Статті (СГД)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (СГД) за Ключові слова "advertising text"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах(2019) Гузенко, Світлана Валентинівна; Huzenko, Svitlana; Гузенко, Светлана ВалентиновнаУ статті висвітлено особливості функціонування складних речень в українських рекламних слоганах, що репрезентує нові засоби реалізації мовленнєвого впливу. Підтверджено наявність у рекламних текстах рис динамічності, невимушеності, наближення до адресата. Охарактеризовано стилістичний ефект семантичної симетричності компонентів складносурядного речення. Звернено увагу на подвійну інформативність складнопідрядних речень з підрядними обставинними, нестандартність семантики складнопідрядних речень з підрядними означальними; переривчастість і різкість парцельованих синтаксичних конструкцій.