Бакалаврські роботи (ЕОВ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ЕОВ) за Ключові слова "051 "Економіка""
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Банкрутство суб’єктів господарської діяльності та його правове регулювання(2021) Ляшок, Інна Олександрівна; Мігай Наталя БорисівнаКваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі правового регулювання банкрутства підприємств та формування напрямів його запобігання в ринкових умовах. В роботі досліджено сутність банкрутства промислових підприємств у сучасних умовах, вивчено особливості підходів до оцінки імовірності виникнення банкрутства. Здійснено діагностику фінансового стану досліджуваного підприємства, розраховано показники ймовірності банкрутства підприємства за три останніх роки. Вивчено закордонний досвід правового регулювання банкрутства. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження запропоновано заходи попередження банкрутства підприємства.Документ Напрями запобігання банкрутства підприємства(2021) Кокошинська, Юлія; Kokoshynska, Yuliia; Мігай Н. Б.Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі банкрутства підприємства та формування напрямів його запобігання в ринкових умовах. В роботі досліджено сутність банкрутства промислових підприємств у сучасних умовах, вивчено особливості підходів до оцінки імовірності виникнення банкрутства. Здійснено діагностику фінансово-економічної діяльності досліджуваного підприємства, розраховано показники ймовірності банкрутства підприємства за два останніх роки. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження запропоновано заходи попередження банкрутства підприємства. Обґрунтовано необхідність удосконалення системи антикризового управління та застосування антикризових заходів залежно від поточного фінансового стану і фази життєвого циклу підприємства.Документ Ресурсний потенціал підприємства та напрями підвищення ефективності його використання(2022) Мойсеєнко, Ольга Іванівна; Гришина Лариса ОлександрівнаМагістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню й розробці практичних рекомендацій щодо формування і використання ресурсного потенціалу підприємства. У роботі досліджено теоретичну сутність і значення ресурсного потенціалу підприємства, його структуру. Досліджено методичні основи оцінки стану і рівня використання потенціалу підприємства. Проведено оцінку структури та стану ресурсного потенціалу ТДВ «Бриг» та здійснено аналіз сучасного рівня ефективності його використання. Запропоновано і обґрунтовано напрями підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу ТДВ «Бриг», серед яких підвищення ефективності використання основних фондів підприємства, удосконалення системи управління оборотними фондами підприємства.Документ Шляхи покращення маркетингової діяльності підприємства(2021) Запорожець, Анастасія; Zaporozhets, Anastasiia; Хмарська І. А.Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі маркетингової діяльності на підприємстві та напрямам її удосконалення. В роботі розглянуто поняття маркетингу, досліджено сутність та принципи маркетингової діяльності на підприємстві, вивчено основні методи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Досліджено маркетингову діяльність підприємства, та запропоновані напрямки удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність підприємства основною сферою діяльності якої є приймання, очистка, сушка, зберігання та відвантаження зернових культур, виготовлення соняшникової олії. Проведена оцінка діяльності служби маркетингу підприємства. З’ясовано, що підприємству необхідно створити відділ маркетингу, та запропоновані заходи проникнення на ринок та конкурентну позиції в галузі з олігопольною структурою через розширення асортименту продукції, диференціації цінової політики, формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження сформовані напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності, інструменти реалізації та їх можливий вплив на результативність діяльності підприємства. Запропоновані заходи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства агропромислового комплексу. Здійснено економічне обґрунтування ефективності щодо реорганізації відділу маркетингу, яке забезпечить позитивний вплив на результативність діяльності підприємства.