Магістерські роботи (ІУСтаТ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ІУСтаТ) за Ключові слова "Action"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Системний аналіз та оцінка впливу штучного інтелекту на розробку ігор(2023) Маліцький Роман; Malitskiy Roman; Павленко А. Ю.Тема роботи – ''Системний аналіз та оцінка впливу штучного інтелекту на розробку ігор''. Магістерська робота виконується для аналізу та дослідження штучних інтелектів. Об’єктом дослідження є розробка гри з використання штучного інтелекту та аналіз коефіцієнту корисної дії. Метою роботи є системний аналіз та оцінка впливу штучного інтелекту на прикладі мобільної гри ''Geometry Astro Survival'' у жанрі Casual, Action. Актуальність роботи полягає в тому, що, штучний інтелект може значно покращити геймплей та користувацький досвід. Використання штучного інтелекту дозволяє створити реалістичних ігрових персонажів, розумних ворогів та непередбачувані ситуації, що збільшує цікавість та виклик гри. Крім того, штучний інтелект може допомогти вирішувати проблеми з балансуванням гри, адаптивним рівнем складності та автоматичним підлаштуванням до стилю гри кожного користувача. Він також може покращити систему управління та інтерактивність гри, забезпечуючи більш глибокий та персоналізований досвід для гравця. Загалом, аналіз та дослідження штучного інтелекту є важливим етапом при розробці мобільної гри, оскільки вони дозволяють створити більш цікавий, реалістичний та залучаючий геймплей для користувачів. У роботі було проведено аналіз та дослідження штучного інтелекту в контексті розробки мобільної гри. Було виконано дослідження сучасних тенденцій та методик використання штучного інтелекту в галузі ігрової розробки. Було визначено, який підхід до штучного інтелекту буде найбільш ефективним для розробки мобільної гри. Далі було розроблено алгоритми та моделі, які використовують штучний інтелект для покращення геймплею, створення розумних ворогів та непередбачуваних ситуацій. Також було проведено аналіз засобів розробки для мобільних платформ та враховано всі вимоги та обмеження обраної інформаційної системи. Результатом роботи став покращений інтелект ворогів, новий дизайн гри та непередбачені події під час гри. Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 6 розділів, 25 рисунків, 4 таблиць та 3 додатки, технічне завдання, текст програми та інструкцію з використання. Робота виконана українською мовою.