Кафедра прикладної лінгвістики (ПЛ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра прикладної лінгвістики (ПЛ) за Ключові слова "advertising text"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аутсорсинг у копірайтингу як інструмент підвищення комунікативної ефективності текстів Інтернет-реклами(2023) Кучеренко К. К.; Kucherenko К. K.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена створенню аутсорсингової платформи для копірайтерів як інструменту визначення та підвищення комунікативної ефективності текстів Інтернет-реклами. Презентовано історіографію копірайтингу, здійснено теоретизацію поняття рекламний текст як об’єкта копірайтингу та встановлено лінгвістичну специфіку текстів Інтернет-реклами. Визначено сутність поняття «комунікативна ефективність», а також обґрунтувано необхідність розроблення, опису та тестування аутсорсингової платформи для визначення та підвищення комунікативної ефективності.Документ Електронний довідник "Фішингові повідомлення: нейролінгвістична класифікація"(2024) Зеленін М. М.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена створенню електронного довідника для копірайтерів як інструменту визначення сугестивності фішингових текстів реклами. Презентовано історіографію фішингової реклами, здійснено теоретизацію поняття РТ і РС як об’єкта копірайтингу та встановлено лінгвістичну та нейролінвгістичну специфіку фішингових текстів. Обґрунтовано необхідність розроблення, опису та тестування електронного довідника.