141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" за Ключові слова "141 "Електроенегетика, електротехніка та електромеханіка""
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація електропривода насоса суднової паливної системи(2020) Дрикін, Микола; Drykin, Mykola; к.т.н., доцент Білюк І. С.Об’єм пояснювальної записки становить 93 аркуші, вона містить 4 розділи, 32 рисунки, 3 таблиці, 20 найменувань в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 12 слайдах. Об’єктом дослідження є перехідні процеси в автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи. Предметом дослідження є показники якості керування в автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи. Метою роботи є автоматизація електропривода насоса суднової паливної системи. В роботі автоматизовано електропривод тригвинтового паливоперекачувального насоса А1 3В 63/25-45/6,3Б суднової паливної системи для суднової дизельної установки. Застосовано систему скалярного керування, наведено її функціональну та структурну схеми. В автоматизованому електроприводі насоса суднової паливної системи використано асинхронний двигун АНР180S4 потужністю 22 кВт з частотою обертів 1460 об/хв та перетворювач частоти SINUS PENTA 0038 потужністю 25 кВт. В роботі виконано синтез структури і розрахунок налаштувань регуляторів системи скалярного керування, побудовано графіки перехідних процесів автоматизованого електропривода суднової паливної системи. Отримано основні показники якості керування: перерегулювання – 17 %, час перехідного процесу 0,6 с. Також, в роботі розглянуто основні положення міжнародної конвенції MARPL-73/78.Документ Електропривод суднової вантажної стріли та його модернізація(2020) Чернятін, Василь; Cherniatin, Vasyl; Фролов О. М.Кваліфікаційна магістерська робота "Електропривод суднової вантажної стріли та його модернізація" складається з 5 розділів, містить 83 стор., та 23 посилання на джерела інформації. Рукопис. В роботі розглянуто питання підвищення ефективності електроенергетичної системи керування роботою вантажних стріл науководослідного судна шляхом заміни двошвидкісного електродвигуна на одношвидкісний асинхронний двигун з короткозамкненим ротором та застосуванням сучасного перетворювача частоти Проведено розрахунок механічних характеристик двигуна для різних частот обертання, показано перехідні характеристики. Також розглянуті питання охорони праці та техніки безпеки в надзвичайних ситуаціях.Документ Модернізація електропривода якірно-швартовного пристрою судна(2020) Фісюк, Володимир; Fisiuk, Volodymyr; Фролов О. М.Кваліфікаційна магістерська робота "Модернізація електропривода якірно-швартовного пристрою судна" складається зі 87 стор., має 5 розділів та 28 посилань на джерела інформації. В роботі проведено удосконалення електроприводу за рахунок заміни 3-х швидкісного асинхронного двигуна МАП 621-4/8/16 на одношвидкісний з керуванням від перетворювача частоти. Проведено розрахунки та побудову механічних характеристик для 3-х швидкостей, розрахунок та побудову навантажувальної діаграми для варіанта підйому якоря з ґрунту, з глибини 80 м. Розглянути структурна та функціональна схема автоматичного керування електроприводом. Для аналізу перехідних процесів використано програму «Matlab 7» та показано приклади отриманих перехідних процесів.Документ Розробка оптимальної за втратами електроенергії системи керування синхронними двигунами з постійними магнітами(2020) Будігай, Олександр; Budigai, Oleksandr; к.т.н., доцент, Костюченко В. І.Об’єм пояснювальної записки становить 124 аркуші, вона містить 4 розділи, 71 рисунок, 4 таблиці, 67 найменувань в списку використаної літератури. Мультимедійна презентація представлена на 10 слайдах. Об’єктом дослідження магістерської роботи є електромеханічні, електромагнітні та енергетичні процеси в системах електропривода на основі синхронних двигунів з постійними магнітами. Предметом досліджень є системи керування синхронними двигунами з постійними магнітами. Метою роботи є розробка оптимальної за втратами електроенергії системи керування синхронними двигунами з постійними магнітами. В роботі представлено нові рішення в області систем керування синхронними двигунами з постійними магнітами, які дозволять поліпшити енергетичні показники системи електроприводу. В роботі розроблено алгоритми, що реалізують оптимальні за втратами в двигуні закони керування. Удосконалено систему векторного керування синхронними двигунами з постійними магнітами, шляхом регулювання складових не повного струму статора, а їх частин, які беруть участь у створенні електромагнітного моменту, що дозволило підвищити енергетичні показники системи електроприводу. Визначено максимальні рівні керованих координат при урахуванні існуючих обмежень на напругу та струм в системі електропривода. Результати моделювання показали, що застосування запропонованої системи дозволяє підвищити ефективність приблизно на (0,5-3)%. Також розглянуто положення міжнародної конвенції МАРПОЛ 73/78 по запобіганню забруднення з суден.Документ Удосконалення обладнання водолазного комплексу на основі спеціального виконання електродвигуна системи обробки дихально-газової суміші(2020) Горбачов, Максим; Horbachov, Maksym; к.т.н., доцент Ставинський Р. А.Актуальність теми. «Традиційними» способами рішення задач підвищення технічного рівня рухомих і статичних електричних машин є використання удосконалених електротехнічних матеріалів, методик оптимізаційних розрахунків та систем охолодження. Однак можливості подальшого розвитку електромеханічних пристроїв вказаними способами в рамках традиційних («класичних») структур і конструкцій електромагнітних систем (ЕМС) є обмеженими. Необхідні нові нетрадиційні підходи до удосконалення електричних машин на основі системного підходу, структурних перетворень і структурної оптимізації їх ЕМС. Удосконалення обладнання морської техніки можливо на основі використання спеціальних електродвигунів з підвищеною конструктивною пристосованістю до конкретних механізмів, на основі нових нетрадиційних конструкторсько-технологічних рішень ЕМС. На основі викладеного, пошук нових нетрадиційних конструкторсько-технологічних рішень ЕМС, що забезпечують зниження масогабаритних показників, а також підвищення компактності і надійності електродвигунів морського призначення, має особливу актуальність. Мета і задачі дослідження. Робота направлена на вирішення питання можливості удосконалення обладнання водолазного комплексу на основі спеціального виконання електродвигуна системи обробки дихально- газової суміші. Для досягнення поставленої мети в магістерській роботі визначені і вирішені такі задачі: - аналіз обладнання барокамери і підводної спускової камери водолазного комплексу; - аналіз варіантів конструкцій асинхронних двигунів для приводу вентиляторів; - обґрунтування конструкторсько-технологічних рішень асинхронного двигуна спеціального виконання; - удосконалення конструктивних і схемотехнічних рішень обладнання камер водолазного комплексу; - розрахунок спеціального двигуна системи обробки дихально-газової суміші. Також в роботі розглянуті екологічні питання та питання охорони праці. Об’єкт дослідження – трифазні асинхронні двигуни спеціального виконання. Предмет дослідження – показники технічного варіантів ЕМС електродвигунів з традиційною і перетвореною структурою активних елементів. Наукова новизна одержаних результатів: - визначено вплив заміни електродвигуна системи обробки дихально-газової суміші класичного циліндричного виконання на торцевий асинхронний двигун.