142 "Енергетичне машинобудування"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 142 "Енергетичне машинобудування" за Автор "Козубов В. Д."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проектування системи наддуву автомобільного двигуна типу 4Ч 7,9/8(2022) Козубов В. Д.; Тимошевський Б. Г.Дана робота присвячена розробці та дослідженню системи наддуву для автомобільного двигуна типу 4Ч 7,9/8. Для вирішення поставленої задачі потрібно виконати аналіз режимів його роботи в складі легкового автомобілю, обґрунтування доцільності встановлення системи газотурбінного наддуву, пошуку можливості його форсування шляхом встановлення газотурбінного наддуву, математичне моделювання робочого циклу двигуна для номінального режиму роботи, математичне моделювання статичної зовнішньої швидкісної характеристики штатного двигуна, вибір доцільного рівня тиску надувного повітря та розрахунок статичної зовнішньої швидкісної характеристики двигуна з наддувом. При встановленні системи наддуву була поставлена наступна умова – установка наддуву на штатний двигун без внесення змін до його конструкції. Система наддуву є одним з найпоширеніших методів підвищення питомої потужності двигунів. На сьогодні, автовиробники часто встановлюють у свої двигуни систему наддуву. Це дозволяє відчутно збільшити потужність двигуна, а також зменшити питомі витрати пального. Призначення систем наддуву ДВЗ – підвищення масового наповнення циліндрів двигуна свіжим зарядом. Досягається це звичайно за допомогою спеціальних пристроїв чи агрегатів наддуву. Системи наддуву дуже різноманітні за принципом дії і, відповідно, по ознаках класифікації. Добре відомо, що для автомобільних двигунів, одна з найважливіших паспортних характеристик є статична зовнішня швидкісна характеристика, яка в свою чергу і є певним наближенням до реальних динамічних зовнішніх швидкісних характеристик, за якими відбувається робота двигуна протягом 15 % загального часу експлуатації в місті на режимах прискорення. В роботі розглядається двигун 4Ч 7,9/8 чотиритактний, карбюраторний, рядний, з верхнім розташуванням розподільчого валу. Система охолодження двигуна – рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією рідини. Двигун має комбіновану систему мастила: під тиском та розбризкуванням. Забезпечення якості розрахунку зовнішньої швидкісної характеристики двигунів даного типу є досить складним питанням, через широкий робочий діапазон обертів колінчастого валу – від 800 до 5400 об/хв., в якому здійснюється експлуатація двигуна. Робота виконана українською мовою на 77 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.