Кафедра менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Ключові слова "advertising distributor"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Телемаркетинг – сучасний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств(2021) Крамаренко, І. С.; Фаріонова, Т. А.; Назрієва, З. Т.; Кудріч, Д. О.; Kramarenko, I.; Farionova, T.; Nazrievа, Z.; Kudrich, D.Метою написання статті є дослідження телемаркетингу як сучасного напряму підвищення конкурентоспроможності національних підприємств. Розкрито концептуальні підходи до визначення поняття «телемаркетинг». Наведено головні переваги телемаркетингу. Визначено збільшення сегменту телефонних продажів в України, що вказує на їх перспективний напрям розвитку. Обґрунтовано телемаркетинг як сучасний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств.