системою з використанням гідравлічного приводу паливного насосу високого тиску. У третьому розділі виконано динамічний розрахунок сил, що діють у кривошипно-шатунному механізмі суднового двигуна 6ДКРН 80/230, а також розраховано на міцність його основні деталі. Четвертий розділ присвячено дослідженню можливих шляхів модернізації паливної системи малообертового суднового двигуна 6ДКРН 80/230 з метою забезпечення збільшення потужності та зменшення витрати палива. Також у розділі виконана розробка схеми паливної системи з гідравлічним приводом паливного насосу високого тиску, а також розраховано її елементи. У п'ятому розділі розроблено технологічний процес монтажу головного суднового двигуна 6ДКРН 80/230. У шостому розділі розглянуто економічне обґрунтування доцільності використання модернізованого двигуна 6ДКРН 80/230 на судні. Сьомий та восьмий розділи дипломної роботи присвячено розробці рекомендацій щодо забезпечення вимог екології навколишнього середовища, охорони праці та проведенню аналізу оцінки пожежної безпеки на контейнеровозі. Дипломна робота представлена 8 аркушами креслень формату А1 та 135 сторінками розрахунково-пояснювальної записки.Документ Розробка системи подачі газового палива двигуна 6ЧН 28/30(2022) Авраменко А. М.; Митрофанов О. С.При розробці магістерської роботи було поставлено завдання – модернізація паливної системи суднового двигуна 6ЧН 28/30 (потужність 1450 кВт при 750 об/хв.) виробництва фірми Caterpillar, встановленого на автомобільно-пасажирському поромі, з метою використання у якості основного палива метану. Використання газоподібного палива на автомобільно-пасажирському поромі викликано необхідністю зменшення використання традиційних нафтових палив, а також можливістю значного поліпшити показники токсичності відпрацьованих газів головним двигуном. Перший розділі присвячено стислому опису, основних характеристики автомобільно-пасажирського порому та головного суднового двигуна 6ЧН 28/30. У другому розділі виконано розрахунки робочого циклу при роботі двигуна 6ЧН 28/30 на різних видах палива, а саме дизельному та газовому. Третій розділі магістерської роботи присвячено розрахункам сил що діють на КШМ та розрахункам на міцність основних деталей двигуна таких, як поршень, поршневий палець, шатун й колінчастий вал. У четвертому розділі досліджено шляхи модернізації паливної системи з метою переведення двигуна на роботу з використанням газоподібного палива. Розроблено нову паливну систему та спроектовано її основні елементи. Робота представлена п’ятьма кресленнями формату А1 та містить 97 сторінок розрахунково-пояснювальної записки. Креслення (назва, номер): 1. Загальне креслення порому – ДП.142.6221м.01.01; 2. Поперечний переріз двигуна 6ЧН 28/30 – ДП.142.6221м.01.02; 3. Модернізована паливна система – ДП.142.6221м.01.03; 4. Двопаливна форсунка – ДП.142.6221м.01.04; 5. ПНВТ – ДП.142.6221м.01.05.Документ Розробка системи термохімічної утилізації тепла відпрацьованих газів двигуна 4Ч 9,55/8,6(2022) Цимоха Д. С.; Митрофанов О. С.Магістерська робота присвячена підвищенню ефективності енергетичної транспортної установки на базі автомобільного двигуна з примусовим запаленням 4Ч 9,55/8,6, який працює на альтернативному паливі – синтез-газі. У роботі проектується система утилізації тепла відпрацьованих газів двигуна, що дозволяє значно підвищити паливну економічність і поліпшити екологічні показники енергетичної установки. У роботі виконано аналіз можливих методів утилізації тепла відпрацьованих газів енергетичних установок транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння. Встановлено, що для транспортних установок з ДВЗ з іскровим запаленням найбільш перспективним методом утилізації вторинних енергоресурсів є термохімічна утилізація тепла відпрацьованих газів. Проведено моделювання робочого циклу двигуна 4Ч 9,55/8,6 з іскровим запаленням при використанні ТХУ теплоти ВГ, якій встановлюється на позашляховому автомобілі. Також у зв’язку з деяким підвищенням максимального тиску згоряння, виконано розрахунки на міцність елементів циліндро-поршневої групи та кривошипно-шатунного механізму автомобільного двигуна. Розроблено принципову схему системи термохімічної утилізації тепла відпрацьованих газів та основних її елементів для автомобільного двигуна 4Ч 9,55/8,6 з іскровим запаленням. Також у роботі виконано аналіз рівня шуму та вібрації автомобільного двигуна 4Ч 9,55/8,6 з системою ТХУ теплоти ВГ, запропоновано низьку заходів щодо зменшення небезпечних і шкідливих факторів, що діють на водія транспортного засобу. Магістерська робота виконана українською мовою на 104 аркушах розрахунково-пояснювальної записки, з використанням 11 літературних джерел. Графічна частина представлена сьома кресленнями формату А1.