№ 1 (484) 2021
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд № 1 (484) 2021 за Ключові слова "China"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості китайських річкових круїзів і пасажирських суден, що обслуговують ці круїзні лінії(2021) Єгоров, О. Г.; Yehorov, Oleksandr H.Анотація. Мета. Аналіз китайського річкового флоту і круїзів. Методика. Застосовано методи теорії і проектування корабля, аналізу і статистики. Результати. Виділено особливості китайських річкових круїзів, визначено основні круїзні компанії, проаналізовано вимоги до проектування і будівництва річкових круїзних пасажирських суден (РКПС). Наукова новизна. Вперше виконано комплексне дослідження сучасного річкового круїзного пасажирського флоту КНР. Практичне значення. Виконано аналіз пасажирських перевезень водним транспортом в КНР. До 2030 року очікується, що китайський ринок круїзів (морський і річковий) стане найбільшим в світі – 8-10 млн. пасажирів. В 2019 на річці Янцзи працювало 34 РКПС міжнародного рівня пасажиромісткістю 10406 чоловік, а також 18 РКПС стандартного (для місцевих туристів) рівня пасажиромісткістю 4498 чоловік. Зірковість на китайських РКПС призначається відповідно до Національного Стандарту GB/T 15731-2015. Фактично 5* в розумінні Стандарту GB/T 15731-2015 – це не європейські 5*, тому багато провідних круїзних компаній ще на етапі проектування нових суден і створення дизайн-проекту приділяють особливу увагу світовим тенденціям в річкових круїзах люксового сегменту. Річкові круїзні судна в Китаї будуються під наглядом інспекційного органу ZC Управління з безпеки мореплавства відповідно до Керівництва про обов’язкове інспектування суден внутрішнього плавання. При цьому немає необхідності узгоджувати проект і отримувати схвалення CCS (Китайського класифікаційного суспільства). При інспектуванні річкового судна під наглядом ZC призначається район плавання і дозволена ділянка зі швидкими течіями. CCS розроблено Правила для внесення в клас круїзних суден додаткових символів. Поширюються вони тільки на морські круїзні і вантажопасажирські судна, але підхід досить сучасний, який погоджує безпеку, комфортабельність і зірковість круїзів з проектуванням. Підходи до проектування річкових круїзних пасажирських суден у Китаї можуть бути використані у вітчизняній практиці проектування.