126 "Інформаційні системи та технології"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 126 "Інформаційні системи та технології" за Ключові слова "database"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка підсистеми "Студент" інформаційної системи кафедри ІУСТ(2022) Недо, Антон; Nedo, Anton; Маршак О. І.Анотація: Актуальність даної теми зумовлена сучасними тенденціями розвитку технологій, що потребують підвищення ефективності. Метою створення підсистеми є спрощення способів отримання інформації студентам, а також покращення зручності використання інформації навчальної кафедри. В ході роботи було проведено аналіз предметної області, сформульовані вимоги до автоматизованої системи, виявлення існуючих недоліків, розроблення концепції та технічного проекту автоматизованої системи, а також було реалізовано підсистему «Студент» інформаційної системи кафедри ІУСТ. Робота виконана на 90 сторінок, містить 17 рисунків, 4 таблиці, 3 додатку, які містять інструкцію з використання. Робота виконана українською мовою.Документ Розробка інформаційної системи управління рестораном(2024) Козлов Олександр; Kozlov Oleksandr; Павленко А. Ю.Обсяг пояснювальної записки складає сторінок. Робота складається з 71 сторінки, 24 ілюстрацій, 13 таблиць, 3 додатків та 21 джерела у списку літератури. Об'єктом дослідження є персонал ресторану. Предмет дослідження – це робочі процеси, пов'язані з обслуговування клієнтів, управлінням рестораном та внутрішньою комунікацією. Мета проєкту – покращення та прискорення процесів комунікації за допомогою автоматизації процесів роботи в команді. У рамках дослідження використовувалися методи аналізу вимог користувачів, проєктування системи та інтерфейсу, розробки програмного забезпечення та тестування. Результати дослідження включають функціональну веб-платформу, що відповідає потребам користувачів. Основні технологічні характеристики проєкту включають використання мови програмування Java, фреймворку Spring, а також бази даних MariaDB. Отримані результати можуть бути застосовані в сфері ресторанного бізнесу для покращення обслуговування клієнтів та збільшенню продуктивності персоналу. Висновки та прогнози щодо розвитку проєкту підкреслюють важливість та перспективність подальшої розробки та вдосконалення інформаційної системи.