142 "Енергетичне машинобудування"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 142 "Енергетичне машинобудування" за Автор "Гогоренко О. А."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проектування системи охолодження двигуна типу 4ЧН 10,2/12 бойової машини(2022) Постоєв І. І.; Гогоренко О. А.Тематикою кваліфікаційної роботи є проектування системи охолодження двигуна типу 4ЧН 10,2/12 потужність якого становить 125 кВт. Поставлена задача модернізувати схему існуючої системи охолодження і теплообмінні апарати, які входять до її складу з метою покращення показників економічності двигуна і поліпшення параметрів відпрацьованих газів. Крім того модернізована система повинна мати просту схему, яка включає в себе мінімально можливе число агрегатів і теплообмінні апарати зі зменшеними габаритами. Саме об’єм і маса нової системи охолодження є ключовими факторами, оскільки передбачається, що двигун призначений для встановлення на бойові машини при їх модернізації. Двигуни типу 4ЧН 10,2/12 (Iveco N40 ENT C) відноситься до сучасних, спроектовані і виготовляються італійською автомобілебудівною компанією Industrial Vehicles Corporation. Широке поширення цих двигунів визначає актуальність докладного вивчення їх у ході спеціальної підготовки. Саме ці двигуни мають широкі можливості для свого застосування, оскільки відносяться до середньої цінової категорії і при незначній модернізації окремих елементів або систем стануть цікавими для відомих автомобілебудівних компаній, які спеціалізуються на складанні вантажних автомобілів і важкої колісної техніки. Тож проектування системи охолодження обраного двигуна дозволить йому задовольнити потреби сьогодення, а компанії Industrial Vehicles Corporation конкурувати з відомими у всьому світі гігантами двигунобудування. Робота виконана українською мовою на 99 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 13 джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.Документ Проектування системи охолодження суднового двигуна типу 12ЧН18/20 буксиру(2022) Бух І. К.; Гогоренко О. А.Завданням кафедри ДВЗУ та ТЕ є проектування системи охолодження суднового двигуна типу 12ЧН 18/20 для буксира. Метою роботи є модернізація системи охолодження, яка призведе до підвищення потужності та економічності двигуна, зниженню теплового поля судна та розмірів машинного відділення (МВ). В даний час неможливо уявити роботу багатьох портів, морських i річкових каналів без роботи буксирів. Неможлива без них й робота транспортного, промислового, науково-дослідного та іншого флоту. Особливо зросла роль морських буксирів коли в сфері мореплавства з’явилась значна кількість великих суден, обслуговування яких поблизу портів i в портах практично неможливо без допомоги багатьох i досить потужних буксирів. Потреба в буксирних суднах також виникає при використанні на мopi плавучих несамохідних об’єктів (буїв, понтонів, плавкранів, тощо). Досконалість буксирних суден, а також їхнє ефективне використання багато в чому визначається енергетичною установкою, ступенем її автоматизації, надійності й економічності. Двигун типу 12ЧН 18/20 форсований по наддуву, має систему охолодження наддувного повітря. На відміну від інших видів суден для буксира однією з найважливіших характеристик є не швидкість, а тяга або упор, тобто сила, з якою він може впливати на плавзасіб, що буксирується. Буксири відрізняються малою довжиною, що забезпечує необхідні маневрові якості, високими тяговими показниками. Відповідно до двигунів буксирів, до їх характеристик, а також до особливостей розміщення вмашинному відділенні пред’являються особливі вимоги. Для підвищення потужності в роботі пропонується застосування нової системи наддуву (двоступінчатий наддув). Для підвищення економічності та зменшення теплового поля запропоновано нову систему охолодження, яка забезпечить значне зниження температури наддувного повітря і дозволить знизити температуру відхідних газів. Робота виконана українською мовою на 117 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 джерел. Графічна частина представлена на 6 кресленнях формату А1.Документ Проектування турбокомпаундної системи двигуна типу 6ЧН 21/29(2022) Омельченко А. В.; Гогоренко О. А.Згідно з завданням кафедри дана робота є проектом системи «Турбокомпаунду» для двигуна типу 6ЧН 21/29. Двигун має номінальну потужність 1020 кВт при 900 хв-1 обертів колінчатого валу. Проектування системи «Турбокомпаунду» виконується з метою більш повного використання енергії відпрацьованих газів, що дасть можливість покращити показники економічності та підвищення потужності двигуна. Покращення зазначених показників можна забезпечити шляхом встановлення додаткової силової турбіни за турбіною турбокомпресора. Відпрацьовані гази, що виходять з турбіни турбокомпресора, мають досить високу температуру, і їх можна використовувати для приводу ще однієї турбіни. Ця турбіна передає свою енергію колінчастому валу двигуна і називається силовою, а двигун обладнаний силовою турбіною – «Турбокомпаундним». За результатами моделювання робочого циклу дизельного двигуна Yanmar 6N21ALGV (типу 6ЧН 21/29) потужністю 1020 кВт встановлено, що на номінальному режимі роботи температура відпрацьованих газів на вході в турбіну турбокомпресора становить близько 450 ℃, а на виході з неї – близько 300 ℃. Відхідні гази з такою енергією можна використовувати для отримання додаткової потужності. Робота виконана українською мовою на 76 сторінках розрахунковопояснювальної записки. Використано 9 джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.