141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" за Ключові слова "141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка""
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження можливості використання вентильного двигуна для електропривода подачі шпинделя фрезерного верстата(2020) Токаренко, Віталій; Tokarenko, Vitalii; Фролов О. М.Магістерська робота на тему "Дослідження можливості використання вентильного двигуна для електропривода подачи шпинделя фрезерного верстата" складається з пояснювальної записки, з 5 розділів, 85 стор., та має 19 посилань на джерела інформації. В роботі розглянуто питання модернізації фрезерного верстата шляхом заміни двигуна постійного струму в електроприводі подач шпинделя на вентильний синхронний двигун з використанням перетворювача частоти та системи програмного керування. Проведений аналіз структурних схем та розраховані графіки перехідних процесів.Документ Модернізація електропривода вантажного ліфта науково-дослідного судна(2020) Поливода, Віктор Миколайович; Polyvoda, Viktor; Фролов О. М.Магістерська кваліфікаційна робота "Модернізація електропривода вантажного ліфта науково-дослідного судна" складається з 6 розділів, містить 99 стор., 19 посилань на джерела інформації. Рукопис. В роботі розглянуто питання підвищення вантажопідйомності та ефективності роботи електроенергетичної системи керування роботою вантажного ліфту вантажопідйомністю 960 кг при заміні двошвидкісного електродвигуна на одношвидкісний і використання перетворювача частоти, що дозволяє використати мікропроцесорну систему керування на мікроконтролерах та сучасних силових транзисторів. Проведено вибір двигуна, розрахунок та побудова навантажувальних діаграм роботи ліфту та механічних характеристик двигуна.Документ Модернізація системи керування електроприводом установки К6-ФМП-2-120(2020) Горбан, Іван; Horban, Ivan; Фролов О. М.Кваліфікаційна магістерська робота "Модернізація системи керування електроприводом установки К6-ФМП-2-120" складається з 5 розділів та має 74 стор., та 19 посилань на джерела інформації. Рукопис. В роботі розглянути питання розрахунку продуктивності установки, потужності електропривода, визначення типу електродвигуна, розрахунку та побудови механічних характеристик при керуванні електроприводом шляхом змінення напруги на статорі, дослідження перехідних процесів. Наведено графіки перехідних процесів при різних умовах.Документ Розробка векторної системи керування асинхронним електроприводом з автономним інвертором струму(2020) Івановський, Максим Миколайович; Ivanovskyi, Maksym; Костюченко В. І.Об’єм пояснювальної записки становить 109 аркушів, вона містить 4 розділи, 34 рисунка, 1 таблицю, 57 найменувань в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 11 слайдах. Об’єктом дослідження є електромагнітні й електромеханічні процеси, енергетичні показники АЕП з АІС-ШІМ, досягнуті при удосконаленому керуванні. Предметом досліджень є способи автоматичного керування для АЕП з АІСШІМ. Метою роботи є розробка векторної системи керування асинхронним електроприводом з автономним інвертором струму. В роботі розроблені та науково обґрунтовані ефективні способи прогнозуючого векторного керування і створені на їх основі спрощені структури автоматичного регулювання для асинхронного електропривода з автономним інвертором струму з широтно-імпульсною модуляцією. Вони забезпечують швидкодіюче керування електромеханічними процесами та поліпшенні енергетичні показники електропривода. На імітаційній моделі досліджені електромагнітні й електромеханічні процеси електропривода при регулюванні швидкості АД або положення його ротора, а також при провалах мережної напруги і її наступному відновленні. Визначено параметри швидкодії й енергетичні показники розглянутого електропривода. Також розглянуто положення міжнародної конвенції МАРПОЛ 73/78 по запобіганню забруднення з суден.