Інженерно-економічний факультет (ІЕФ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Інженерно-економічний факультет (ІЕФ) за Ключові слова "142 «Енергетичне машинобудування»"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення конструкції блочного паливного насосу високого тиску з покращеною конструкцією плунжерної пари для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 170 кВт. Прототип – 6ЧН18/22(2024) Булацевський Денис Ігорович; Дубовець Андрій ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему ''Вдосконалення конструкції блочного паливного насосу високого тиску з покращеною конструкцією плунжерної пари для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 170 кВт. Прототип – 6ЧН18/22'' складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 7 Додатків – 2–х специфікацій та 5 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 6ЧН18/22, розрахований робочий процес двигуна з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування вибраної конструкції втулки плунжера та плунжера. Також виконані розрахунки теплового балансу та динаміки дизеля 6ЧН18/22. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на дизельний двигун 6ЧН18/22, складальне креслення двигуна 6ЧН18/22 (поперечний переріз), робочі креслення втулки плунжера та плунжера.Документ Підвищення ефективності роботи дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача. Прототип 6Ч 23/30(2024) Баранський Ростислав Віталійович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо підвищення ефективності роботи дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6Ч 23/30, за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано паливну систему штатного двигуна, та розглянуто особливості її роботи. Зазначено переваги та недоліки штатної паливної системи. Окремо описано особливості будови штатної форсунки. Визначено шляхи для подальшого покращення конструкції форсунки, в тому числі за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача. Запропоновано нове конструктивне рішення розпилювача що передбачає можливість його швидкої заміни за рахунок складеної конструкції. Визначено параметри системи подачі палива дизельного двигуна. Розглянуто проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час експлуатації. Визначено кількісні показники токсичних компонентів відпрацьованих газів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.